محمود عباس: همه فلسطینی‌ها برای مقابله با دولت نتانیاهو اقدام کنند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از همه فلسطینی‌ها خواست تا برای شکست و مقابله با کابینه نتانیاهو دست به کار شوند.

به گزارش مشرق، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از همه گروه‌ها و مردم فلسطین خواست تا برای مقابله و ناکام گذاشتن کابینه بنیامین نتانیاهو اقدام کنند.

به نوشته وبگاه القدس العربی، محمود عباس در افتتاحیه دهمین نشست شورای انقلابی جنبش فتح در رام‌الله گفت که باید از پایداری و ایستادگی و وحدت فلسطینی‌ها در برابر کابینه آتی رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

عباس گفت: «در نتیجه تحولات منطقه و جهان در مرحله بسیار حساس و دشواری قرار داریم که نیازمند همبستگی و اتحاد همه مردم، رهبران و همه حامیان آرمان فلسطین هستیم».

وی تصریح کرد: «از دولت جدید اسرائیل که در آن افراط‌گرایان قدرتمند مشارکت دارند، انتظار تخلف، تجاوز و جنایات بیشتری داریم و همه باید برای مقابله، افشاگری و شکست آن تلاش کنیم».

او همچنین در سخنرانی خود بر اهمیت اقدامات دیپلماتیک، سیاسی و رسانه‌ای در جنگ روایت‌ها مقابل رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص سازش با رژیم صهیونیستی نیز گفت که تمام تلاش خود را برای به رسمیت شناخته شدن همه گروه‌های ذیل سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) به عنوان تنها نمانیده قانونی فلسطینی‌ها و تأمین منافع مردم فلسطین به کار خواهد گرفت.

این روزها، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم موقت صهیونیستی در حال کار بر روی تشکیل یک کابینه دست راستی شامل احزاب تندرو است و این موضوع باعث نگرانی فلسطینی‌ها و جوامع بین‌المللی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس