کد خبر 1441639
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
سوارز: هرگز از غنایی‌ها عذرخواهی نمی‌کنم

لوئیس سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه، در نشست خبری امروز خود گفت که نیازی به عذرخواهی از غنا به خاطر پنالتی دقیقه ۱۲۰ خود در بازی یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ حس نمی کند.

به گزارش مشرق، شکست تیم ملی اروگوئه برابر پرتغال کار صعود این تیم به دور یک هشتم نهایی را سخت کرده و اروگوئه فردا باید غنا را شکست دهد. آنها در اولین بازی خود نیز برابر کره جنوبی متوقف شدند. دیدار فردا یادآور بازی دو تیم در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ است که اروگوئه در ضربات پنالتی ۴-۲ پیروز شد و به نیمه نهایی رفت. در آن بازی سولی مونتاری در دقیقه ۴۵ گل اول را برای غنا زد ولی دیه‌گو فورلان در دقیقه ۵۵ بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۱۲۰ بازی لوئیس سوارز یک توپ را از روی خط دروازه با دست برگشت داد و با گرفتن کارت قرمز اخراج شد. حرکت او به سود اروگوئه شد چرا که آساموآ ژیان پنالتی خود را خراب کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

سوارز که امروز در نشست خبری بازی با غنا شرکت کرده بود، در مورد حرکتش در بازی ۱۲ سال پیش گفت که هرگز عذرخواهی نخواهد کرد:«به خاطر آن پنالتی هرگز عذخواهی نمی کنم. بازیکن غنا بود که پنالتی خودش را از دست داد. در هر حالتی من مانع ورود توپ به دروازه می شدم. البته شاید اگر با مصدوم کردن بازیکن غنا پنالتی می دادم، الان عذرخواهی می کردم ولی برای خطای هَند هرگز. من مقصر گل نشدن پنالتی غنا نیستم.»

سوارز در مورد نیمکت نشینی اش در بازی برابر پرتغال گفت:«واضح است که من دیگر بازیکن سابق نیستم و با گذشت سال ها از شرایط بدنی خوبم فاصله گرفته ام ولی همچنان می توانم به تیم کمک کنم. از هوش و نیز کیفیتم می توانم برای موفقیت اروگوئه استفاده کنم. شاید دیگر نتوانم مثل گذشته با توپ ۳۰ متر پیشروی کنم و برای این کار ما داروین و ماکسی گومز را داریم. الان بیشتر از هوش و نبوغم در زمین استفاده می کنم. این جام جهانی از لحاظ فیزیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس