بیانی: استقلال باید مثل یک قهرمان بازی کند/ ساپینتو هنوز در مهره چینی مشکل دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که سال گذشته قهرمان شده و به تکرار آن فکر می‌کند، باید مثل یک قهرمان بازی کند.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در خصوص پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: در این بازی چیزی که با ارزش بود کسب سه امتیاز و همچنین بازگشت یزدانی بعد از مدت‌ها به قلب خط دفاعی بود. این دو مورد مهمترین اتفاقات بازی استقلال با صنعت نفت بود.

وی افزود: فوتبال زیبایی را از استقلال ندیدیم. تیمی که سال گذشته قهرمان شده و به تکرار آن فکر می‌کند، باید مثل یک قهرمان بازی کند ولی این اتفاق هنوز در استقلال نیفتاده است. در این بازی تفاوت زیادی را بین تیم پانزدهم و تیم دوم جدول ندیدیم.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط تیم ساپینتو پس از تعطیلات جام جهانی و انجام دو بازی، گفت: هنوز ساپینتو روی مهره چنینی تیمش مشکل دارد. استقلال امسال مهره‌های خوبی در اختیار دارد اما سرمربی هنوز در چینش تیم و انتخاب ترکیب اصلی مشکل دارد. او می‌تواند از برخی بازیکنان در ترکیب اولیه استفاده کند و بیشتر بازی بگیرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش قائدی به احتمال بازگشت به الاهلی

بیانی تصریح کرد: مانند زبیر نیک نفس، او سال گذشته جزو بهترین هافبک‌های تیم بود اما امسال کمتر به بازی گرفته شده است. به غیر از دو بازی اخیر، از صالح حردانی نیز در هر دو جناح و از شروع بازی می‌توان استفاده کرد ولی این اتفاق را کمتر می‌بینیم. می‌توانیم از حردانی در جناح راست استفاده کنیم تا یامگا یه خط جلوتر برود. یامگا در خط حمله بیشتر می‌تواند به استقلال کمک کند تا اینکه او را در دفاع راست حبس کنیم.

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه به نظر می‌رسد به ایده‌ها و ترکیبی که ساپینتو در این بازی داشت انتقاد دارد، گفت: از شروع فصل. استقلال پرمهره است و بازیکنانی هستند که ساپینتو می‌تواند از آن‌ها بیشتر بازی بگیرد. یا اینکه بازیکنی مثل محبی از شروع فصل بهترین نفر تیم بوده و در هیچ شرایطی نباید از زمین خارج شود. نمی‌دانم چرا تعویض شد چون خوب هم بازی می‌کرد. مسائل کوچکی وجود دارند که می‌توانند برطرف شوند تا استقلال بهتر بازی کند. امیدوارم استقلال در ادامه مثل یک تیم قهرمان بازی کند.

وی در مورد اینکه آیا امسال می‌تواند قهرمانی را تکرار کند، اظهار داشت: صددرصد. استقلال در بدترین شرایط همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده، امسال که در بهترین شرایط قرار دارد پس حتما یکی از شانس‌های بزرگ قهرمانی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس