سردار سلیمانی

رئیس سازمان بسیج گفت:هنوز جهاد تبیینی که مورد نظر رهبر انقلاب و متناسب با یورش‌های دشمن است، شکل نگرفته است.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در این سازمان، اظهار کرد: از روزی که امام عظیم‌الشان، به تعبیر رهبر انقلاب از سوی خداوند، شجره طیبه بسیج را بنیان گذاشتند، تا دوران دفاع مقدس که ملت ایران از مسیر این شجره طیبه فرهنگ عاشورا را در میدان نبرد به مکتب دفاعی انقلاب اسلامی تبدیل کرد، و پس از آن تا چهل سالگی و آغاز گام دوم انقلاب، این نهاد در عرصه‌های مختلف بنا به نیاز و شرایط توسعه پیدا کرد و همواره نقش‌آفرینی کرده و درخشیده است.

وی افزود: رسالتی که امروز در گام دوم انقلاب اسلامی به دوش ما است، تشکیل بسیج در گام دوم است که این چشم‌انداز در سند اعتلای بسیج به تصویب رهبر انقلاب نیز رسیده است و به عنوان یک فرمان در حال اجرا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سازمان بسیج به عنوان سطح راهبردی تحقق فرمان اعتلای بسیج، تکلیفی سنگین دارد ادامه داد: خوشبختانه ما از پشتیبانی نماینده ولی‌فقیه در سپاه همواره برخوردار بوده‌ایم.

سردار سلیمانی با اشاره به کارنامه اقدامات نماینده پیشین ولی‌فقیه در سازمان بسیج اظهار کرد: حجت‌الاسلام تویسرکانی در طول بیش از ده سال گذشته، تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوانی را در کارنامه بسیج ثبت و ضبط کرد. ما همواره از نظرات هوشمند و کارشناسی ایشان استفاده می‌کردیم و ایشان، گام‌به‌گام در کنار نقش‌آفرینی بسیجیان حضور داشتند.

وی افزود: هماهنگی، همدلی و همراهی به صورت برجسته و بی‌نظیر، از ویژگی‌های مهم حجت‌الاسلام تویسرکانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خود را موظف به پشتیبانی از حوزه نمایندگی ولی‌فقیه می‌دانیم و سعی وافری انجام خواهیم داد تا حجت‌الاسلام رضایی در انجام رسالت‌شان مشکلی نداشته باشند تاکید کرد: باید بیشتر از گذشته همراهی، همدلی و یکی‌بودن خود را نشان بدهیم.

سردار سلیمانی با اشاره به جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت به عنوان سه عرصه خدمت بسیج در گام دوم انقلاب گفت: جهاد تبیین، برجسته‌ترین بعد جنگ شناختی و مواجهه با تلاش دشمن است. هنوز جهاد تبیینی که مورد نظر رهبر انقلاب و متناسب با یورش‌های دشمن است، شکل نگرفته است. شکل‌گرفتن این امر، ضروری است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امسال، اولین سال قرن پانزدهم هجری شمسی است و امام خمینی از آن، وعده پیروزی‌های بزرگ دادند گفت: آن چیزی که امام راحل(ره) وعده آن را دادند، وعده‌های بزرگ‌تری است و یکی از مصداق‌های آن، نابودی رژیم موقت صهیونیستی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس