کد خبر 1442038
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
رنار به شایعه جدایی خود از عربستان پایان داد

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان با منتشر کردن پستی به گمانه‌زنی درباره پایان همکاری با این تیم پایان داد.

به گزارش مشرق و به نقل از کوره، تیم ملی فوتبال عربستان شروع خیره کننده‌ای در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت و توانست در گام نخست آرژانتین را شکست دهد اما در دو بازی بعدی خود برابر لهستان و مکزیک شکست خورد و همین باعث شد تا هروه رنار، سرمربی تیم با انتقادهای زیادی مواجه شود.

بسیاری از روزنامه‌ها و رسانه‌های عربستانی به انتقاد از هرو رنار پرداختند و براین باور بودند که او سبک تیمش را در بازی برابر لهستان و مکزیک تغییر داد و از طرف دیگر هم اعتقادی به تغییر در ترکیب نداشت و همین باعث مصدومیت و خستگی بازیکنان اصلی شد.

در روزهای اخیر حتی عده‌ای خواستار اخراج این مربی باتجربه فرانسوی شدند اما او اعلام کرد که به کار خود ادامه خواهد داد.

رنار در جدیدترین پست خود نوشت: از هواداران عربستان به ویژه آن‌هایی که برای حمایت از تیم به دوحه آمدند تشکر می‌کنم و البته از همه مردم عربستان به خاطر این حمایتی که از ما داشتند تشکر می‌کنم. همه این لحظات شیرین در حافظه من باقی خواهد ماند. به زودی شما را می‌بینم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 3
    اگه بخوایم واقعیت را ببینیم در بین این مربیانی ایرانی هیچکدام بروزتر و پرافتخار تر در آسیا و ایران از یحیی گل‌محمدی نیست اما باز هم گل‌محمدی در حد و اندازه‌ نیمکت تیم ملی نیست نکونام که یک نسخه ناقص از کیروشه تفکرات قلعه نویی در فوتبال روز دنیا منسوخ است و مجیدی هم تازه کار و با کمک مربی ايتاليايي یک فصل موفقیت آمیز داشت اما این دلیل به دانش فني او نیست پس اکنون فقط یک مربی جوان و کارآمد خارجی مانند رنار عربستان لازم داریم که دارای مکتب و فلسفه فوتبالی باشد و ایران را بخوبی بشناسد اگر برانکو در این مقطع قبول کنه بهترین گزینه برای جام ملتهاست اما فکر نکنم بخاطر قرارداد با عمان قبول کنه پس لازم است بسیار فنی و دقیق دنبال گزينه های دیگر بود اما با مهدی تا این امری محال است او اسناد انتخاب گزینه های ناکارآمد است اصولأ او انسانی اشتباه‌ در جایگاهی اشتباه‌ است بهرحال با این سيستم انتخابات‌ و هیات رئیسه فکر نکنم فوتبالی در شان ملت ايران داشته باشیم حتی با بهترین مربیان دنیا
    • سیاوش IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      4 1
      افتخار گل ممدی چیه دقیقا؟ نکنه منظورت قهرمانی تو لیگ دوزاری ایران با کمک داورها و وزیر روحانیه! تازه بماند که ممدی اصلا عرق ملی نداره و تو این جریانات به تیم ملی ایران توهین کرد
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 1
      خداوکیلی چی میزنی ؟؟؟ ساقیت رو معرفی کن ... یحیی!!!!!! افتخار!!!!!!!!
  • نازنین IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    2 2
    خیلی خوش تیپه همینو بیارن مربی تیم ملی 😍
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    2 1
    چهارم شدن عربستان نتیجه سالها زیر ساخت بن سلمان است....اصلاح طلبها کجایند؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس