جدیدترین واکنش سازمان ملل به اقدامات تل آویو علیه فلسطینی‌ها

سازمان ملل گسترش موج اقدامات خشونت آمیز نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست نشین علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، سازمان ملل گسترش موج اقدامات خشونت آمیز نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری را محکوم و اعلام کرد که در پی همین خشونت ها سال ۲۰۲۲ به خونین ترین سال در این منطقه از اراضی اشغالی فلسطین از آغاز شروع به فعالیت این سازمان در سال ۲۰۰۵ در زمینه مستند سازی قربانیان مبدل گردید.

فرانچسکا آلبانیز گزارشگر ویژه در مورد وضعیت حقوق بشر در سرزمین فلسطین اشغالی از سال ۱۹۶۷، موریس تیبال بنز گزارشگر ویژه در مورد اعدام های غیرقانونی، موقت یا خودسرانه، کلمنت فولی گزارشگر ویژه در زمینه آزادی تجمعات مسالمت آمیز با امضای بیانیه ای که دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر این سازمان آن را منتشر کرد، این مطلب را عنوان نمودند.

در این بیانیه آمده است که اشغالگران صهیونیست از آغاز سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۰ فلسطینی ساکن کرانه باختری از جمله ۳۳ کودک را به شهادت رسانده اند.

در بخش دیگر این بیانیه می خوانیم که شهرک نشینان یهود با حمله به فلسطینیان در خانه هایشان و کودکان فلسطینی در حین بازگشت از مدارس، دارایی های آنان را از بین می برند و باغات زیتون آنها را به آتش می کشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس