.

در پی افزایش درگیری‌ها و اختلافات بین مقامات تل‌آویو، رسانه‌ها و مراکز مطالعاتی عبری به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که در صورت آغاز جنگ، روزانه هزاران موشک روانه سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

به گزارش مشرق، افزایش درگیری‌ها در کرانه باختری، مواضع جدی مقاومت فلسطین مبنی بر آمادگی برای مواجهه و چالش‌های سیاسی-امنیتی کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیری «بنیامین نتانیاهو» باعث شده تا رسانه‌های عبری درباره آغاز جنگی بزرگ به تل‌آویو هشدار دهند.

موسسه مطالعات «امنیت ملی اسرائیل» در گزارشی از این هشدارها نوشت: ارتش رژیم اشغالگر باید در دو جبهه (با اشاره به حزب‌الله لبنان و گروه‌های فلسطینی در غزه) برای جنگ آماده شود؛ جنگی که احتمال وقوع آن با محور مقاومت وجود دارد و می‌تواند شلیک روزانه هزاران موشک به سمت اسرائیل را در پی داشته باشد.

این موسسه مطالعاتی در ادامه گزارشش گفت: در طول جنگ، اسرائیل با قدرت آتش بی‌سابقه‌ای از جهات مختلف مورد هدف قرار خواهد گرفت و ما برآورد ما این است که حزب‌الله روزانه بیش از ۱۰۰۰ موشک شلیک کند؛ علاوه بر ده‌ها یا صدها موشک‌های دقیق و دوربردی که می‌توانند از سوریه و احتمالاً از عراق به سوی ما روانه خواهند شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نیز به اختلافات سیاسی ناامن‌کننده در بین مقامات رژیم صهیونیستی اشاره کرده و نوشت: بنی گانتز، وزیر جنگ پیشین رژیم اشغالگر با تفکرات و خط‌مشی بزالل اسموتریچ، جانشین خود مخالف است و نتانیاهو را به واردکردن سیاست در عمق امنیتی متهم می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    3 0
    به امید نابودی رژیم غاصب صهیونیستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس