کد خبر 1446494
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
پوتین از ستاد مشترک ارتش روسیه بازدید کرد

رئیس جمهور روسیه در بازدید از مقر ستاد مشترک ارتش روسیه، در جریان آخرین تحولات میدان نبرد با اوکراین قرار گرفت.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور روسیه از مقر ستاد مشترک نیروهای مسلح این کشور که در عملیات ویژه نظامی در اوکراین حضور دارند، بازدید کرد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه دراین باره اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز جمعه از ستاد مشترک نیروهای مسلح که، مربوط به همه شاخه های نظامی درگیر در عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین است، بازدید کرد.

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه دراین باره گفت: روز جمعه رئیس جمهور روسیه با حضور در ستاد مشترک شاخه های نظامی درگیر در عملیات ویژه نظامی از نزدیک در جریان آخرین اقدامات نیروهای نظامی روسیه در بحبوحه درگیری با اوکراین قرار گرفت.

پسکوف در این باره افزود که رئیس جمهور روسیه در جریان این بازدید امور کارکنان این ستاد را مورد بررسی قرار داد، از آخرین پیشرفت ها در عملیات ویژه نظامی نیروهای روسیه در اوکراین مطلع شد و نشست و جلسات جداگانه ای با فرماندهان ارشد ارتش روسیه برگزار کرد.

لازم به ذکر است که ارتش روسیه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) «عملیات نظامی ویژه» خود را در شرق اوکراین آغاز کرد؛ مقامات ارشد دولت روسیه می‌گویند این عملیات در پاسخ به درخواست سران جمهوری‌های خودمختار دونتسک و لوهانسک برای حفاظت از آنها در برابر نیروهای اوکراینی آغاز شده است. به نوشته اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته است که هدف از این عملیات «حمایت از مردمی است که بیش از هشت سال تحت نسل‌کشی و آزار و اذیت رژیم کی‌یف قرار داشتند».

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس