کد خبر 1441508
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
حاج علی محمدی دوست

مراسم رونمایی از کتاب «حاج‌ علی محمدی‌دوست» برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، این مراسم فردا (پنجشنبه، دهم آذرماه) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در پردیس تئاتر شهر، جنب فرهنگسرای خاوران برپا خواهد شد.

در خبر برگزاری مراسم عنوان شده است: موسسه آموزشی فرهنگی «هدایت میزان» با هدف آشنایی جامعه با معلمان و نشان دادن عظمت آن‌ها مجموعه‌ای را با عنوان «آموزگاران مدرسه عشق» را منتشر کرده که ششمین مجلد آن که به معرفی زندگی سیدمهدی محدث پرداخته و منتشر شد.

کتاب «علی محمدی دوست» رونمایی می‌شود

مقام معظم رهبری در تقریظی که بر این کتاب نوشته بودند، پیشنهاد کردند برای جلد هفتم به «حاج‌علی محمدی‌دوست» پرداخته شود. در متن تقریظ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و رحمت خدا بر بنده ی صالح خدا، مرحوم آقای سیدهادی محدث (ره) که معلمی انقلابی و متعبد و پرکار و با استقامت و بسیار نجیب بود. سایه روشن زیبایی که این کتاب از ایشان ترسیم کرده، هنرمندانه و درخور تحسین است.

جا دارد این قبیل چهره‌های نورانی اما بی‌هیاهو و بی‌تظاهر، به مردم و جوان ها معرفی شوند . یکی از آنها هم آقای «محمدی دوست» خودمان است.»

کتاب «مکتب» به عنوان هفتمین کتاب از سری کتاب‌های «آموزگاران مدرسه عشق» در قالب داستان، شخصیت و تلاش‌های مرحوم آقای قدم علی محمدی دوست را به رشته تحریر در آورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس