تداوم ایران هراسی مقامات صهیونیست؛ غرب راهی جز تعامل با ایران ندارد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از پیشرفت های هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت و بار دیگر در راستای رویکرد سایر مقامات صهیونیست برای ایران هراسی، مدعی شد که تهران چالشی برای منطقه و جهان به شمار می رود.

به گزارش مشرق، رژیم صهونیستی که بر پایه اشغال و کشتار تاسیس شده است، به قوانین بین‌المللی و انسانی احترام نمی‌گذارد، فلسطینی‌ها را می‌کشد و اجساد آنها را می ‌دزد، به کشورهای منطقه در مقابل چشم و گوش جهانیان حمله می‌کند و بیش از ۲۰۰ کلاهک اتمی دارد، غرب را به حمله به ایران دعوت می کند، فقط به این دلیل که برنامه هسته ای برای مقاصد صلح آمیز دارد و با اینکه برنامه هسته ای اش همواره توسط کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی بازرسی می شود.

چند روز قبل، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانس سالانه رسانه های یهودی که توسط دفتر مطبوعاتی رژیم برگزار شد، گفت: زمان بسیار مهم است. ایران در زمان حاضر از مشکلات داخلی و اقتصادی رنج می برد، اکنون همکاری نظامی، اطلاعاتی و سیاسی باید تعمیق شود، اکنون زمان برای فشار به ایران برای دستیابی به یک توافق هسته‌ای بهبود یافته که پیشرفت هسته‌ای آن را متوقف ‌کند، مناسب است. اگر این تلاش با شکست مواجه شود، باید در برابر ایران از زور استفاده شود، باید قبل از اینکه دیر شود، از این مساله پیشگیری کرد.

گفتنی است که این تروریست کودک کش که غرب را به مقابله با دشمن ایرانی فرا می خواند، دستور دزدیدن پیکر شهید ناصر ابوحمید و عدم تحویل آن به خانواده اش را صادر کرد. شخصی که در زندان در اثر سهل انگاری پزشکی توسط مدیریت زندان در سال های اسارت که به ابتلای وی به سرطان ریه انجامید، به شهادت رسید.

تصمیم گانتز مبنی بر توقیف پیکر شهید ابوحمید، ناقض ابتدایی ترین قوانین و موازین بین المللی و حقوق بشر است، اما مساله آن است که سازمان ها و مجامع بین المللی نیز در برابر چنین جنایات پلید رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند. این سازمان‌ها نه تنها به رژیم برای توقف جنایاتش فشار نمی آورند بلکه با سکوت خود به تل آویو برای استمرار جنایاتش چراغ سبز نشان می‌ دهند.

اقدام گانتز نیز برای تحریک غرب علیه ایران و درخواست برای استفاده از اغتشاشات به منظور فشار به ایران جهت امتیازدهی در مذاکرات هسته ای نیز خواب و خیالی بیش نیست زیرا ایران بارها گفته است که از سرگیری مذاکرات برای احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵ را تحت فشار و تهدید نمی پذیرد و هیچ امتیازی در این زمینه نخواهد داد.

درباره تهدید ایران به گزینه نظامی آنهم در صورتی که مذاکرات نتواند ایران را از حقوق هسته‌ای اش محروم کند، گانتز می ‌داند که زمان تهدید و ارعاب یا جنگ برق آسا بدون آنکه خسارتی را متحمل شود، گذشته است، امروز گانتز، رژیم صهیونیستی و آمریکا می دانند که هر خطایی که در قبال ایران مرتکب شوند بهای بسیار گزافی مانند نابودی رژیم جعلی اسرائیل را خواهد داشت.

لذا غرب نباید به جنجال آفرینی های نتانیاهو، گانتز و کوخاوی گوش دهد چرا که اینها افرادی ضعیف هستند بلکه باید به صدای عقل گوش فرا دهد و حق ایران در زمینه برخورداری از برنامه هسته ای صلح آمیز را به رسمیت بشناسد و سیاست هایی عقیم مانند تحریم و فشار حداکثری را متوقف کند و برای همیشه گزینه نظامی را از روی میز حذف کند و به دیپلماسی بسنده کند زیرا تنها گزینه ای است که می تواند از طریق آن با ایران تعامل کند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    همه طرح های باجگیری علیه ایران شکست خورده صهیونیست ها بفکر وضعیت خود باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس