حاج علی‌اکبری: شهید سلیمانی استاد همگرایی در جامعه بود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نمونه بارز یک فرد دفع‌کننده و استاد همگرایی در جامعه شهید سلیمانی بود که همه را به خود و ولی امر جذب می‌کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری پیش از ظهر امروز و در جریان سفر به ساوه و دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک هدیه الهی است و کسانی که دارای منصب هستند باید از این امانت الهی در جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه صداقت و امانت دو مقوله مهم برای مسئولان در تراز انقلاب است افزود: داشتن صداقت در گفتار و کلام و همچنین ادای امانت مسئولان که همان خدمت خالصانه به مردم است باعث افزایش رضایتمندی مردم و رضایت خدا خواهد شد و باعث تقویت اعتماد آحاد مختلف جامعه به حاکمیت می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه بهتر ایام فاطمیه گفت و عنوان کرد: باید این ایام را قدر بدانیم و هم برای ولایت و هم شهادت حضرت برنامه‌های متنوعی را چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی تدارک ببینیم.

علی‌اکبری در ادامه با اشاره به شرایط فعلی جامعه بیان کرد: در این شرایط همه باید کار و تلاش را افزایش دهند، یک همگرایی و هم‌افزایی بین مسئولان در رده‌های مختلف شکل بگیرد تا برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن از همه فرصت‌ها به‌درستی بهره‌مند شویم.

وی تأکید کرد: نمونه بارز یک فرد دفع‌کننده و استاد همگرایی در جامعه شهید سلیمانی بود که همه را به خود و ولی امر جذب می‌کرد لذا باید تلاش کنیم راه شهید سلیمانی را ادامه داده و جذب‌کننده افراد جامعه باشیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور انسجام ملی را یک موضوع مهم در این ایام دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید آرم‌ها و نشان‌ها را کنار بگذاریم و تحت رهبری مقام معظم رهبری به دنبال برجسته‌سازی بیشتر آرمان‌های نظام و انقلاب باشیم تا نگذاریم دشمن از خلأهای موجود برای پیاده‌سازی افکار خود در جامعه استفاده کند.

علی‌اکبری بیان کرد: شبکه‌ای کار کردن باعث به دست آمدن اهداف و دستاوردهای خوبی خواهد شد اما در مقابل واگرایی باعث بروز تبعات بد در جامعه و لایه‌های مختلف اجتماع می‌شود و به مرور آثار آن در جامعه رؤیت خواهد شد.

وی اضافه کرد: امام‌جمعه موقت تهران همچنین برنامه‌ریزی برای کودکان و نوجوانان به‌عنوان سرمایه‌های آتی کشور را مهم قلمداد کرد و با تأکید بر لزوم فعالیت بیشتر آموزش و پرورش گفت: باید برای این نسل برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی تدوین کنیم و اجازه ندهیم دشمن نوک پیکان خود را به سمت این قشر نشانه بگیرد کما اینکه در قضایای اخیر دیدیم دشمنان چطور اعتقادات و باورهای دینی این نسل را نشانه رفتند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با قدردانی از بصیرت خوب مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های اخیر نیز گفت: دلیل عصبانیت دشمنان از ملت ما رقم خوردن اتفاقات خوب در ایران است لذا تلاش آنها پس از شکست در توطئه‌های مختلف به سمت جنگ‌های ترکیبی و شناختی سوق پیدا کرده که در این مورد نیز شکست خواهند خورد.

وی همچنین با بیان اینکه ساوه از ظرفیت‌های خوبی در تبدیل تهدید به فرصت برخوردار است افزود: شهرهایی مثل ساوه می‌توانند با فراهم کردن شرایط مورد نیاز تهدیدها را به فرصت‌های خوب بدل کنند و مرکز امیدی برای تحقق اهداف انقلاب باشند.

گفتنی است در این نشست جمعی از مسئولان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل اخیر کشور پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس