نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخاب شد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش و از چهره های سرشناس و مورد وثوق مردم غیور سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

شهادت مظلومانه مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش که از چهره های سرشناس و مورد وثوق مردم نجیب و غیور سیستان و بلوچستان بود، موجب تاسف و تاثر گردید.

آن روحانی عزیز و خیرخواه که در تمامی مراحل انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس و ادواری که دشمنان با فتنه گری سعی در کاشتن بذر کینه و اختلاف در صفوف شیعه و سنی داشتند، منادی تقریب و تحکیم مبانی دین بود و با تدابیر و روشنگری های خویش از تهدیدها و رنج ها نهراسید و سرانجام جان بر سر عهد و پیمان نهاد.

بدون تردید خون این شهید سعید دامان پر از ننگ دشمنان و مزدوران داخلی بدخواهان این ملت را خواهد گرفت و آنان را در پیشگاه عدل الهی و مردم رسوا خواهد ساخت.

امیدواریم دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی به فوریت نسبت به شناسایی، دستگیری و مجازات مسببان، مباشران و عاملان این جنایت ددمنشانه اقدام نمایند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت فقدان ایشان به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان خاش ، شاگردان ، ارادتمندان و خانواده گرامی ایشان، برای آن روحانی متعهد و مردمی رحمت و رضوان الهی را از درگاه احدیت مسالت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • وطن پرست DE ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    من به هیچ لیستی از این شورا رای نخواهم داد. این دو ماه کجا بوید؟
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      0 0
      برو به جهنم وطن فروش مزدور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس