رژیم صهیونیستی: سربازان ما اشتباهاً کودک فلسطینی را کشتند!

ارتش رژیم صهیونیستی نتایج اولیه تحقیقات در مورد چگونگی شهادت جنی زکارنه دختر ۱۵ ساله فلسطینی در جنین را منتشر کرد و مدعی شد که وی «به صورت تصادفی به قتل رسید».

به گزارش مشرق، در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده که در چارچوب حمله شب گذشته نظامیان اسرائیلی در شهر جنین، ۱۸ نفر از فلسطینیان تحت تعقیب بازداشت شدند.

ارتش صهیونیستی مدعی شد: در جریان این حمله، تعدادی به سمت نیروهای ما گلوله شلیک کردند و کوکتل مولوتف را نیز از نقاط مختلف از جمله پشت بام ساختمان‌های منطقه پرتاب کردند که این نیاز به پاسخ را ایجاد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در پایان بیانیه خود مدعی شد: طبق تحقیقات اولیه، به احتمال زیاد جنی زکارنه در اثر تیراندازی از روی خطا و اشتباه به سمت افراد مسلحی که روی پشت بام حضور داشتند، کشته شد».

رژیم اسرائیل با فراهم کردن یک سری توجیهات، از مسئولیت به شهادت رساندن شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی - آمریکایی شبکه الجزیره قطر در جریان پوشش تحولات شهر جنین نیز شانه خالی کرد.

این در حالی است که سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان در کنفرانس مطبوعاتی در ژنو درباره تحقیقات این سازمان درمورد شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره اعلام کرد که وی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی هدف گلوله مستقیم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس