محمدهادی‌ سبحانیان

یک مقام اقتصادی در حالی وعده لمس آثار کاهش تورم از سال آینده را مطرح کرده است که وعده‌های قبلی همچنان بر زمین است و از طرفی تجربه برجام نشان داد که نباید جامعه و اقتصاد را شرطی کرد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

انصاری: مسئول اتفاقات کشور، رهبری و مجلس هستند!

انصاری: مسئول اتفاقات کشور، رهبری و مجلس هستند!/ "رأی خوب" یا اعتراض خیابانی؛ کدام بهتر است؟

مجید انصاری، فعال اصلاح‌طلب و عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام اخیراً طی اظهاراتی در یک نشست سیاسی که سایت جماران آنرا منتشر کرد، گفته است:

"مردم حق سؤال از نمایندگان دارند و نمایندگان باید پاسخ بدهند که در استیفای این حقوق چه اقداماتی کرده اند. به تعبیر دیگر، مسئول اول آنچه که امروز در کشور رخ می‌دهد رهبر و مسئول دوم مجلس است با این اختیاراتی که دارد."[1]

*نخبگان و خواص باید در این گزاره تأمل کنند که چرا مجید انصاری از دولت چیزی نمی‌گوید و رئیس جمهور را مسئول چیزی نمی‌داند؟!

این در حالی است که وضع حال کشور و ناصیه تمام امور؛ اثباتا و قانونا در دست رئیس‌جمهوری است که با رأی مردم انتخاب می‌شود و بر اریکه قوه‌ای تکیه می‌زند که بیش از 98 درصد تصمیمات، درآمدها و اجرائیات کشور را بر عهده دارد.

وظایف و اختیارات رهبری و مجلس در حیطه اجرایی نیز صرفا در همان 2 درصد باقیمانده تعریف می‌شود.

در بیان فلسفی باید دانست که رهبری به مثابه قلب نظام است که حیات و راهبری مغز را نیز در کنار کل بدن تأمین کند. اما امورات بدن و نظام به دست مغز یا همان دولت است.

مجلس نیز در حیطه اجرایی عملا هیچ اختیاری ندارد و در حوزه تقنینی هم به تجربه دریافته‌ایم که یک مجلس می‌تواند بهترین مصوبات را داشته باشد اما دولت صدرنشین اقدام به اجرای آنها نکند و یا مصوبات را ضعیف اجرا کند.(مثل اجرا نشدن طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی)

همانطور که در ایام دولت روحانی هم از زبان رهبر معظم انقلاب این سوال را علنا شنیدیم که چرا دولت راهکارهای اعلامی برای مبارزه با گرانی را اجرا نمی‌کند؟!

پس می‌شود رهبری و مجلسی با بهترین عملکرد داشته باشیم اما یک دولت ضعیف، ناکارآمد و ضد نخبه با "رأی بد" مردم بر سر کار بیاید که از سرعت پیشرفت در بسیاری از امور بکاهد.

لذاست که بایستی دقیقا متوجه هدف مجید انصاری و دوستان او در مقصرتراشی از رهبری و مجلس بود.

از این رهگذر همچنین می‌توان به اثبات اهمیت مسئله "رأی خوب" هم رسید و به رأی‌العین دید که رأی خوب عموم مردم چطور می‌تواند موجب هم‌افزایی تمامی ارکان کشور در کنار دولت بعنوان رئیس اجرائیات شود و بر سرعت پیشرفت امور از جمله اقتصاد بیافزاید.

***

"رأی خوب" یا اعتراض خیابانی؛ کدام بهتر است؟

انصاری: مسئول اتفاقات کشور، رهبری و مجلس هستند!/ "رأی خوب" یا اعتراض خیابانی؛ کدام بهتر است؟

عماد افروغ، نماینده سابق مجلس و استاد جامعه‌شناسی اخیراً طی اظهاراتی که اعتمادآنلاین آنها را منتشر کرد، گفته است:

"ما هم صندوق را می‌خواهیم و هم خیابان را. ممکن است که انتخاباتی شکل بگیرد که هیچ اشکالی بر آن مترتب نباشد. یعنی تکثر در آن باشد و مهندسی شده هم نباشد، اما معمولا کسانی که انتخاب می شوند، پیش از آن که یک دموکراسی وکالتی را دنبال کنند، تبدیل به دموکراسی نمایندگی می شوند. به جای آن که وکیل باشند تبدیل به نماینده می شوند و در این زمان از جانب خودشان برای مردم تصمیم می گیرند و هیچ ضمانتی نیست که بر اساس منافع خودشان و برای خودشان تصمیم نگیرند. بنابراین، شبهه تبدیل دموکراسی نمایندگی به حکومت الیگارشیک وجود دارد و در این حالت، جا برای اعتراض مردم باز است."[2]

*البته که جا برای اعتراض قانونی مردم باز است و این مهم در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران نیز دیده شده. لکن پیشگیری مقدم بر درمان است.

به این معنی که انتظار بود آقای افروغ پیش از تأکید بر عبارت مختل‌المعنی "هم صندوق را می‌خواهیم و هم خیابان را"؛ بر ضرورت "رأی خوب" از جانب مردم تأکید می‌کردند.

رأی خوبی که می‌تواند منجر به روی کار آمدن یک گزینه جهادی و کارآمد شود و ایضا چاره کار گزینه‌های ناکارآمد و کار نکن در پساانتخابات نیز هست.

یعنی آیا بهتر نیست که مردم جامعه در صورت رؤیت یک گزینه ناکارآمد بر مسند ریاست‌جمهوری به جای فکر کردن به اعتراض و خیابان؛‌ به "رأی خوب" در انتخابات بعدی بیاندیشند؟!

صد البته در میانه این بازه عقلانی می‌توان به مانیفست یک اعتراض عقلانی، مبنامحور و قانونی هم اندیشید لکن طرح این گزینه بدون مبتدا و مؤخر موجب غلط‌اندازی و نفی "رأی خوب" خواهد شد.

خیابان یعنی خون! آن‌هم در فضای کشور ما که حکومت انقلابی عمر کمی دارد و دشمنان خارجی هم کم نداریم.

دکتر افروغ پیش از این در واکنش به اغتشاشات 70 روزه خواستار برخورد جدی با آشوبگران خیابانی شده و گفته بود: ما انقلاب را آسان به دست نیاوردیم که آن را آسان از دست بدهیم.[3]

پ.ن: در توضیح رأی خوب ممکن است کسانی بگویند نامزد دلخواه ما در میان تأیید شدگان فلان انتخابات نبوده است فلذا رأی ندادیم یا رأی خوب ندادیم!

این گزاره در منطق جمهور و دموکراسی پذیرفته نیست زیرا قانون صلاحیت داوطلبان را بر اساس تمنیات جامعه بررسی نمی‌کند. بلکه برای بررسی به مُرّ قانون و منطق عقلانی توجه دارد.

در این شرایط اگر کسی احساس کرد نامزدی که تماما باب میل او نیست در انتخابات حضور ندارد؛ البته باید به "گزینه نزدیک" رأی بدهد و با حضور در انتخابات کسی را انتخاب کند که احساس می‌کند ولو اندکی به گفتمان او نزدیکتر است. و این یعنی فرایند رأی خوب به صندوق انداختن.

لازم به ذکر است که البته در منطق "رأی خوب" هیچ جایی برای میل و دوست‌داشته‌ها نیز وجود ندارد و صرفا "عقلانیت" و مصلحت جمعی است که رأی خوب را شکل می‌دهد.

در منطق رأی خوب، بسا که نامزدی باب میل رأی دهنده نباشد اما برای مشکلات روز کشور؛ معدل توانمندی او ولو به قدر یک صدم، از بقیه بالاتر است.

فلذا منطق رأی خوب می‌گوید باید به همین گزینه رأی داد حتی اگر باب میل من نباشد.

دقت شود که این منطق توانست بعنوان باطل‌السحر توطئه "تحریم انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان" عمل کند و نقشه آنها را در ساحت عقلانیت، مفتضح کند.

***

هشدار درباره تجربه شرطی‌سازی اقتصاد و جامعه

انصاری: مسئول اتفاقات کشور، رهبری و مجلس هستند!/ "رأی خوب" یا اعتراض خیابانی؛ کدام بهتر است؟

سیدمحمدهادی سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفته است:

"شاهد آن هستیم که پس از تخلیه آثار قیمتی اجرای مردمی سازی یارانه‌ها روند رشد شتابان تورم کاسته شده و انتظار می‌رود در صورت ثبات سایر شرایط و تشدید انضباظ پولی و مالی دولت این روند کاهشی آثار خود را تا نیمه ابتدایی سال آینده نشان دهد."[4]

*آرزوی همه مردم این است که دولت محترم در تمام امورات خود پیروز باشد و بر سرعت پیشرفت کشور بیافزاید.

لکن با توجه به وعده‌های قبلی اقتصادی، انتظار می‌رود که مسئولان وزارت اقتصاد در ارائه وعده‌های جدید و خاصّه شرطی کردن ذهن جامعه برای یک موعد زمانی خاص؛ تدبیر بیشتری به خرج بدهند.

دقت شود که محقق نشدن وعده‌ها در صورت ارائه توضیح اصولی، عذرخواهی و اصلاح قابل تحمل است اما شرطی‌سازی ذهن جامعه برای یک موعد خاص؛ در صورت محقق نشدن؛ هزینه جبران بیشتری دارد.

کما اینکه در ماجرای "شرطی‌سازی بازار به واسطه برجام" در دولت روحانی هم تجربه کردیم که شرطی‌سازی بر اقتصاد و افکار عمومی چه مضرّاتی دارد.

در بحث تورم بایستی این نکته را برای مقامات وزارت اقتصاد توضیح داد که بازار ایران دچار "گرانی بیقاعده" است که در اثر نبود نظارت کارا بر بازار ایجاد می‌شود. و مادام که گرانی بیقاعده وجود داشته باشد؛ فرض بر صحت ادعای کاهش تورم سالیانه (و نه تورم نقطه‌ای که چندان اهمیتی ندارد) هیچگونه کاهشی در نزد مردم احساس نخواهد شد.

***

1_ https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1576157

2_ https://www.etemadonline.com/fa/tiny/news-585545

3_ mshrgh.ir/1437414

4_ https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1304562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 188
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 54
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    پررویی در حد ثبت در کتاب گینس
    • امید IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      80 91
      اصلاح طلبان همان شیعه انگلیسی و نفوذی مورد حمایت جزیزه هستندکه امروز ماسک را برداشته اند و چهره اصلی شان برای ملت رو شده.تمامی امتیازات و زیاده خواهی ها به غرب و ... در دوره این موجودات اتفاق افتاد. وضعیت اقتصای هم ثمره کارهای دوره قبل است.
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      59 73
      سخن گفتن اصلاح طلبان تـ..وع آور با میزان علم و عملشان نسبت عکس دارد! امان از وراجی و پرحرفی شان و سواد و دانش اندک شان! نمونه اش همین انصاری که مانند سایر معممین بی سواد در این جناح گعده انجمن معممین بی سواد را تشکیل داده اند! البته مکلاهایشان هم وضعشان بهتر نیست! نمونهاش هم زیباکلام و مرعشی و تاجزاده و عبدی!!
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      67 72
      دار و دسته هاشمی و روحانی آنچنان بلایی بر سر اقتصاد کشور و معیشت مردم آوردند که مغول ها نیاوردند انصاری بهتره ساکت باشد.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      64 66
      اصلاح طلبی یعنی بتن بریزی در قلب راکتور و به ازاش دلار و مسکن رو هشتصد درصد گرون کنی!! یعنی همزمان هم پیاز رو بخوری هم کتک را و هم آرزوی غربی عبری را برآورده کنی. تا این حد خائن و وطن فروشند این جماعت
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      42 57
      اصلاح طلبان بی کفایت 8 سال مملکت را شخم زدند و کشور را با 1500 هزار میلیارد تومان بدهی و 480 هزار میلیارد تومان کسری بودجه و انبوهی از مشکلات تحویل دادند حالا میگن مقصر مجلس و رهبری است !!!!
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      36 54
      دولت و مجلس اصلاح طلب بیشترین ضربه را به اقتصاد کشور و اعتماد مردم وارد کردند افساد طلبان بانیان وضع موجودند و فقط باید سکوت کنند.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      46 58
      اصلاح طلبان ارزش پول ملی را به یک دهم تقلیل دادند و اقتصاد کشور را ویران کردند حالا باید پاسخگو باشند نه مدعی !
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      39 50
      اتفاقات اخیر کشور و فتنه سالهای 78 و 88 و 96 و 98 زیر سر اصلاح طلبان بود افساد طلبان بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشورند.
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      31 40
      از عجایب سرزمین ما این است که بانیان وضع موجود(اصلاح طلبان) جزو شاکیان وضع موجود شدند !!! و اتفاقات کشور را به گردن مجلس و رهبری می اندازند و فرار به جلو می کنند.
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      35 24
      این واقعا تو تشخیص مصلحت نظامه؟
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      6 21
      از امتیازات منفیت خجالت بکش
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      7 29
      اقا شما چجور روتون ميشه از دولت و مجلس و در يك كلام كل نظام هنوز دفاع ميكنين
    • مهماندار هواپیما IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      45 39
      انص... و تعدادی از اصلاح طلبان از احتمالا یهودیان پنهان هستن که برای ضزبه زدن و نفوذ اطلاعاتی در جمهوری اسلامی در قبل و اول انقلاب بوسیله اسراییل سازماندهی شده اند و باورش برای مردم سخت است ولی باید باور کرد این حجم از خیانت
    • وطن پرست DE ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      33 22
      پر رویی اینها چیز تازه ای نیست. ولی حمقات دوستان که فکر میکردن یک سال با سکوت و امتیاز دادن به اصلاحطلب ها می تونن اونها رو راضی نگهدارند تعجب امیزه. هشت حکومت روحانی رو سانسور کردید و ماله کشیدید یک سال گذشته هم که تمام معاونت های قبل رو ابغا کردید. کلا اماده هستید از ارزش هاتون بگذرید بخاطر راضی کردن منافقین. اما خدا با شما تعارف نداره.
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      33 30
      حداقل یکی دوتا از این سردسته های آشوبگر افسادطلب رو اعدام کنین تا اعتماد مردم به نظام برگردد
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      2 7
      مهماندار هواپیما // میگی "احتمالا" ، ینی مدرک و سند نداری و این صحبتها و ادعاهای بزرگ رو داری ؟ بیخود نیست که خلبان هواپیما نتونستی بشی
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      3 8
      به۱۳و۱۳دقیقه:باحفظ سمت،عهده داراین سمت شدی یاسمت قبلیت روترک کردی؟اول گله ای یارباطی میان منفی میزنین بعدیکیتون میادمینویسه ازمنفیات معلومه یاازمنفیات خجالت بکش.بازی منفی بازی که دِمده شده
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      18 8
      اعتماد به کشور با پایین اومدن دلار بالا میره.مردم دلار 40 تومنی رو برا 4 سال پیش بینی کرده بودن که ماشالله در سال اول بهش رسیدیم.
    • SE ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      11 12
      اصلاحطلبان بدتر و خبیثتر از شبکه اینترنشنال هستند
    • دیده بان IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      15 13
      برادرم سی سال پیش گفت مجید انصاری مصداق بارز منافق است. امروز می فهمم که برادرم چقدر آدم شناسه.
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      7 2
      این برداشت شما از حرف انصاری است پس نباید قبح حمله به رهبری بشکند
    • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      5 4
      به انصاری بگید: اتل متل توتوله اصلاح طلب چی جوره پررو وپرحاشیه شکل مارغاشیه دشمن دین خدا محارب حکم خدا نه دین داره نه اخلاق نه فکر داره نه خَلّاق دنبال انگ و تهمت فقط به فکر قدرت حرفاش همش دروغه فکرش همش شلوغه حقوق های نجومی صاحب اندرونی دنبال یارگیریه به فکرحالگیریه اصلاح طلب دیکتاتور مرگ بر دیکتاتور
    • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      4 4
      مرگ براصلاح طلب اصلاح طلبان هرچه زودتر بمیرند گناهشون کمتره کمتر به دیگران ضربه می زنند
    • IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      2 3
      کم کم اصلاح طلبان چهره کریه وتفکرات پوپولیستی خودشون رو نشون می دَن. چهره بدون رتوش آنها دزدی به محض رسیدن صاحبخانه به کوچه آمد وفریاد دزد رابگیرید سر داد مردم ریختند وصاحبخانه را زدند در همان حین دزد آنچه را که از صاحبخانه دزدیده بود در کمال آرامش ودر آن شلوغی همه رابُرد . مثل این روزهای ماست که اصلاح طلبان ررسر مردم ما آورده اند. دزدها را تطهیر وجنایتکاران را امر به قتل
    • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      3 4
      مرگ بر تاجزاده دیوونه
    • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      3 4
      دم خروس اصلاح طلبان زد بالا ببین نظام هم عوض بشه اصلاح طلبان جایی در قدرت وحکومت ندارند پرستو صالحی می گفت روزی می رسه تک تکتون رو به درخت آویزون می کنند اون آویزون شده ها اصلاح طلبان هستند . خیلی عوضی هستید
    • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      6 4
      هیچ حکومتی حتی حکومت شاه به اندازه حکومت اصلاح طلبان به مردم خیانت نکرد. یعنی قلم خیانتشون با انقلاب فتوشاپی وبرچسب انگ زدن یعنی بی شرف تر وپرورو تر از اصلاح طلبان ندیدم.
    • حنیفه IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      4 4
      اصلاحات باجگیران سیاسی ،این جماعت حتی از رهبر هم باج خواهی می کنند
    • کندری IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      4 4
      بنویس اف برمحمد خاتمی نابود باد اصلاحات
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    37 16
    پش شما اصلاحطلبا وظیفه تان ایجاد اغتشاش
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      31 20
      نمی فهمی مدتها است مردم از روی نعش بو گرفته اصلاح طلبان و...رد شده اند. مشکل اقتصاد کشور نفوذی ها است که نظام را زمین گیر کرده است.
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      35 24
      تا اصلاح طلب هست فتنه و آشوب و تحریم هم هست.
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      22 0
      ‏امام خمینی (ره) فرموده اند: ساواکی پیش من محترم تر است از ‎آخوند فاسد! آن قدر صدمه‌ای که اسلام از یک آخوند فاسد می‌خورد از محمد رضا نمی‌خورد! در روایات هست که آخوند فاسد و ملّای فاسد در جهنم از بوی تعفنش اهل جهنم در عذاب هستند. در این دنیا هم از بوی تعفن بعض از آخوندهای فاسد دنیا در عذاب است
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      13 16
      دیونه نشدید اینقدر از اصلاحطلبها حرف زید ؟ یکیتون یک سند و مدرک از یک جمله حرفهای خودش نیاورده . انگار با خودتونو مسابقه در افسانه سرایی یا رمان نویسی گداشتید
    • SE ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      10 8
      اختشاشات اخیر دستپخت مشترک اصلاحاتی های داخل که تظاهر به التزام به جمهوری اسلامی میکنند و اصلاحاتی های فراری در خارج از کشور که در خدمت دشمنان ملت ایران قرار گرفته و آنهر راهنمایی و تحریک میکنند است
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    21 7
    در مورد مجلس درست گفته چون مجلس میتونه واقعا دولت با تایید نکردن وزرا اذیت کند مثل تایید نکردن سعید محمد و تایید برجام در بیست دقیقه شفاف نشدن مجلس ولی ضربه که روحانی زد کسی نزد
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 2
      امثال تو فکر میکنن خیلی می‌فهمن
  • مهدی پرتوی دیلمی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    16 6
    حاضر نیستند برای حفظ نظام از موضع خودشان کوتاه بیایند
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      6 7
      اصلاحطلبها چی گفتن که ۱۸۰ درجه با نطام تفاوت داشته و خلاف نطام بوده ؟ خودتون میفهمید چی میگیدد؟ اونچه میگید و مینویسید رو یکبار دیگه هم میخونید ؟
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    31 48
    مسئول تمام مصیبتها شما و همپالگیهات هستین
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      19 18
      دقیقا هرزه کردن زنان از زمان خاتمی ملعون شروع شد ابتدا با از مد انداختن مانتوهای رسمی و اجبار مدارس به مانتوهای غیررسمی بانام رنگ شاد به کام اغاز مانتوهایی که دیگر مانتو نبودند بعد هم که در زمان مستر فریدون مانتوکوتاه و شلوار کوتاه برای خیابان و در باطن هم با عادت دادن جوان و نوجوان و پیر به اینستا و عادت دادن به شراب و قمار و هرزگی و چه کسی می تواند این دیواری که کج بالا رفت را درست کند
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 11
    بزه نمیر بهار میاد
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    34 44
    آقای انصاریان از 65000 رای چه خبر؟ جناب آقای انصاریان همه مشکلات کشور را گردن رهبری و مجلس می اندازد چرا چنین حرفی را می زند؟ به خاطر اینکه مسئولیت دولت قبلی را از گردن خودشان ساقط کنند با خبر شدیم که مجلس پرونده روحانی را در خصوص بورس و 18 میلیارد دلار بی زبان به قوه قضائیه ارسال کرده است اینها دارند فرار به جلو می کنند تا از قافله جا نمیانند. به نظر بنده مسئولیت همه مشکلات کشور در دست اصلاح طلبان است تا وقتی که در مجلس و دولت بودند هر کاری دلشان خواست کردند و به منتقدین خود هر آنچه توانستند توهین کردند حالا که در قدرت نیستند باز هم مرتب یا توهین می کنند یا دروغ می گویند یا تحریف می کنند سخنان ایشان هم تحریف است این آدم خوبه اینهاست. بقیه هم مشغول تفرقه افکنی و توطئه و خیانت هستند از بیانیه خاتمی و مجمع روحانیون مبارز تهران گرفته تا افرادی از آنها که مرتب مقاله بر علیه دولت و ارکان حکومت می نویسند و آزادانه هر کاری دلشان بخواهند انجام می دهند و باعث به زمین ریختن خون مردم و نیروهای امنیتی می شوند لعنت خدا و رسول خدا بر همه منافقان چه قام بدستان چه سلاح بدستان چه بلندگو بدستان چه جاسوسان سر به زیر اطلاعات فروششان
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      8 7
      بفرمائید از اختلاس جذاب انص... در اموال مدرسه کرمانی ها چه خبر؟
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    32 31
    ما جمهوری اسلامی هستیم. نه حکومت. قانون بر مردم حکومت میکنه نه افراد. چارچوب قانون هم طبق انتخاب خود مردم در سال 58 شرع مقدس اسلام هست. وظیفه اصلی رهبری که در سیستم قانونی جمهوری اسلامی وجود دارد نظارت بر حسن اجرای سیاست ها کلی و صیانت از استقلال جمهوریت و اسلامیت نظام هست. امور جاریه با تقنن قویه مقننه اجرای قوه مجریه و نظارت قوه قضاییه اداره میشود. و مسئولیت کم کاری در حوزه های مختلف با خود این قوه هاست
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      7 4
      43سال گذشته شما كه نظر مردم براتون مهمه
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      8 3
      13:24 از انقلاب فرانسه هم ۲۰۰ سال گذشته مردمش هم دائم تو خیابونا هستن خیلی بیشتر از شورشی های ایران. نظر مردم اونجاها مهم نیست؟
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      2 2
      آیا از حرف حق ناراحت می شوید
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    54 72
    انصاری یا از نقش مهم دولت در امورات کشور بیخبر است یا نقشه ای شوم در سر دارد که مسئولیت را متوجه رهبری می کند
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      37 48
      انصاری ..... خورد
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      27 42
      ایشون زیاد حرف های شیرین می فرمایند
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      31 29
      نمی دونم چرا یاد اشعث ابن قیس افتادم.!
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    45 5
    چه عاقبت بدی پیدا کرد هرکس که سر سفره حرام اندر حرام عالیجناب مغروق نشست
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      26 29
      اُف بر هاشمی که روحانی را تو پاچه ملت کرد.
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    33 42
    هم حزبی ها و یاران انصاری در هشت سال نکبت بنفش تورم رو نزدیک به هزار درصد رسوندن دوستانشان و مهدی هاشمی مهدی جهانگیری حسین فریدون دختر وزیر صدها مدیر ارشد، بیت المال رو تبدیل به قلک شخصی کردند این آقا لال تشریف داشتند، اکنون ظاهرآ معجزه شده شفا پیدا کردند و لال بودنشان تبدیل شده به سه متر زبان!
  • اصحاب کهف IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    29 31
    آقای انصاری! پس تو و رفیقت شیخ فریدون و خاتمی که سالها قوه مجریه مملکت دستتون بود چه کاره بودید و هستید؟ بی تقصیرید؟ هزاران لعنت بر تو و اون رفقات چون نفوذی معنوی هستید و در لباس روحانیت اومدید و تیشه به ریشه روحانیت زدید و هنوز هم دست‌بردار نیستید. اف بر من و امثال من که رهبری و روحانیت اصل رو در مقابل تو و رفقات تنها گذاشتیم و یاری نکردیمش.
  • نیش فعال IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    24 25
    این انصاری و دار ودسته ش همیشه هم از [ور خوردن و هم از توبره و هم جغتکشان را به سمت نظام نشانه رفته اند. کی زمان برخورد با اینا فرامیرسه خدایا
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    39 26
    فائزه را گرفته اند رگ غیرتش زده بیرون. اغتشاشگران مورد علاقه فائزه، بسیجی ها را تکه پاره میکردند معلوم نبود رگ غیرتش در کدام سیب زمینی پنهان شده بود!
  • علی افصحی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    20 30
    چگونه باور کنیم مجید انصاری دکترای حقوق جور کرده از مؤسسه تحت مدیریت سید حسن مصطفوی! او که در آخرین انتخابات کمتر از آرا ء باطله رای آورد با این که سرلیست اصلاح طلبان فاسد بود! هنوز نه به تفکیک قوا علم دارد و نه به جایگاه مجلس و نه به اختیارات ولی فقیه! انصاری نظام شاهنشاهی را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عوضی گرفته است زمانی که شاه جلاد پهلوی همه کاره نظام سلطنتی بوده و مجلس و دولت را «خر» می پنداشت. او هرگز به سخنان امام خامنه‌ای گوش نکرده که چگونه. به بسیاری از توصیه های ایشان توسط دوات ها به ویژه در دولت فاسد اصلاح طلبان یعنی دولت روحانی-جهانگیری فاسد نه تنها توجهی نشده بلکه درست برعکس آن عمل شده است از شروط رهبری برای ادامه مذاکرات برجام گرفته تا مسکن مهر و مبارزه با فساد و حقوق های نجومی و ولنگاری فضای مجازی و... البته انصاری ناخواسته یک حقیقت را نیر در عین انکار اقرار کرده است و آن این که همه دستاوردهای علمی، توان تهاجمی و نظامی ، رشد فنآوری و صنعتی واقعا از عملیاتی شدن منویات رهبری بوده در دولت ها به ویژه دولت سیزدهم و نیز با تلاش جهادی نخبگان در مجموعه هایی چون قرار گاه سازندگی خاتم و...سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
    • DE ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      6 7
      متاسفانه بسیاری از افساد طلبها با مدارک جعلی و رانت و یا کیلویی مدارک دکتری گرفتند تا حقوقشان چند برابر شود در صورتیکه سوادشان حتی برای چغندر پاک کنی هم کفاف نمی دهد و این مال حرام فقط منافق و دزد و رانتخوار تحویل میدهد.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    19 30
    تا جائی که به یاد دارم هر زمانی آشوب و فتنه و اغتشاش در ایران به خصوص دهه های 70 و 80 و90 و حتی همین دوماهه که به طور مستقیم امنیت ملی ما را هدف قرار داد اصلاح طلبان حاضرین فعال درجه یک در دمیدن آتش فتنه بودند و هستند.چون فتنه ها خاموش شد و از آن طرفی نبستند به یاد گفتگوی ملی و تفاهم همگانی و ضرورت وحدت و...افتادند! اکنون نیز نگارش نامه های پی در پی برای پاک کردن نقش مخرب آتش افروزان در ذهن مردم است و نشان دادن چهره دلسوز و مهربان به ایشان! شرم از این همه نفاق و دوروئی برای ابد نثارشان!
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    19 78
    اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند سربازان ما در ایران میلیون‌ها کاربر اینترنتی هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      3 14
      بله
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    25 62
    سالهای سال است که مدیریت کشور یا دست شیفتگان امریکا بوده یا در دست متحجران. در این سالها شیفتگان امریکا تنها کاری که انجام دادند باز نمودن راه سلطه امریکا بوده و القای بدون وجود امریکا نمی شود زندگی نمود. متحجران نیز کاری جز توسل به خرافات 00000 بلد نبودند. هر دو دسته هم هم دزدی زیادی کردند .بطوری که همه مدیران زندگی اشرافی دارند. هم علاوه بر دزدی ثروت و وقت کشور را با طرح ها و کارهای ناشی از سعی و خطا هدر دادند. نتیجه بی ارزش شدن پول و فقر وگرانی شده است.
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      15 26
      تمام این اغتشاشات و جنایات توسط صهیونیست ها مدیریت میشه برای بیرون کشیدن دوباره سرمایه هایشان از صندوق رأی در انتخابات بعدی. به احتمال زیاد در کودتای رنگی بعدی پس از سبز و بنفش، رنگ مشکی را خواهیم داشت با اشعار انتخاباتی به شدت ساختارشکنانه. اگر هم رأی نیاورند طبق معمول میزنند زیر میز، آشوب و بلوا. متفکران فقید کوبا یک چیزی میدونستند که لجن های غربگرای کوبا را با قایق و کشتی به آمریکا روانه کردند و تا مدت ها از شر وطن فروشان خائن پست راحت شدند
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    30 63
    به هشت سال دولت حسن فریدون خوب نگاه کنید، شهردار از اقوام منافقین و نام شهید از معابر حذف کن. برادرها و دختران رئسا و وزرا دزد و قاچاقچی. مدیران حقوق نجومی بگیر. بزرگان حزب از شاگردان سوروس و ماسون ها. محل زندگی در خانه های نیم هزار میلیاردی در ولنجک و......، به اعمال و رفتارشان نگاه کنید ببینید این جماعت سرمایه های نظام هستند یا سرمایه های صهیونیست ها! کمی دقت کنید خواهید دید اصلاح طلبان تشکیل شده اند از بهائی ها، یهودی ها، نهضت آزادی ها و منافق ها
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      22 40
      احسنت . عالی و به حق نکته سنجی کردی و ممنونم.
    • NL ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      20 14
      به هشت سال نگاه نکن. به 34سال نگاه کن
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 0
    متاسفم
  • ... IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    29 39
    اصلاح طلبا منافقان دیروز رسواهای امروز
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    21 33
    ادب کردن این انصاری اینا از ادب کردن اغتشاشگرا واجبتره
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    12 23
    کجاست مدعی العموم؟؟
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    15 37
    وقیح.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    21 39
    غده سرطانی اصلاحات .. یعنی منافق هایی که همیشه در زمین دشمن بازی میکنن ننگ بر وطن فروش
  • سام IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    19 39
    جناب انصاری این حرفات حرفهای بیغیرت بودنت رااثبات می کنه چون اگه اندازه یک دانه ارزن غیرت داشتی این حرفارا نمی زدیدانشاالله شما بی وجدانهای اصلاح طلب به درگ واصل بشین
  • سید مسعود IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    8 19
    مرد حسابی خودتو به کوری زدی
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    20 10
    سرمایه مردم در بورس توسط دولت آقای روحانی از بین رفت . آنوقت رهبری باید جوابگو باشد . 8 سال 1ز وقت و سرمایه مردم صرف برجام نافرجام شد و آنوقت رهبری باید پاسخگو باشد . بسیجی کارگر فصلی باید کشته شود بخاطر کینه های کاشته شده در دل ها توسط دزدان و مفسدان اقتصادی و دولتمردان بر لیاقت. نهایت بی وجدانی
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    18 4
    سرمایه مردم در بورس توسط دولت آقای روحانی از بین رفت . آنوقت رهبری باید جوابگو باشد . 8 سال 1ز وقت و سرمایه مردم صرف برجام نافرجام شد و آنوقت رهبری باید پاسخگو باشد . بسیجی کارگر فصلی باید کشته شود بخاطر کینه های کاشته شده در دل ها توسط دزدان و مفسدان اقتصادی و دولتمردان بر لیاقت. نهایت بی وجدانی
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    9 2
    آقایی که میگه آسان به دست نیاوردیم خوب نگه دار تا به اینجانرسه
  • فهیم IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 5
    چرا به جان هم افتاده اند؟
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      17 7
      اینها گرگهایی در لباس میش بودند. الان فکر کردند داره اتفاقی میفته اومدن به خیال خام خود برای شزایط بعد از بحران برای خودشون کلاهی بدوزند
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    14 23
    انصاری حق داره اینجوری ضر بزنه. چون تا حالا هر غلطی کردند باهاشون برخوردی نشده
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    25 22
    چون رهبری جلوی غلط های اضافی این ها رو گرفته ناراحت هستند وگرنه که از خداشونه پابوسی اسرائیل و آمریکا بروند این جماعت اصلاح نشدنی
  • شهاب IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    19 22
    یه آدم چقد میتونه نمک به ...باشه
  • حاضر IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    15 26
    اي ان صاري بدان كه تو نمي تواني خودت را اداره كني و به هدفي كه قرآن از موجود شدنت به آن اشاره دارد برسي چرا در كار يك مملكت كه اين همه مشكلات شما افساد طلبها برايش به وجود آورده ايد دخالت مي كني؟
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    19 29
    انصاری و اذنابشان مسئول احیا و سازماندهی اغتشاش گرانند و طراح شعار کار خودوشونه اینها سرمایه های اسرائیل هستند
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    16 4
    اصلاحطلبها شیر را زخمی دیده اند و دارند خود را نشان میدهند!!!
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    11 23
    وقاحت به تمام معنا یعنی همین دار و دسته ی اصلاحات
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    10 18
    انصاریها بی.... هستند که مثل ....تارها فکر می کنند نظام بیمار است و هجوم آوردند برای دریدن اما کور خوانده اند
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 3
    پس رئیسی چه کاره است؟
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    18 28
    این مجید انصاری ....... رو دستگیر کنید . اقای انصاری ، اتفاقات کشور محصول عملکرد تیم شما بی ..رفاست .
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    14 26
    آخر این آقای انصاری که عکس او و حرف های کینه توزانه ی او را در صفحه ی اصلی خود انتشار می دهید، چه وزنه ای است. به سخنان سخیف او توجه کنید. او هنوز قانون اساسی را نفهمیده و من تعجّب می کنم که چرا شورای نگهبان این آدم کینه توز که فقط حرف هایی می زند که یا دشمنان این آب و خاک می زنند یا دشمنان این کشور از آن سوء استفاده می کنند را تأیید کرده بود. چرا باید این همه برای دشمنان این ملّت فرصت دشمنی برای نظام فراهم کنیم.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    11 23
    مجید انصاری وقتی خودش و دارو دسته ش همه کار بود لال بود الان ضر می زنه
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    11 20
    مرد ناحسابی(خودت وافسادطلبهایت 30سال تا80درصدمملکت دستتون بوده)حکومت اسلامی اگر بخواهد فقط قانون مندرآوردی خودتان را اجرا کند باید اعدام شوید
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    13 18
    مرد ناحسابی(خودت وافسادطلبهایت 30سال تا80درصدمملکت دستتون بوده)حکومت اسلامی اگر بخواهد فقط قانون مندرآوردی خودتان را اجرا کند باید اعدام شوید
  • محمد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    16 17
    اگر عده ای طالب اصلاح طلبی هستند ، چرا اینهمه خرابکاری در مملکت ایجاد می کنند ؟ چرا نوچه های آنان به مردم خسارت وارد می کنند؟ اصلاح طلبی با آتش زدن اموال عمومی و خصوصی خیلی فاصله دارد
  • حاج حسین IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    13 16
    انصاری جان قضیه اختلاس شما در مدرسه کرمانی ها چه شد؟
  • علی اقا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    15 3
    علی رغم اراجیفی که اقای انصاری گفته، واقعا مسوول اوضاع موجود کنونی کیست؟ جوانان برای ازدواج مشکل دارند.مسکن ندارند، شغل ندارند، خودرو هم پیشکش. آنانی هم که شغل دارند فقط با مکافات شکم زن و بچه رو سیر میکنند. تا کی قراره هر دولتی بیاد و همه چیز رو بندازه گردن دولت قبلی؟ بهتر نیست جایی اینکه تقصیر رو گردن این و اون بیندازیم واقعا یک فکری برای اقتصاد و معیشت مردم برداریم؟
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 14
    اینم به جای تشکر
  • سوخته IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    9 18
    فقد از دهان این انصاری لجن بیرون می آید اشغالهایی مثل تو و حزب کثیفت که خدایگانشان غرب است این بلا را سر ایران آوردید اگر مسعول رهبری است پس امثال تو چه غلطی میکنید که در پست های این نظام خون ملت را می مکید
  • مهران GB ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    9 16
    با سلام مجید انصاری یک روحانی نما شبیه حسن. روحانیست.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    23 0
    والا مردم اینهم مشکل جورواجور نباید داشته باشند
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    8 21
    اصلاح طلبان همیشه به امام خامنه ای خیانت کردندوهرگز سربازان خوبی برای جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیستند.
  • ایرانی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    1 1
    چرا.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    16 12
    از آقای انصاری که روی سنگ پای قزوین را سفید کرده بپرسید هنوز هم خاتمی و روحانی ریش خود را گریم میکنند یا نه؟ ایشون بهتره فقط در این زمینه ها نظر بده یعنی شیخوخیت دوستان و یارغار و الا حکایت همان حکایت سنگ پای قزوین است راستی زخم بستر فریدون معروف به روحانی بنفش الدوله خبر دارید؟ مملکت رو سیل برده بود خبری از فریدون و کابینه پیرپاتالش نبود ولی ترامپ که برجامو پاره کرد وزرای اقای دکتر حسن سبیل به سبیل با قدرت ایستاند و گفتند حتی طرف مقابل برجام را پاره کند اینها پای قرارداد پاره پوره ایستاده اند... بنازم حرفهای پای فریدون را
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    8 0
    این مملکت نیاز به یک پاکسازی در همه رده های مسئولین و چه قبلی ها و‌ فعلی دارد و کسانی که جوان و پاکدست و انقلابی روحیه جهادی دارند دارد
  • مهدی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 0
    رای بد .. چه میکنه با مملکت!
  • .... IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 0
    رای بد.. چه میکنه با مملکت!
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 2
    خداوندا اینان را به سزای گفتار و رفتار و کردارشان برسان تا درس عبرتی برای دیگران شود. و شرشان رو به خودشان برگردان و خوار و ذلیلشان بگردان در هر دو عالم. اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای مدظله العالی اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم والعن اعدائهم واهلک عدوهم اجمعین
  • عبدالله IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    6 11
    این افراد مثل انصاری که لباس مقدس روحانیت رو آلوده کرده اند و و دزد و سارق لباس روحانیت هستند و نه سواد دارند نه تقوا . انصافا باید رجم کرد.
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 13
    اقای انصاری زمان و دوره شما را هم دیدیم و یادمان نرفته کلا همه تون برای ملت باطل هستید
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    12 1
    دموکراسی بعنی نظر دیگری را شنیدن
    • عبدالله IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 0
      دموکراسی همان آزادی بیان است. البته آزادی بیان به معنی دروغ گفتن و اتهام زدن و در یک کلام مقت گویی نیست. و کسیکه مثل انصاری ملعون اتهام بدون پشتوانه علمی و مستندات میزنه باید تاوان سنگین پس بده
  • دو گانه IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 1
    دو گانه حاکمیت -دولت یا رئیس جمهور - رهبری، آفت نظام جمهوری اسلامی ایران است. وقتی دولت ها کم میاورند و عملکرد بدی دارند میاندازند گردن نظام و رهبری
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    6 7
    وقتی کوتاه بیایید انص.... دزد که دزدی پسرش مشخص شد برای نظام کری میخواند بی...ف
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    1 1
    چه خبر از اعتراضات
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 12
    آقای به اصطلاح انصاری ریشه تمام مشکلات مملکت شما و همان ارباب گور به گرو تون هاشمی رفسنجانی و روحانی لعنت الله علیه هستید
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    8 11
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • خلیل IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 1
    آقای انصاری مردم باید از نمایندگان سوال کنند و آنها هم موظف هستند جواب دهند تا اینجای درست اما آیا خود شما جوابگوی اشتباهات و تصمیمات غلطی که گرفتید هستید ؟
  • FR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    9 2
    انصاری همونه که در تهران فقط ۶۷ هزار رای آورد ؟!
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    6 1
    نظر تاجزاده از زبان انصاري كه به اصطلاح پيرو خط امام خودش را ميداند!! ملاك حال فعلي أفردا است ايشان با رسانه هاي معاند بصورت غير مستقيم هم نظر هستند
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 2
    ما مردم کمر شکسته اما حق گو نه طرف مسئولین نفوذی هستیم و نه طرف اغتشاشگرانی که فکر میکنند برداشتن روسری باعث حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی وسلامت مردم میشود خیلی وقت ها مسئولین به ما مردم توجهی نکردند اونجایی که اعتراض میکردیم به فساد جوانان مان در اینستاگرام و واتساپ مسئولین توجهی نکردند اما حالا چون قدرت خود در خطر می بینند اینستاگرام را بسته اند اونجایی که گفتیم واکسن زور نمیزنیم مسئولین توجهی نکردند آنجا که گفتیم قاضی ها عدالت اجرا نمی کنند و حق مان براحتی خورده شد بازهم مسئولان توجهی نکردند آنجا که داد از گرانی سرسام آور و هرروزه زدیم باز توجهی نشد و ..حالا مسئولین چه توقعی از ما مردم دارند؟
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      2 0
      تو الان یه نفره مردمی؟
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    انصاری رو نمیشناسم ، قانون رو هم بلد نیستم
  • اقبال مهدوی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 7
    جناب انصاری شما اصلاح طلبان یا دوم خردادی ها یا به قول قدما چپی ها انگیزه الهی در کار و عمل و رفتارتان نیست شیرینی دنیا بدجوری در کامتان نشسته و هرگز بفکر آخرت خود نیستید انقلاب که بماند، کسی که جیفه دنیا را راس کار خود قرار داده باشد قطعاراه جهنم را برای خود خریده است. اگر نجابت داشتید که خیانت ها و جنایات روحانی /خاتمی/ کروبی/ میر حسین /هاشمی و....را که در حق این مردم مظلوم در حوزهای مادی و معنوی بوجود آوردیدبه کنج عزلت می رفتید نه اینکه طلبکار وارد میدان شوید واینگونه با گستاخی تمام علیه نائب امام زمان لجن پراکنی نمائید. حقوق نجومی/رکود/ وابستگی/ برباد رفتن سرمایه مردم در بورس/ جاسوس پروری/ همه کشور قفل برای برجام /دل به غرب سپردن/عدم التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و...بخشی کوچک بر روی پرده است بماند از پشت پردهایتان. اما مصیبت بالاتر این است که آخوندهایی مثل شما غرق در دنیا شده اند و زیر علم هر نانجیبی سینه میزنید شما که باید پاسدار حریم ولایت فقیه باشید در تقابل با ایشان شده اید واقعا کارتان به اینجا رسیده، قطع به یقین این رفتارهای ناشایست از شما در دوران امام عزیزمان وجود داشت ولی جرات علنی کردن این جسارت ها را نداشتید وگرنه به زباله دان تاریخ پرت می شدید. کور شده اید / کرشده اید مگر هلهله سپاه یزید دوران به گوشتان نخورده است به کجا چنین شتابان مرگ و ننگ بر اصلاح طلبان افسادطلب
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 8
    چه چیزها دیده ایم بخور بخور و بچاپ بچاپ این انصاری و آن هاشمی و خاتمی و....
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 8
    انصاری خیلی اشتباه زیادی کرده
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 7
    ضد انقلاب و جاسوسان موساد در ایران همین افراد هستند
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 2
    سلام. متن بسیار خوبی بود‌. از نویسندگان محترم تشکر بفرمایید.
  • نادر IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 7
    چون ۳۲ سال دولت دست همین ها بوده اسمی از دولت نبرده تا معلوم نشه مقصر وضع موجود خود اصلاحطلبان هستند
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 1
    پیروان امام خمینی باید نظرات ایشان را در مورد شیطان بزرگ بیاد بیاورند و یک بار برای همیشه شر پیروان فکری شیطان بزرگ را از سر مردم ایران و منطقه کم کنند .
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 8
    بهتراست اقای انصارودوستانش خفه خون بگیرندوطن فرش بی...
  • حسن IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    5 8
    مجیدانصاری واین قبیل آخوندهای مزدور آتش اغتشاشات رازیادمیکنند.عمری ازجمهوری اسلامی خورده اندوبجایی رسیده اند وحالا مزدوردشمن شده اند.
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 1
    جناب آقای انصاری عضو مجلس خبرگان هم هستند؟
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 3
    من نمیدانم برای اگر ریاست جمهوری در کشور اختیارات ندارد چرا دار و دسته ی همین انصاری همیشه برای به چنگ آوردنش له له میزنند و زمین و زمان را به هم میدوزند!!!!
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 4
    عجب این دیگر شمشیر را از رو بسته. چقدر برکت دارد این فتنه ی اخیر که منافقان را وادار به رو بازی کردن کرده است.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 4
    شما و ما می گوییم کشور پیشرفت کرده پس چرا این پیشرفت را قبول نمی کنید . رامبد رفسنجانی کشور را پیش برده است .
  • باویه IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 4
    باسلام متاسفم براش 8سال گذشته کجا بود که همفکراش ایران رو به ورطه بدبختی کشاندند این آقا مستحق حضوردرمجمع رانیست اخراجش کنید
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 5
    آقای انصاری شما که به اندازه یا ثقة الاسلام هم سواد عملی نداری و فتنه های را در زمان ریاست خودتان برای چنین روزی سازماندهی کردید حالا میگوئید رهبری.
  • علی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 6
    حرف مجید انصاری شبیه به حرف روحانی و خاتمی است که میگفتند دست دولت بسته و هیچ اختیاری ندارد اینکه همانند دشمنان و معاندین تیر خود را بسمت رهبری شلیک میکنند نشان از خباثت آنها دارد و نشاندهنده این موضوع هست که آنها اصلا قانون اساسی کشور را قبول ندارند و بجای اینکه قوه مجریه را مورد سوال از کم کاریها و یا بی تدبیریها بکنند بسمت رهبری شلیک کرده و رهبری را مقصر میدانند این افراد عاقبت بخیر نخواهند شد یقینا
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 2
    باشه ازمسئولین سوال میکنیم.ازنجفی شروع میکنیم.چرامیترااستادروکشتی؟متوفی به کدوم اسراردسترسی پیداکرده بودکه حقش کشته شدن بود؟
  • امیر IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 5
    آقای مجید انصاری را وقتی خوب شناختم که در یک جلسه ای در سال اول دولت روحانی گفت وقتی ما دولت را تحویل گرفتیم سیلوها خالی بود و هیچ گندمی در انبارها وجود نداشت احمق خیال کرده بود همه مثل خودش هستند چون تقریباً نه میلیون تن برداشت گندم در همان سال بود و من فهمیدم آدمی که اینقدر پست و دروغگو باشد نوبر است که چشمان ما به حسن روشن شد که مراد مجید انصاری بود
  • DE ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    1 1
    گرانی مضاعف و افسارگسیخته لازمه بوسیله مردم ، دولت ، قوه قضائیه و نیروهای جهادی این چهار بازو کنترل و رصدبشه تا قیمت های حبابی کاذب شکسته و قدرت خرید مردم افزایش پیدا کنه و چشم دشمنان ایران کور بشه. محتکرانی که باعث افزایش مضاعف و نجومی شدن قیمت کالاهای اساسی و نارضایتی مردم در توزیع می شن بوضوح تروریست اقتصادی هستند که به دشمنان ایران خدمت می کنن و بدتر از داعش هستند ، این تروریست ها باید مجازات مالی سنگین ،زندانی و اعدام بشن.
  • محمدایوب IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 4
    دزد نگرفته پادشاه است اگر این اصلاح طلبان همه چیز خوار را در پایان هردولت آنها محاکمه میکردند خصوصا دولت روحانی که کشور را ویران کرد ودولت رییسی هنوز که هنوز است دارد بدهی اورا میدهد اکنون این بد لقمه آدرس غلط نمی‌داد البته از این وطن فروشان بیش از این انتظار نمی‌رود این بدلقمه ها دیگر شمشیر را از روبستند وهجمه به رهبری را سرلوحه کارشان قرار داده آند آنها که دم از رهبری میزنند باید این بی ..فان را به مناظره بکشانند ودر مقابل دوربین رسانه ملی تا مردم متوجه شوند که چه بلایی سر مردم اورده اند وحالا طلبکار هستند
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 2
    از میان این همه عکس عکسی از آقای انصاری انتخاب کردید که او را خراب کنید . عزت هر کسی با خدا است یادتان باشد .بعز من یشا و بذل من یشا .
  • حسین IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 0
    امنیت کشور در اولویت هست ،با اصلاح وضعیت مریض اقتصاد کشور و بهبود وضع مالی مردم انشاالله اعتراض ها هم کمتر میشه.
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 5
    چرا دادگاه ویژه روحانیت دهان گشاد امثال انصاری رو صلصال کالفخار نمی گیره نامردهایی که اوضاع امروز کشور نتیجه کم کاری و عملکرد افتضاح دولت ( روحانی و دار و دسته اش از جمله خود انصاری است) اصلاح طلبان غربزده است که الان با نادیده گرفتن گذشته خود انگشت اتهام رو بسوی دیگران میگیرند.
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 5
    اقای انصاری .دقیقا مثل نخست وزیر کانادا صحبت میکنی که گفته معترضین درکانادا حتی حق بستن خیابانو ندارند .اما وقتی نوبت به ایران میرسه ازقاتلین وبنداورندگان اتوبان وچاقوکشی واتشزدن مال مردم ووووو ازهرکاری که کردند حمایت ازشون میکنن. یعنی درنظر شما مدعیان اصلاح در 35 سال حکومتتون کسی حق سئوال واعتراض نداره اما اگه در40 سال یکبار یه نفردیگه رای بیاره .اول انتخاباتو زیر سئوال میبرید که چراارثیه پدری ما ایندفعه مال دیگری شد .حالا همه کاستیها واختلاسها وفسادهای 40 ساله بعهده اوست. چرا حضرتعالی یکبار بحسن روحانی ودولت راسگویانش نگفتی خانه صدتونی در8 سال شد دوملیارد تومن.چرا بعباس اخوندی نگفتی بودجه وزارتخانه رو چکارکردی که یه اطاق در6 سال نساختی .چرا نگفتی بورس وچرا دزدیدند وچرا 40 ملیون سهام عدالت مردم حسنروحانی غارت کردو خزانرو خالی کرد وهرچه طلابود بعنوان سکه ردکردید رفت خارجووووووو شماها اگه شعار حق هم بدید دقیقا مثل لاحکم الا للله خوارجست .که کلمه حق یراد به الشیطان.والله العظیم المتعال درنظر من شما همان خوارج معاصرید که همان رفتارو باعلی کردید ونهضت خمینی ره بدستور یهود ودشمنان ایران مصادره بمطلوب نمودید بدون اینکه کسی بباطنتون پی ببره ووووووووووووووووو.من میپرسم اقازادهات واقازاده خاتمی وهزاران مثل تو کجاهستند وباپول چه کسانی مشغول عیشو نوشند .فرق شما باهویدا وبهائیت چیست.مثل اربابتون امریکا همواره بدنبال استاندارد دوگانه اید اگر کسی اگاه وعاقل باشه حتی ازحرق حق شماهم پیروی نمیکنه .چون مثل بزرگتون ازو بعنوان ابزارو ازش سوئ استفاده میکنید .رامین.همان اقای بازیگریکه درزندان اوین باامثال حضرتعالی بوده وبنیت حمایت از شما مدعیان اصلاح بزندان افتاده بوده. که خوب شماهارا شناخته.حرفاشو بشنوو شرم کن ای .شبه خوارج معاصر
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    1 0
    ما مردم از برخی حرفها و فیوضات بی جا و بد و ... و غیر دلسوزانه نسبت به امام و رهبر و خون شهدا و...توسط برخی از چهره های سیاسی که بعضا به جای نخبه. بودن. تبدیل به پخمه شده اند.‌واقعا خسته شده ایم.
  • عباس دوران IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 2
    اخساري اف به غيرت و شرف نداشته ات ، رهبري ومجلس مقصرند يا توبي همه چيز و دار و دسته خائن وطن فروشت خفه شويد وگرنه ما ديگر صبرمون تموم شده ما به احترام رهبرعزيزمون چيزي نمي گوييم اگر رهبر يك اشاره كند تو و اربابان بي دينت به جهنم واصل مي شويد حيف
  • بشیر IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 5
    آقای انصاری انصافاً اگر دو تا بز دست شما بدهند میتوانی سالم از سر خیابان تا ته خیابان آنها را سالم ببری؟ اگر رهبری نبود تا حالا با این عملکردهایی که شما و دوستانتان داشته اند مردم شما را به دم گاری می‌بستند و در خیابانها از خجالت تان در می آمدند.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    1 2
    روح امام خمینی شاد وبا اولیا محشور که شاخص انهارا داشت وشدابرمرد بزرگترین شاخص او دراین جمله خلاصه میشود ما موظف به تکلیف هستیم .نه مامور به نتیجه هزاربار ماموظف به تکلیف هستیم .نه مامور به نتیجه .یعنی اگر حکم خدا ا شناختی چشم وگوش ببند وخودت را با پروردگار پشت میز گرد نبین تاتجیه کنی که نه نمیشود .نه مصلحت نیست .نه.یکزمانی فرمود که همه مشکلات زیر سرامریکا وشاه است وباید ازای ان بروند که انقلابیون همه زورشان راجمع کردند میگفتن شاه سلطنت کند نه حکومت .یازمان درهم ریخته مملکت وحمله صدام فرمود جنگ .جنگ است وما موظف به دفاع .یا سلمان رشدی که دنیا پشت سرش جمع بودن فرمود رشدی از دین خارج شده مرتد وحکمش اعدام است وبقییه موضعگیریها که موافقین انگشت شمار بودند باز باید در روی همین پاشنه بچرخد وکثرت وقدرت منحرفین وقدرت طلبان نباید باعث شود مصلحت سنجی وترس از عواقب .یک نمونه فتنه ۸۸ ازترس برخورد صدها برابر خسارت ممکن پرداخت کردیم .که یک نمونهاش دولت فتنه گران روحانی بود وهنوز هم زیان ان تا سالهای سال گریبانمان راگرفته وفتنه گران که حکمشان مرگ بود وما پرهیز کردیم راست وراست گشته وباحمایت کفر وغرب کسب قدرت میکنند وول میگردند وبا تبلیغ وجوسازی وحمایت امریکا مردم را فریب میدهند .امیر مومنان وقتی روی کار امد معاویه قدرتمند را عزل کرد به اوگفتند فعلا دست نگه دار .او قدرتمند است وشما ابتدای کار وقتی قدرت پیدا کردی اقدام کن مثل مصلحت سنجی های امروز ما موظف به تکلیف هستیم نه تکیه به عقل ناقص که چنین وچنان میشود
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 5
    میگم یه سؤال، رهبری چرا این مجید انصاری رو در عضویت مجمع تشخیص ابقا کردند؟!! روحانی رو اخراج کردند که خوب کاری بود. اما بعضی ها رو واقعاً نمی فهمم چرا! مثل احمدی نژاد با این همه حرفهایی که زد و در تقابل با نظام و خصوصاً رهبری. ویا همین انصاری که ذات خود رو نشون داد.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 3
    شورای نگهبان شمارا به خدا قسم که به تکلیف عمل کنید واز مکروقدرت مفسدین نترسید مقابل مفسدین ومنحرفین وکاندیداهای غربی وهمراهانشان بایستید یک نه بگو وچهار سال خیانت تحمل وتحمیل نکن
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 3
    برو انصاری برووووو
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 2
    جناب ج.ا.ا.چه کسی گفت بخدا اگر پستیها وبلندیهای زمین از دشمنان خدا پر شود من یک تنه تسلیم انها نشده ومقابل انها خواهم ایستاد.فتنه ۸۸ رادیدید نهم دی را هم دیدید مصلحت سنجی وحاکمیت همین فتنه گران را درسال نودودو دیدید وهشت سال ویرانی راباید گفت فاعتبرو یا اولالابصار
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 4
    اسم انصاری ها رو خراب نکنید. ایشون مجیدانصاریه مجید انصاری مجید
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 4
    بعد از اتش فشانی پزشکیان وکرباسچی وبقییه دستور حضور در سایه برای مهرههای اصلی مورد بازی صادر شد وحالا نوبت چیدن سیبوگلابی اشوب است کمکم سروکله سرمایه های اصلی شیطان ظاهر میشود مثل ان ملعون سردسته جد بکمر زده
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 4
    اصلاح طلبان باید وارد گود شده اشوب را تجیه ودرپی ازادی اشوبگران دستگیری برایند وازادی انها بنام انها ثبت شود تا دوباره بعنوان ناجی وغمخوار وخاتمه گر اشوب ظاهر وزمینه فریب فراهم شود تا فردا با کمک ارباب وجو سازی باز برگرده نظام سوار شوند سابقه نظام راهم که دارندبیانیه ایهم صادر ویکی نعل ودوتا هم به میخ کار ساز است
  • امیر IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    6 3
    دوستان گرامی در خبرگزاری مشرق و دیگر بزرگواران خانواده رسانه ای . این همان خبیث و 😈 از اهل ....بوده است که در میان اغتشاشگران سال هشتاد و اشک در بخش های گوناگون تهران و شهرهای اطراف مردم را به اغتشاش ، درگیری ، و هرج و مرج تحریک میکرد که تا امروز هرگز زیر بازجویی نرفته است . نکته مهم اینکه در هر لجن پراکنی های همان زمان و بعدها ، بر بالای چهار پایه می‌رفت . و معروف شد به لجن پراکن فراماسون با چهار پایه . بر شماست تا با فشار از قوه قضائیه بخواهید تا پیگیر این گله خبیث رها شده ، باشند . هر چند که برای این گروه فاسد بهترین آنست که خود را در پشت شورش اراذل و اوباش اجاره‌ای ( هم پالانی هایشان ) پنهان کنند .
  • داود IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 2
    آقای انصاری حرف دیگران را نقل می کند خود او توانایی چندانی در فکر کردن ندارد البته از اول هم فاقد درک سیاسی و عقلی بود.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 0
    تورو به هرکی که می شناسید این اصلاح طلبان رو از صحنه ی روزگار محو کنید
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    1 0
    آقای انصاری مقصر شما وهمفکرهای شما هستند چند ساله در مسایل حکومت حضور داری چکار کردید چقدر به رهبر گوش دادید ؟؟؟؟؟؟چرا فرافکنی می کنید ودروغ می گویید
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    1 0
    ما به هیچ بی شرفی اجازه نمی دیم به رهبر ی بی احترامی کنه واقعا قطع رجال شده اینو گذاشتن توی تشخیص مصلحت نظام اسلامی
  • مهران GB ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 3
    با سلام این شیاد روحانی نما را بازداشت کنید.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    آقای محترم هر موقع ترمز افزایش قیمت دلار کشیده شد آن موقع تورم کم میشه
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 1
    این انصاری از همان روحانی نماهایی است که حضرت امام فرمود در جهنم از بوی تعفنش دیگران اذیت میشن
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 2
    ننگ بر افساد طلبان حرام لقمه
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 0
    این آقایان اصلاحات سی سالست که فاتحه مملکت رو خوندن ، خوردن و بردن هنوز هم سیر نشدن ، خدا از سر رفسنجانی ، خاتمی و روحانی نگذره که هم دنیایی مردم رو بردن و هم دین مردم خدا لعنتشون کنه این اصلاح طلبان رو که هر چی فتنه هست زیر سر ایناست
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 1
    آقای انصاری شما با حکم رهبر در مجمع نشسته اید.این حرف شما حرف ناحق اغتشاشگرانه . این مشکلات از نا کارامدی دولتهای شماست که به مدت سی سال این کشور را اداره کردید.
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    12 1
    مجیدانصاری وموافقانش غلط کردند!
  • عطار IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    4 1
    به قول شیمون پرز صهیونیسم: اصلاح طلبان سرمایه های اصلی ما در ایران هستند. امثال انصاری مأمور و جیره خوار کدخدا هستند. امان از لقمه حرام امان امان
  • حجت جوادی شیرازی IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 1
    قوه قضائی باید انصاري را به جرم اغتشاش محاکمه کند
  • حسین نصیری IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    4 1
    انصاری از لباسی که تنته خجالت بکش حرمت داره شما اصلاح طلبای نجس هستید که ایران رو به این روز انداختید مرگ بر شما
  • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 1
    تفکرات اصلاح طلبی تفکرات ضدانسانیت تفکرات همه راخَرکن ومانند میترا استاد بکش
  • IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    5 2
    لبیک یا خامنه ای
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 1
    درود برسپاهی مرگ براصلاحی اتل متل توتوله خاتمی کوتوله
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 1
    اولین بار که باید رای میدادم به جای احمدی نژاد به هاشمی رای دادم .بااین که احمدی نژاد پیرزو میدان بود ولی پشیمونم که به هاشمی رای دادم وقتی فتنه هاشمی را درسال۸۸ وفراخوان همسرش را دیدم
  • کامی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 1
    دراین فتنه وآشوب چهره عریان اصلاح طلبلن با موضع گیری هایشان مشخص شد.وقتی نیلوفر حامدی خبرنگار اصلاحات به دستور اربابان اصلاحاتی فتنه می کند
  • سیاوش IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 1
    هرآشوب وفتنه ای درکشور انجام می شه ازآتش زیر خاکستر اصلاح طلبان است آنها رادریابید تافتنه هایشان کور شود وگرنه ایران ویرانه ای خواهند ساخت .مرگ برتفکرات اصلاح طلبان نابود باد اصلاحات
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 1
    انصاری اول پاسخگوی مسئولیتهایی باشد که خود بر عهده داشته است بعد ادعاهای کذایی مطرح کند
  • ایرانی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 1
    لعنت بر انصاری شما زمانی که در مجلس بودی چرا هیچ کاری برای مملکت نکردی تو بیجا کردی در مورد رهبر جامعه که تمام دنیا حتی نتونستن یه نقطه سیاه در زندگی اش پیدا کنن حرف می زنی .تو ذلیل تر از اونی هستی که اظهار نظر کنی. شما و امثال شما در این مملکت باعث شدین الآن ما مشکل داشته باشیم همیشه بر ضد مملکت بودین کی تموم میشین آخه شما ما یه نفس راحت بکشیم.
  • عامر IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 1
    با سلام و با عرض پوزش از همه‌ی خوانندگان این نظر، بلانسبت شما انصاری غلط میخوره
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    خود انصاری تا حالا چیکاره بوده؟؟؟
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 1
    مردم خاطرتان جمع جمع هیچ خبری به جز فقر و بدبختی گرانی در سال بعد نیست
  • امید IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    مجید انصاری که درانتخابات مجلس گذشته با رای خیلی کم موفق به ورود به مجلس نشد ودردوره 8 سال دولت اصلاحاتچی روحانی دستمال کش آن دولت که باعث رکود اقتصادی وتروم 60 درصدی بود حالا دولت یکساله ریسی و مجلس رامقصرمیداند!!! 30 سال مجلس و ریاست جمهوری خاتمی وهاشمی وروحانی که شما اصلاحاتچیهای بودین الان دنبال مقصرنشان دادن رهبری هستین!! ایارهبرمدیراقتصادی کشور هست یارییس جمهور های شما اصلاحاتچیهای غربگدا!!
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    چقدر ما ضعیف وبدبخت هستیم سرمایههای اسراعیل بعداز فتنه به حاکمیت رسیدند هشت سال مملکت را باخیانت وسازش ورانتخواری وفساد شخم زدند امروز ارباب اشوب را باانها شروع ومخفیشان کرد حالا برای چیدن میوه اغتشاشات به توجیه خود ودلسوزی برا مردم ودادن راه حل وپوشاندن خیانتهای خود وانداختن ان بگردن دولت مخالفشان .یکی یکی سروکلهشان پیدا میشود تا دوباره نقشه حضور در حاکمیت باکمک کدخدا واسراعیل وطرفداران انها باشند عبور از سد شورای نگهبان راهم باهمه خیانتهایشان بلدنددرخواست هدایت برای انها که اثر نداردخدایا به ملت ما کهخواهان معیشت هستند بصیرت عنایت کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس