.

یکی از تشکل‌های ضدانقلاب در خارج کشور، برنامه‌ای هنری در نیویورک به همراه رقص و موسیقی برپا کرده است که هزینه ورودی آن ۸۰ دلار بود و به نام اتفاقات اخیر در ایران، کسب درآمد کردند.

به گزارش مشرق، اغتشاشات و آشوب‌های سه ماه گذشته درحالی فروکش کرده که اگرچه به قول معروف برای مردم ایران و حتی اغتشاش‌گران آب نداشت اما برای ضدانقلاب و اپوزیسیون خارج‌نشین نان داشت!

به‌تازگی یک ایونت هنری از سوی بنیاد برومند در نیویورک برگزار شد که طبق پوستر برنامه ورودی آن ۸۰ دلار بود؛ در این مراسم که با عنوانِ baraye azadi(برای آزادی) برگزار شد، رقص، سرو غذا و نمایش آثار هنری برقرار بود و به بهانه مبارزه سیاسی یک پارتی برگزار کرده بودند!

عائدی این اغتشاشات و گرفتار شدن جوانان فریب‌خورده برای اپوزیسیون سفرهای خارجی و دیدار با مقامات کشورها بود و حالا نیز با برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری پول به جیب زدند.

این رویه البته از دیرباز درباره ضدانقلاب مرسوم بوده؛ سران احزاب تجزیه‌طلب همچون کومله و دموکرات خود در کشورهای اروپایی با بودجه‌هایی که برای مبارزه با جمهوری اسلامی می‌گیرند زندگی مرفهی دارند اما جوانان را در مناطق مرزی به مبارزه مسلحانه علیه جمهوری اسلامی تهییج می‌کردند و اندک جوانان فریب‌خورده‌ی این گروه‌ها مجبور بودند ماه‌ها در کوهستان در سخت‌ترین شرایط زندگی کنند و دست آخر در مبارزه مسلحانه کشته می‌شدند.

حتی برخی هنرمندانی که با کشف حجاب و یا فعالیت مجازی سعی در تحریک جوانان داشتند ساکن خارج کشورند و اوج مبارزه‌شان پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی است.

در حقیقت جوانانی که تحت تاثیر این شبکه ها یا افراد در روزهای گذشته پا به خیابان گذاشتند یا حتی اقدام به درگیری کردند، هزینه‌ای را می‌پردازند که محرکان آنها حاضر نیستند به آن تن دهند و با فاکتور کردن اقدامات آنها، به زندگی مرفه و آسوده خود در خارج کشور ادامه می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    8 3
    به نظر می رسد تفکیک عوامل میدانی آشوب و سلبریتی داخلی و نیز خارجی و گروهک ها به گونه‌ای تحلیل ماقبل دهه فضای مجازی و ماهواره و شبکه های ماهواره ای است. جماعت میدانی آشوب ان قدر ها هم که در این نوع تحلیل ها ، القا می شود عناصر منفعل و تحت تأثیر صرف نیستند بلکه افرادی با مشخصات خاص و طیفی معین اند که حتی از جانب اراذل خارج از کشور یرگزیده شده اند. مبادا در دام جریان تشکیلاتی مزدور پرور گیر کنیم که به عناصر میدانی دستور جنگ و کشتار و غارت تا حدممکن را داده و در صورت گرفتار شدن، خود را تحت تأثیر فضای مجازی جا بزنند. در گذشته که فضای مجازی نبود همین تشکیلات ها خط روانی بودن و حالت غیر عادی داشتن را به مزدورانشان می دادند که غارت تا حد بی نهایت و در صورت دستگیری خود را به خولیت زدن!حتی کسانی بودند که مدفوع خود را می خوردند اما وقتی خولیتشان مؤثر می افتاد و بیرون می آمدند دوباره همین ها به تشکیلات وصل می شدند و شرارت را ادامه می دادند چنان که در دستگیری های فتنه اخیر دختر و پسری دستگیر شدند که پدرشان آزاد شده دهه شصت و عضو منافقین بود که در فتنه اخیر خانوادگی تا سرحد ممکن شرارت و رذالت می کردند. امروزه بحث انتخاب است از بین فرهنگ انقلاب اسلامی و بی فرهنگی ضد انقلاب! بی فرهنگی ضد انقلاب از بیرون نوعا پمپاژ می شود و فرهنگ انقلاب اسلامی الحمد لله با وسعت و گستره کشوری هر روزه ارائه و تاکید می شود.لذا هم عناصر انقلابی و هم عناصر ضد انقلاب با درصد بالایی از عمد و انتخاب راه خود را تعیین می کنند هر دو جبهه به بلوغ گزینش رسیده اند یکی می شود بسیجی و دیگری قاتل بسیجی. قرآن این خط را خیلی خوب در آیات خود نشان می دهد در جایی که مجرمان بهانه زمانی، مکانی، تربیتی و.... آورده و حتی شیطان را بهانه می کنند قرآن می فرماید شما صاحب اراده بودید حتی شیطان می گوید من بر شما تسلطی نداشتم فقط دعوتتان کردم و شما دعوتم را پذیزفتید!در سوره ابراهیم آیه بیست و دو آمده «قال الشیطان لما قضی الامر ان الله وعدکم وعدالحق و وعدتکم فاخلفتکم و ما کان لی علیکم من سلطان الا ان دعوتکم فاستجبتم وقتی مجرمین پای محاکمه می آیند و شیطان را متهم می کنند شیطان در جواب می گوید خداوند وعده حق داده(که می بینید)و من وعده دادم و وعده ام را عملی نکردم من بر شما هیچ تسلطی نداشتم صرفا دعوت به جرم کردم و شما پذیرفتید.
  • ناشناس IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    5 13
    خدا ازشون نگذره که خون جوونهای بی گناه میریزن نمیدونم چرا این جوونهامون فکر نمیکنن ب حرف این عوضی ها میرن اگه اینا راست میگفتن خو پا ب پای شما تو میدون بدون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس