کد خبر 1442195
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
تیراندازی منجر به قتل در رشت

جانشین فرمانده انتظامی استان از تیراندازی و قتل یک نفر در منطقه شالکوه شهرستان رشت خبر داد و گفت: قاتل ۴۸ ساله و دو همدست وی دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، با اعلام پلیس گیلان، سرهنگ حسین حسن‌پور با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقا امنیت، اظهار کرد: امنیت یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه است.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی منجر به قتل در منطقه شالکوه شهرستان رشت، ماموران انتظامی بلافاصله با حضور در محل، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: با حضور پلیس در صحنه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که یک مرد ۴۰ ساله حین درگیری بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده و دو مرد ۲۱ و ۲۸ ساله دیگر که در این نزاع حضور داشتند، مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر تحقیقات صورت گرفته معلوم شد که مقتول به همراه همدستانش به علت اختلافات قبلی و قمار با چوب و چماق با سه نفر دیگر درگیر شده‌اند، افزود: کارآگاهان آگاهی با اقدامات فنی عاملان تیراندازی و قتل را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی کردند.

سرهنگ حسن‌پور با بیان اینکه ماموران آگاهی قاتل ۴۳ ساله و دو برادر وی را در شهر رشت دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری را از مخفیگاه آنها کشف کردند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با پلیس برای برخورد با مجرمان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    خدا رحمتت کنه خمینی ای پیر روشن خوب شد برای این کشور سپاه و بسیج را تشکیل دادی وگرنه این قماربازهای بی ناموس وطن را میفروختن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس