نیروی دریایی سپاه در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی سپاه در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد و با قدرت از منطقه حفاظت می‌کند.

به گزارش مشرق، سردار محمد باقری عصر یکشنبه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی نیروی دریایی سپاه در بوشهر اظهار داشت: سپاه دارای سابقه‌ای طولانی در عرصه حفاظت و حراست از خلیج فارس و تنگه هرمز است.

وی با اشاره به تجربیات بزرگ و ارزشمند نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأمین امنیت خلیج فارس خاطرنشان کرد: نیروی دریایی در حال افزایش توانٰ آمادگی و قدرت دفاعی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: نمایشگاه طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی و خودکفایی نیروی دریایی سپاه بیانگر اقدامات ارزشمند با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و دانشمندان کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه با روحیه عالی و قدرت بالا در حال حفاظت از منطقه خلیج فارس هستند اضافه کرد: با تلاش و مجاهدت نیروی دریایی سپاه امنیت کاملاً پایداری در خلیج فارس و تنگه هرمز برقرار است.

سردار باقری با اشاره به اینکه اقتدار امروز نیروی دریایی قابل مقایسه با گذشته نیست تصریح کرد: در تولید انواع شناور و موشک‌انداز و تجهیزات شاهد دستاوردهای بسیار خوبی هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمنان می‌دانند اگر نیتی و چشمداشتی به منافع ایران در خلیج فارس، سواحل، جزایر و سکوهای نفتی داشته باشند با نیروهای قهرمان سپاه مواجه هستند.

وی یادآور شد: در یکی دو موردی که نیروهای گشتی آمریکا به اشتباه به حریم سرزمینی ایران وارد شدند دستگیر شدند و با عطوفت و ملایمت ایران آزاد شدند و تعهد کتبی دادند که تکرار نکنند و تا کنون تکرار هم نکرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    کاش فناوری کروت های شهید سلیمانی روی ناو های نیمه سنگین ارتش هم پیاده میشد!! سیلوی عمود پرتاب و امثالهم!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس