کد خبر 1449954
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
وضعیت بازیکن تیم ملی فوتبال در لندن/ ستاره ایرانی در لیست قرار گرفت

مدافع چپ تیم ملی ایران پس از آسیب‌دیدگی در دیدار مقابل آمریکا مدتی از میادین دور خواهد بود.

به گزارش مشرق، میلاد محمدی در سه دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی ایران مقابل انگلیس، ولز و آمریکا بود، اما در آخرین مسابقه با یک آسیب‌دیدگی مواجه شد که او را از ادامه انجام بازی محروم و نیمکت‌نشین کرد.

مدافع چپ تیم ملی در لحظات پایانی نیمه اول سومین مسابقه مرحله گروهی مقابل آمریکا بخاطر احساس درد از ناحیه کشاله ران پای راست روی زمین نشست و درخواست تعویض کرد تا علی کریمی جانشین او شود.

پس از پایان این مسابقه، میلاد محمدی پیگیر وضعیت آسیب دیدگی خود را پیگیری کرد که مشخص شد با پارگی کشاله ران پای راست مواجه است و بنابر نظر پزشکان باشگاه آ. ا. ک آتن باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد تا هرچه زودتر شرایط بازی به دست بیاورد و دوباره به میادین برگردد.

میلاد محمدی با تصمیم باشگاه آ. ا. ک آتن در لندن زیر نظر پروفسور شیلدرز ارنست تحت عمل جراحی از ناحیه کشاله ران پای راست قرار گرفت که عمل او موفقیت‌آمیز بود و حالا در بازگشت به یونان، کادر پزشکی این باشگاه باید در خصوص مدت غیبت او از تمرینات و بازی‌ها تصمیم‌گیری کنند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن از ساعت ۲۱ فردا شب در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم سوپر لیگ یونان مقابل تیم رده پنجمی وولوس قرار می‌گیرد که میلاد محمدی برای سومین بازی پیاپی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، اما احسان حاج‌صفی در لیست این مسابقه قرار گرفته است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس