کد خبر 1447909
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
یک ستاره دیگر پرسپولیس هم هوای رفتن کرد/ مهاجم هلندی برگردد، جدایی قطعی می شود!

مسئولان باشگاه پرسپولیس روز گذشته چندبار با عیسی تماس می‌گیرند اما او پاسخ نمی‌دهد. مهاجم مورد نظر پرسپولیس فعلا در دسترس نیست.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی بعد از مصدومیت شدید شیخ دیاباته و دوری چند هفته‌ای او از میادین و همچنین مرخصی ناگهانی یورگن لوکادیا و بازگشت او به کشورش، از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهد هرچه زودتر قرارداد جدیدی را با عیسی آل‌کثیر امضا کنند تا او از امروز یا فردا در تمرینات سرخپوشان حاضر شود.

در همین راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس روز گذشته چندبار با عیسی تماس می‌گیرند اما او پاسخ نمی‌دهد. مهاجم مورد نظر پرسپولیس فعلا در دسترس نیست و این در شرایطی است که او در چند هفته اخیر که بحث ماندن یا رفتنش از پرسپولیس مطرح بود سکوت اختیار کرده است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت مذاکرات آل‌کثیر با پرسپولیس

البته عیسی مذاکراتی را با دو سه تیم لیگ برتری ازجمله تراکتور داشته است، اما از طرفی شرایط خود برای ماندن در پرسپولیس را هم مشخص نکرده است. در این مورد شاید عیسی منتظر است ببیند تکلیف یورگن لوکادیا با باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد و آیا او به ایران برمی‌گردد یا نه. لوکادیا قول داده که تا پنجشنبه راهی ایران خواهد شد و شاید بعد از آمدن او عیسی ترجیح دهد راهی تیم دیگری شود، اما در غیر این صورت ممکن است عیسی پای میز مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس بنشیند. عدم‌پاسخگویی آل‌کثیر به تلفنش باعث دلخوری مسئولان باشگاه پرسپولیس هم شده است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    عیسی بیاد جای ارسلان . ارسلان متاسفانه هنوز تو فاز غمه و به عنوان یه شخصیت تاثیرگذار گرچه پول هنگفت از مردم میگیره ولی به جای شاد کردن مردم ناراحتشون میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس