فرودگاهی برای فرار شما در صورت حمله به ما وجود نخواهد داشت

نماینده وابسته به فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن هشدار به تل آویو درباره حمله به فرودگاه بیروت از واکنش کوبنده به این حمله خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین جشی نماینده وابسته به فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان خواستار گفتگو برای انتخاب رئیس جمهور لبنان به منظور سر و سامان پیدا کردن اوضاع شد.

وی انتخاب رئیس جمهور را کمک کننده به حل مشکلات بغرنج اقتصادی لبنان دانست.

این نماینده پارلمان لبنان ضمن مخالفت با دخالت خارجی در امور داخلی لبنان از اینکه برخی در لبنان خواستار گفتگو در خارج از کشور هستند، ابراز شگفتی کرد.

وی تاکید کرد: آنها بر این باورند که گفتگوی داخلی وقت تلف کردن است و این حرف درستی نیست. کسانی که دم از حاکمیت لبنان می زنند به خارج دلبسته اند. آمریکا، فرانسه، قطر یا عربستان چه دخلی به این موضوع داخلی لبنان دارند؟

نماینده وابسته به فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد: برخی در لبنان در هر حادثه ای منتظر هستند که اتهام وارد کنند زیرا از این طریق امور خود را به پیش می برند.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدات رژیم مبنی بر هدف قرار دادن فرودگاه لبنان گفت: تهدید اسرائیل علیه فرودگاه بین المللی بیروت دارای دو هدف است؛ اول اینکه فصل گردشگری پایان سال و مراسم سال نو است و هدف دیگر هم بالا بردن روحیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست است. ما به اسرائیل توصیه می کنیم که به فرودگاه بیروت نزدیک نشوند زیرا اگر حمله ای به فرودگاه شود فرودگاهی برای اسرائیلی به منظور فرار (از فلسطین اشغالی) باقی نخواهد ماند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ش. AE ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    2 2
    در مقابل کشتارهای اسرائیلی رجز خوانی فایده ندارد
  • یوسف از همدان IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    0 0
    خوشم میاد که اعتماد به نفستون خیلی زیاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس