طرح خطرناک اعدام دسته جمعی مخالفان در «عربستان سعودی»

منابع آگاه از طرح خطرناک رژیم آل سعود برای آغاز دور جدیدی از اعدام مخالفان عربستانی در آستانه آغاز سال نو میلادی خبر می دهند.

به گزارش مشرق، وبگاه الحره به نقل از منابع آگاه در گزارشی نوشت: مقامات عربستان سعودی در صدد هستند از عید سال نو میلادی به عنوان پوششی برای ارتکاب جنایات استفاده کنند، همان گونه که در سال ۲۰۱۶ ، دستکم ۵۰ نفر از جمله چندین کودک را در اواخر دسامبر اعدام کردند.

براین اساس، مقامات سعودی با توجه به اینکه کشورهای اروپایی و آمریکا در این ایام درگیر تدارکات و جشن های سال نو میلادی هستند، در نظر دارد با سوء استفاده از این رخدادها اعدام های جدیدی را به اجرا بگذارد.

منابع موثق هشدار دادند رژیم آل سعود که سابقه اجرای احکام اعدام در طول تعطیلات سال نو میلادی را دارد، ممکن است در کریسمس ۲۰۲۳ مجددا طرح خطرناک قتل عام مخالفان را اجرایی کند. گفته می شود رژیم آل سعود در نظر دارد در دور جدید اعدام ها دستکم ۶۰ مخالف را گردن بزند.

بنابراین گزارش، مقامات سعودی عربستان طی دو هفته گذشته حداقل ۲۰ نفر از جمله ۱۲ خارجی را اعدام کرده اند که این رخداد نیز همزمان با اوج رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام شده است.

پیش از این خبرگزاری فرانسه در گزارشی اعلام کرد که تعداد اعدام ها در عربستان در سال ۲۰۲۲ دو برابر سال گذشته شده، که این امر نشان دهنده افزایش شدید اعدام ها در این کشور است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    وحوش وهابی اعدام وحشیانه واسه خودشون خوبه واس ما عنترنشنال راه انداختن ما توی رسانه خیلی ضعیفیم
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    سلبریتی ها در مورد کارفرماشون نظری ندارن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس