.

در ادامه خبرهای سریالی دروغی که در ماه‌های اخیر منتشر می‎‌شود، رسانه‌های ضد انقلاب اخیرا مدعی شده بودند، امیر محمد جعفری یکی از متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان شکنجه شده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در ادامه خبرهای سریالی دروغی که در ماه‌های اخیر منتشر می‎‌شود، رسانه‌های ضد انقلاب اخیرا مدعی شده بودند، امیر محمد جعفری یکی از متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان شکنجه شده است.

در داستان‌سرایی بی‌بی‌سی آمده بود که «امیرمحمد را شکنجه و به او برق وصل کرده‌اند».

بی‌بی‌سی فارسی در خبر دروغ خود به نقل از همان منابع بی‌هویت همیشگی مدعی شده بود: «انگشتان امیر محمد جعفری در ملاقات آخرش باندپیچی و ناخن‌هایش خرد شده است.»

در پی این ادعا، خبرنگار میزان به کانون اصلاح و تربیت شهید کچویی مراجعه کرد تا از نزدیک ضمن ملاقات با این متهم، ادعای بی‌بی‌سی فارسی را بررسی کند.

بررسی‌های میدانی خبرنگار میزان نشان می‌دهد نه تنها هیچگونه شکنجه و بدرفتاری با این متهم و سایر متهمان این ندامتگاه رخ نداده، بلکه بنابر اظهارات متهم جعفری، مسئولان ندامتگاه رفتار محترمانه‌ای با وی و سایر افراد داشته و حق و حقوق آن‌ها کاملا رعایت می‌شود.

متهم همچنین تاکید می‌کند که در دوران بازداشت خود با خانواده‌اش نیز دیدار داشته و تماس‌ تلفنی برقرار کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ح IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    جمهوری اسلامی:1 دوپای قطع شده رو دوباره وصل می‌کند!! 2 گردن و انگشتان شکسته را در کسری از روز التیام می‌بخشد!! 3بدن برق گرفته و شکنجه شده را سالم تحویل می‌دهد!! نزدیک 20 کشته اغتشاشات رو هم زنده کرد!! بازم ایمان نمی آورید؟؟
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    12 2
    اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان و مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون مهمترین اولویت جهاد تبیین برای شورای انقلاب فرهنگی ، صدا و سیما ، وزارت فرهنگ و ارشاد ،آموزش و پرورش و همه پدر و مادر ها عبارت است از : آگاه نمودن جوانان ما و مخصوصاً دانشجویان ، از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس