کد خبر 1443295
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
دوست داشتم در ۲۱ سالگی به جام جهانی بروم/ در هال‌سیتی خوشحالم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی گفت: به دلایلی که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم فرصت زیادی برای بازی در فنرباغچه پیدا نکردم ولی از حضور در هال سیتی خوشحال و راضی هستم.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی که با این تیم در اردوی آماده سازی ترکیه حضور داشت، در گفتگو با یکی از رسانه‌های این کشور در خصوص شرایط خود و انتقال از فنرباغچه به ترکیه گفتگو کرد.

صیادمنش که از تیم استقلال راهی فنرباغچه ترکیه شده بود، در این تیم فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و بعد از انتقال قرضی به تیم‌های استانبول اسپور ترکیه، زوریا لوهانسک اوکراین و هال سیتی انگلیس، سرانجام به صورت قطعی راهی هال سیتی در چمپیونشیپ انگلیس شد.

صیادمنش البته در اوایل این فصل دچار مصدومیت شدیدی شد و علاوه بر اینکه بازی‌های زیادی در هال سیتی از دست داد، به اردوهای تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی هم نرسید.

صیادمنش ابتدا درباره برپایی اردوی هال سیتی در ترکیه گفت: این اردو برای تیم خوب پیش می‌رود. این فرصت خوبی بود تا نقاط ضعفمان را بهبود ببخشیم. هم تیمی‌های من کمپ را بسیار خوبی را سپری می‌کنند. من از مصدومیت برگشته‌ام. بنابراین جدا از تیم کار می‌کنم. همه چیز در اینجا زیبا است. پرسنل بسیار خوش برخورد هستند. امکانات تمرینی بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید:

اشتباهات سریالی اروپایی‌ها درمورد لیست کی‌روش

مهاجم ایرانی هال سیتی با اشاره به شرایط خوبی که در تیم زوریا لوهانسک اوکراین داشت و جدایی از این تیم تاکید کرد: در زوریا عملکرد خوبی داشتم. پیشنهادات زیادی از کشورهای مختلف ارائه شد. هال سیتی یکی از آنها بود. ابتدا با رئیس باشگاهمان صحبت کردم. جلسه خوبی بود سپس انتقال من انجام شد. عاشق فوتبال انگلیس بودم و اینجا خیلی خوشحال و راضی هستم. انتقال به باشگاه هال سیتی برای من خوب بود.

دوست داشتم در ۲۱ سالگی به جام جهانی بروم/ در هال‌سیتی خوشحالم

هال سیتی در مسابقات چمپیونشیپ شرایط خوبی ندارد. این تیم در پایان هفته بیست و یکم، در رده بیستم لیگی است که ۲۴ تیم دارد.

صیادمنش با بیان اینکه تعطیلی مسابقات برای برگزاری جام جهانی برای هال سیتی خوب بوده است، گفت: چمپیونشیپ انگلیس لیگ سخت و قشنگی است. دوست دارم سخت کار کنم. امسال مسابقات را خوب شروع کردیم اما بعد از پنج هفته، مشکلاتمان شروع شد و عملکرد تیم افت کرد. به خاطر جام جهانی، مسابقات تعطیل شد و این تعطیلی برایمان خوب بود. ما یک سرمربی جدید داریم. می‌خواهیم خوب کار کنیم. هنوز ۲۵ مسابقه باقی مانده است و می‌توانیم به اهدافمان برسیم.

مهاجم ایرانی که فرصت زیادی در تیم فنرباغچه به دست نیاورد، اظهار کرد: زمانی که به ترکیه آمدم دوست داشتم بیشتر بازی کنم. فکر می‌کنم می‌توانستم بیشتر -برای فنرباغچه- بازی کنم. به دلایلی که نمی‌خواهم در اینجا در مورد آن صحبت کنم، فرصت بازی پیدا نکردم. من الان در هال سیتی هستم. هدف من در آینده نزدیک موفقیت در هال سیتی است. به خصوص اینکه این فصل را در بهترین مکان ممکن به پایان برسانیم.

«آیا اگر با خورخه ژسوس سرمربی فعلی فنرباغچه کار می‌کردی، عملکردت می‌توانست متفاوت باشد؟» صیادمنش در پاسخ به این سئوال گفت: وقتی از زوریا به فنرباغچه برگشتم، ژسوس آنجا نبود. بنابراین هرگز فرصتی برای همکاری با او نداشتم. نمی‌دانم اگر با او کار می‌کردم چطور می‌شد. برای او در فنرباغچه آرزوی موفقیت می‌کنم.

مهاجم ایرانی در پایان با اظهار تاسف به خاطر از دست دادن جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: به دلیل مصدومیت نتوانستم به جام جهانی بروم. برایم مهم بود که بتوانم در ۲۱ سالگی به جام جهانی بروم. این اتفاق برایم سخت و غم انگیز بود. می‌خواهم سخت کار کنم و مصدومیتم را پشت سر بگذارم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس