کد خبر 1449278
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
تبریک طعنه آمیز کریسمس توسط ترامپ

رئیس جمهور سابق آمریکا یک پیام تبریک آکنده از طعنه به رقبای سیاسی دموکراتش را به مناسبت عید کریسمس منتشر کرد.

به گزارش مشرق، به نوشته مجله نیوزویک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا امروز (یکشنبه) با استفاده از شبکه اجتماعی متعلق به خودش موسوم به "تروث سوشال" پیام تبریکی آکنده از طعنه و کنایه به رقبای سیاسی خود منتشر کرده و عید کریسمس را به آنها تبریک گفت.

دونالد ترامپ در این پیام تبریک خود، رسانه‌ها، دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی)، جناح چپ آمریکا و جو بایدن، رئیس جمهور این کشور را هدف طعنه‌هایش قرار داد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در این پیام تبریکش جو بایدن را یک "معلول ذهنی" و دموکراتها را "مارکسیستهای چپ رادیکال" توصیف کرد در حالی که خودش را یک فرد "باهوش، روشن‌بین و دوستدار آمریکا" خواند.

او در این پیام تبریک خود نوشت: "کریسمس را به همه تبریک می‌گویم از جمله مارکسیست‌های چپ رادیکال که تلاش دارند کشور ما را از بین ببرند، همچنین به دفتر تحقیقات فدرال که به صورت غیرقانونی به رسانه‌های جریان لنگ و شل و رسانه‌های اجتماعی پول می‌دهد یا به آنها فشار وارد می‌کند تا یک دموکرات دارای معلولیت ذهنی را به دونالد ترامپی که باهوش، روشن‌بین و دوستدار آمریکا است ترجیح دهند و او را تبلیغ کنند. و البته به وزارت بی‌عدالتی آمریکا که یک "دادستان" ویژه را منصوب کرده که به همراه همسر و خانواده‌اش از ترامپ بیش از هر کس دیگری روی زمین متنفرند. عاشق همه شما هستم."

این پست ترامپ در رسانه اجتماعی تروث سوشال کمی پس از آن انتشار یافت که او پست دیگری را هم برای کنایه زدن به موضوع "ششم ژانویه" (شورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ در کنگره آمریکا) منتشر کرده و آن را با لفظ "حقه" توصیف کرد.

ترامپ در آن پست کمیته تحقیقات درباره حوادث ششم ژانویه در مجلس نمایندگان آمریکا را مورد حمله قرار داده و نوشت: "گزارش کمیته غیرمنتخب تحقیقات ششم ژانویه یک حقه است. این هم هیچ فرقی با دسیسه روسیه، روسیه، روسیه و همه دیگر دسیسه‌هایی که دموکراتهای پر از اطلاعات دروغ سالها کاشته‌اند ندارد. اگر من در نظرسنجی ها با اختلاف زیاد در مقابل رقبایم از هر دو حزب جلو نبودم، این روند مداوم انتشار دروغ و اطلاعات غلط سریعا پایان می‌یافت. من در سال ۲۰۱۶ در انتخابات برنده شدم، و در انتخابات (تقلب زده)‌ سال ۲۰۲۰ خیلی بهتر عمل کردم و مارکسیستهای رادیکال نمی‌خواهند در انتخابات سال ۲۰۲۴ مقابل من و جنبش ماگا اعلام نامزدی کنند. من تقریبا هیچ ارتباطی با وقایع ششم ژانویه نداشتم. آزادی بیان!"

ترامپ در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ از ریاست جمهوری کنار رفت، اما در این مدت، به خصوص در چند ماه گذشته، همچنان در کانون توجه بوده است. ترامپ اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۴ دوباره برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس