کد خبر 1442907
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
گوشی گیمینگ

گوشی گیمینگ جدید نوبیا موسوم به RedMagic ۸ Pro احتمالاً با پنل ۶٫۸ اینچی OLED عرضه خواهد شد. علاوه‌براین انتظار می‌رود این محصول در دو نسخه با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه شود.

به گزارش مشرق، نوبیا تأیید کرد که ردمجیک ۸ پرو یکی از گوشی‌های هوشمند این برند خواهد بود که با تراشه‌ی پرچم‌دار جدید کوالکام Snapdragon ۸ Gen ۲ عرضه خواهد شد. فهرست ۳C چین و همچنین وب‌سایت گواهی بلوتوث SIG نشان می‌دهد این محصول با شناسه مدل NX۷۲۹J و با پشتیبانی از شارژ سریع تا ۱۶۵ وات به‌فروش خواهد رسید. اکنون افشاگر قابل‌اعتماد، DigitalChatStation در حساب کاربری ویبو خود برخی جزئیات دیگر را درمورد این گوشی هوشمند به‌اشتراک گذاشته است.

ردمجیک ۸ پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی OLED مجهز خواهد شد که از این‌نظر تفاوتی با مدل قبلی خود یعنی ردمجیک ۷S پرو ندارد. طبق گفته‌ی DigitalChatStation، نمایشگر این دستگاه تخت و حاشیه‌های آن بسیار باریک خواهد بود و از طرفی نرخ‌نوسازی آن هنوز مشخص نیست. البته به‌احتمال زیاد مثل بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی با پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی زیرنمایشگر آن اشاره کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است دستگاه مذکور با باتری دو سلولی ۵۰۰۰ یا ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه خواهد شد.

ردمجیک ۸ پرو نوبیا همچنین به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو یا تشخیص‌عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. گفته می‌شود نوبیا از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی جدید در دوربین اصلی این دستگاه استفاده کرده است اما این مورد اهمیت خیلی زیادی نخواهد داشت زیرا بازاریابی شرکت بیشتر روی جنبه‌های گیمینگ آن مثل فن‌های خنک‌کننده، سیستم کاهش دمای قطعات داخلی و دکمه‌های لمسی اضافه‌ی مخصوص بازی تمرکز دارد. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی ردمجیک ۸ پرو، مطمئناً جزئیات و اطلاعات بیشتری درمورد مشخصات این گوشی گیمینگ دردسترس قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این محصول در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ رسماً معرفی شود.
منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس