دستگیری عاملان تخریب خودرو شهروندان در کرمانشاه

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه‌ از دستگیری عاملان تخریب خودرو شهروندان در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب و وارد آمدن خسارت به ۶ دستگاه خودرو سمند، پژو ۴۰۵، پراید و کاپ را توسط عده‌ای اراذل و اوباش به وسیله سنگ، چوب و شمشیر در کمربندی غربی شهرک الهیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم‌هایی از مأموران به سرپرستی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تحقیقات همه جانبه خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تخریب خودروهای شهروندان کرمانشاهی آغاز کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی سه شروری که اقدام به تخریب خودروی شهروندان کرده بودند و حتی قصد زورگیری از یک خانم و آقای دیگر را هم داشتند، شده و مقتدرانه آنها را دستگیر کردند.

آمویی با اشاره به کشف آلات و ادوات جرم از اشرار دستگیر شده، خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به این افراد هم توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی در پایان با اشاره به معرفی اراذل دستگیر شده به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم، گفت: خط قرمز پلیس امنیت و آرامش جامعه و مردم است و هرکس بخواهد از آن عبور کند با سخت‌ترین واکنش‌های مأموران انتظامی مواجه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جبار IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    11 2
    درود برفراجا وانتظار اشدمجازات ازقوه قضائیه برای برهم زنندگان امنیت وایجادرعب ووحشت درمردم داریم
  • ح IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    الان برا اینام نه به اعدام میزنن!! با جماعت پست فطرتی طرفیم!! با یه دروغ ببین مملکت رو به چه روزی انداختن!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس