کد خبر 1447884
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
لوکادیا امضا کرد؛ نقش ایجنت هلندی در خروج ستاره پرسپولیس از ایران!

لوکادیا انتظار داشت مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ترک ایران مشکل خروجی‌اش را حل کنند اما آنها بدون اجازه یحیی گل‌محمدی قصد انجام این کار را نداشتند. 

به گزارش مشرق، پرسپولیس و هوادارانش قبل از دربی پایتخت با یک شوک سنگین مواجه شدند و آن هم سفر ناگهانی یورگن لوکادیا به هلند بود. هنوز هم برای مربیان و مسئولان باشگاه پرسپولیس مشخص نشده که چرا این بازیکن به یکباره قصد سفر کرد اما واقعیت امر این است که او دو روز قبل از رفتنش از ایران از طریق باشگاه از یحیی گل‌محمدی درخواست مرخصی می‌کند. اگرچه با درخواست مرخصی این بازیکن موافقت نمی‌شود اما با این وجود او شبانه راهی فرودگاه امام‌خمینی(ره) می‌شود تا ایران را ترک کند.

نماینده باشگاه پرسپولیس همان شب راهی فرودگاه می‌شود و بعد از اینکه بحث عدم پرداخت مالیات او مشکل‌ساز می‌شود ساعت ۵ بامداد روز پنجشنبه به هتل بر می‌گردد. لوکادیا انتظار داشت مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ترک ایران مشکل خروجی‌اش را حل کنند اما آنها بدون اجازه یحیی گل‌محمدی قصد انجام این کار را نداشتند.

بیشتر بخوانید:

خبیری: لوکادیا زودتر از موعد پولش را گرفت

با توجه به اینکه دربی در پیش بود یحیی اصرار داشت لوکادیا بعد از این مسابقه برود اما این بازیکن از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه تا بامداد روز دوشنبه در فروگاه ماند تا پرسپولیس مشکل خروجی‌اش را حل کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از انجام این کار (حل مشکل خروجی یورگن) از یحیی گل‌محمدی اجازه می‌گیرند و او اعلام می‌کند وقتی لوکادیا تا این حد برای رفتن پافشاری می‌کند اگر قرار باشد به‌زور او را نگه داریم در دربی تمرکزی نخواهد داشت.

با توجه به همین قضیه مدیریت باشگاه پرسپولیس و مسئولان این باشگاه با پیگیری که انجام می‌دهند مشکل خروجی لوکادیا را حل می‌کنند. البته نه به این راحتی بلکه از لوکادیا و ایجنت رسمی‌اش می‌خواهند اگر بحث مرخصی است باید آن را مکتوب کنند. ابتدا لوکادیا برگه درخواست مرخصی را نوشته و امضا و اثرانگشت می‌زند. باشگاه پرسپولیس برای محکم‌کاری این برگه را برای ایجنت رسمی او در کشور هلند هم فرستاده و از او هم امضا و اثرانگشت می‌خواهند. اینکه حالا این مهاجم هلندی برخواهدگشت یا نه مشخص نیست اما باشگاه پرسپولیس در این زمینه محکم‌کاری کرده تا اگر لوکادیا برنگشت از او به فیفا شکایت کنند.

نه بازیکنان، نه مربیان و نه مسئولان باشگاه پرسپولیس چندان به بازگشت یورگن لوکادیا به ایران امیدوار نیستند و تا حدی قید او را زده‌اند. ناامیدی آنها از این جهت است که لوکادیا برای رفتن به هلند بهانه‌های مختلف جور کرده و این عدم صداقتش باعث دلخوری مربیانش هم شده است. حتی در این زمینه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: «با پافشاری که ما از رفتن لوکادیا دیدیم بسیار بعید است او بخواهد دوباره به ایران برگردد. او ابتدا بیماری همسرش و بعد بیماری فرزندش را مطرح کرد که هیچ‌یک واقعیت نداشت. شرایط طوری بود که این بازیکن فقط اصرار به رفتن داشت و به خاطر همین موضوع دو شب در فرودگاه خوابید!»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس