کرونا

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند .

به گزارش مشرق، از دیروز تا امروز ۲۶ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۸۹ نفر رسید. تا کنون هفت میلیون ۳۳۵ هزار و ۶۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۱۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۸۷۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۴۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۹۶ هزار و ۴۱۷ دُز رسید.

اکنون هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد همچنین یک شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس