کد خبر 1441661
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
سرمربی شگفتی‌ساز در آستانه اخراج!/ خشم عرب‌ها از نتایج ۲ بازی آخر جام‌جهانی

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال عربستان در خطر اخراج شدن از سمت سرمربیگری این تیم قرار دارد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال عربستان روز گذشته (چهارشنبه) در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل مکزیک تن به شکست ۲ بر یک داد تا وداعی زودهنگام با این دوره از جام جهانی داشته باشد. دو شکست متوالی در این رقابت‌ها و حذف از گردونه مسابقات، باعث شده تا موجی از انتقادات به اِروی رنار سرمربی فرانسوی عربستان روانه شود و برخی کارشناسان فوتبال و هواداران فوتبال عربستان نیز خواهان اخراج او شده‌اند.

ششمین حضور عربستان در رقابت‌های جام جهانی با سرمربیگری رنار ۵۴ ساله رقم خورد. تیم تحت هدایت او در اولین بازی خود در گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دست به کار بزرگی زد و آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. عربستانی‌ها اما در دو بازی بعدی خود به ترتیب مقابل تیم‌های لهستان و مکزیک تن به شکست‌های ۲ بر صفر و ۲ بر یک دادند و از جام وداع کردند.

سایت «اسپورت ۳۶۰» عربستان گزارش داد؛ به نظر می‌رسد شمارش معکوس برای جدای اِروی رنار از سمت سرمربیگری تیم ملی عربستان آغاز شده است. این سرمربی فرانسوی از سال ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را برعهده داشته است و قرارداد فعلی‌اش هم تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد، اما با توجه به خشم مردم عربستان بابت حذف تیم‌شان از بیست‌ودومین دوره جام جهانی، اتحادیه فوتبال عربستان ممکن است مجبور شود قرارداد او را فسخ کند.

بر اساس ادعای برخی رسانه‌های عربستانی، یاسر آل مسحل رئیس اتحادیه فوتبال عربستان تمایل دارد رامون دیاس سرمربی آرژانتینی الهلال را به‌عنوان جانشین اِروی رنار انتخاب کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس