کد خبر 1443279
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
سرما

اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم سرما در تهران تا پایان هفته و افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا از فردا (۱۶ آذر) خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز تا فردا صبح (۱۵ تا ۱۶ آذر) آسمان نیمه‌ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده در ارتفاعات، بارش پراکنده برف و در بعضی ساعات مه و در شب به‌تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

فردا(۱۶ آذر) با خروج سامانه بارشی از استان به‌تدریج از مقدار ابرها کاسته و با توجه به عدم وزش باد قابل ملاحظه در نقاط پرتردد شهری موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به علت ماندگاری هوای سرد تا روزهای پایانی، هفته یخبندان در مناطق شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است و از امروز تا روز جمعه( ۱۵ تا ۱۸ آذر) روند افزایش بیشینه دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه دماوند با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان شهر تهران فردا (۱۶ آذر) کمی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی وزش باد ملایم و دربعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۷ آذر) صاف تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس