کد خبر 1441577
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
ترابیان پاسخ تاج را داد؛ چرا «هروه رنار» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نشد؟

ما در گروه بسیار سختی بودیم و البته دیگر تیم‌ها هم در گروه سختی بودند. در تاریخ فوتبال عربستان تنها یک بار از مرحله گروهی صعود کرده است. ما در دیدار برابر لهستان بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان اعتراف کرد که مکزیک بهتر از تیمش بازی کرد. او از عملکرد کلی عربستان در جام جهانی راضی است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الریاضیه، تیم ملی فوتبال عربستان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه دو بر یک برابر مکزیک شکست خورد تا نتواند به دور بعد صعود کند.

عربستان باوجود پیروزی ارزشمندی که برابر آرژانتین به دست آورد در دو بازی بعدی خود شکست خورد تا با ۳ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

هرو رنار در نشست خبری بعد از بازی گفت: اگر درخشش محمد عویس نبود شکست سنگین‌تری را تجربه می‌کردیم. در کل از عملکرد تیمم در این رقابت‌ها راضی هستم و به بازیکنان به خاطر نمایشی که داشتند تبریک می‌گویم. من به آن‌ها افتخار می‌کنم.

او ادامه داد: باید اعتراف کرد که ما در این بازی شایسته پیروزی نبودیم. اختلاف سطح دو تیم زیاد بود. ما در گروه بسیار سختی بودیم و البته دیگر تیم‌ها هم در گروه سختی بودند. در تاریخ فوتبال عربستان تنها یک بار این تیم از مرحله گروهی صعود کرده است. ما در دیدار برابر لهستان بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم اما در آن بازی بدشانس بودیم. بازیکنان مکزیک با جنگندگی و انگیزه بالاتری بازی کردند. آن‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و به خوبی فشار آوردند. ما غایبان زیادی داشتیم و تاوان آن را هم پس دادیم.

رنا در پایان گفت: جام جهانی یک رقابت بسیار مهم است که باعث می‌شود تا هم مربیان و هم بازیکنان تجربه بالایی کسب کنند. هواداران به خوبی از این رقابت‌ها استقبال کردند این درحالی بود که تبلیغات منفی زیاد درباره این بازی‌ها شکل گرفت. ما از این رقابت‌ها حذف شدیم اما با قدرت خود را آماده جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ خواهیم کرد.

منبع:تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    0 0
    دمت گرم مرد تویی . داستان سرایی مثل کیروش نکردی .
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 0
    شما آرژانتین شکست دادین ما ولز به لطف حضرت کی‌روش و تاج
  • جواد IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    دمتون گرم خدایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس