امروز در بوکان چه گذشت؟/ تلاش بی نتیجه ضدانقلاب برای روشن نگه داشتن آتش فتنه

علی‌رغم تلاش برخی افراد به حاشیه کشاندن مراسم چهلم کشته شدگان اغتشاشات اخیر در شهرستان بوکان، اما مشاهدات خبرنگار ما حاکی از عدم همراهی مردم با آنان است.

به گزارش مشرق، امروز و بر اساس فراخوانی رسانه‌هایی که برای چهلم کشته شدگان اغتشاشات اخیر در شهرستان بوکان داده شده بود، شماری از مردم در آرامستان این شهر تجمع کردند.

مشاهدات خبرنگار ما در بوکان از تلاش برخی افراد برای به حاشیه کشیدن این مراسم با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه خبر می‌دهد.

این افراد سعی داشتند مانند روزهای اغتشاشات اخیر فضای این مراسم را ملتهب کنند اما مردم با آنها همراهی نکردند.

در یکی از جاده حصار بوکان که از جاده‌های فرعی وخارج از شهر است، عده‌ای که شمار آنها به ده نفر هم نمی‌رسید اقدام آتش زدن چند حلقه لاستیک کردند.

نیروهای پلیس نیز امروز در نقاط مختلف شهر حاضر بودند تا مانع سوء‌ استفاده معدود اغتشاشگران از این مراسم شوند.

رسانه‌های ضد انقلاب اما امروز به صورت هماهنگ اقدام به انتشار تصاویری کردند و مدعی شدند این تصاویر مربوط به وضعیت امروز بوکان است.

بررسی‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد این در چند روز گذشته به علت عادی شدن شرایط در آذربایجان غربی کانال‌های ضد انقلاب با انتشار تصاویر قدیمی سعی در زنده نگه داشتن آتش فتنه دارند.

بر این اساس و طبق مشاهدات در بوکان برخلاف شایعه‌سازی‌های این رسانه‌ها، شرایط این شهر عادی است و آرامش کامل در آن برقرار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس