کد خبر 1442909
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
گوشی

گزارشی جدید درمورد مشخصات باتری و سرعت شارژ گوشی هوشمند ریلمی GT Neo ۵ منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه احتمالاً با پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۲۴۰ وات معرفی خواهد شد.

به گزارش مشرق، ریلمی پس از عرضه‌ی گوشی هوشمند GT Neo ۳ در اوایل سال جاری، خود را برای معرفی جانشین دستگاه مذکور یعنی GT Neo ۵ آماده می‌کند. شایان‌ذکر است این برند تحت مالکیت اوپو از عدد ۴ صرف‌نظر کرده است و مدل بعدی این گوشی را با نام GT Neo ۵ عرضه خواهد کرد.

اکنون با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی گوشی‌های جدید سری GT Neo ۵ ریلمی، مشخصات باتری و سرعت شارژ این دستگاه فاش شده است. افشاگر معروف DigitalChatStation اعلام کرده است که این گوشی‌ها ازنظر ظرفیت باتری و شارژ در دو نسخه عرضه خواهند شد. مدل BLP۹۸۵ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و شارژ ۱۵۰ وات بهره خواهد برد، درحالی‌که مدل BLP۹۸۷ به باتری ۴۶۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و فناوری شارژ فوق‌سریع ۲۴۰ وات مجهز خواهد شد.

دوربین اصلی سری GT Neo ۵ ریلمی از حسگر IMX۸۹۰ سونی بهره خواهد برد. این دوربین از تثبیت‌گر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی خواهد کرد و گفته می‌شود عملکرد بسیار بهتری نسبت به دوربین اصلی GT Neo ۳ ارائه خواهد داد. سیستم دوربین پشتی این دستگاه شامل دو دوربین دیگر نیز می‌شود و در بخش جلویی آن شاهد دوربین سلفی ۱۶ یا ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

براساس گزارش‌ها و شایعات قبلی، انتظار داریم Realme GT Neo ۵ به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس و پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود. قلب تپنده‌ی این دستگاه نیز تراشه‌ی Dimensity سری ۹ مدیاتک خواهد بود اما مدل دقیق این پردازنده هنوز مشخص نیست. این گوشی هوشمند احتمالاً به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و پوسته‌ی سفارشی ریلمی موسوم به Realme UI ۴.۰ عرضه خواهد شد.

منبع:اقتصادایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس