کد خبر 1449393
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
لاستیک

اگر به دنبال خرید لاستیک های برفی هستید یا مطمئن نیستید لاستیک های فعلی شما برفی هستند یا نه، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش مشرق، فصل زمستان رسیده است و خودروها به لاستیک هایی نیاز دارند تا به راحتی روی برف حرکت کنند. بهتر است قبل از خرید، نشانه های لاستیک زمستانی را بدانید تا یک تایر مناسب انتخاب کنید و فصل سرما را بدون مشکل پشت سر بگذارید.

نماد کوه و برف اولین نشانه لاستیک زمستانی

از نشانه های لاستیک زمستانی یک نماد ویژه است. لاستیک های برفی دارای نماد کوه و دانه های برف در کناره هستند. دیواره کناری قسمت بیرونی لاستیک خود را بررسی کنید (ناحیه بین لبه آج و رینگ). لاستیک های برفی همیشه دارای نماد کوه کوچک با ۳ قله با یک دانه برف در داخل هستند.

از کجا بفهمیم لاستیک خودرو زمستانی است؟ +عکس

لاستیک زمستانی میخ دار است

لاستیک های برفی میخ دار هستند. در این تایرها از فلز استفاده شده تا چسبندگی بیشتری را ارائه دهند. لاستیک های برفی میخ دار در مناطقی که برف و یخ برای مدت طولانی وجود دارد رایج است. به خاطر داشته باشید که اکثر لاستیک های برفی میخ دار فقط در ماه های زمستان قانونی هستند. استفاده از لاستیک های میخ دار در شرایط خشک می تواند جاده را خراب کند.

از کجا بفهمیم لاستیک خودرو زمستانی است؟ +عکس

آج ها سومین نشانه لاستیک زمستانی

شکل آج یکی از نشانه های لاستیک زمستانی می تواند باشد. آج لاستیک زمستانی عمیق ترین آج تایر است. معمولاً لاستیک‌ها دارای آج‌های مربعی شکل با شیارهای کوچک و زیگ زاگ یا شکاف‌هایی روی آن‌ها هستند. اکثر لاستیک های برفی لاستیک های خرد شده هستند، اما نه همه آنها. با این حال، لاستیک های خرد خرد شده در برف بهتر عمل می کنند، زیرا شکاف های کوچک به آنها چسبندگی بیشتری می دهد.

از کجا بفهمیم لاستیک خودرو زمستانی است؟ +عکس

منبع:اقتصاد آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    اطلاعات ناقص

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس