روسیه

نماینده پارلمان و از طراحان اصلی این لایحه، جنگ غرب علیه روسیه را «جنگی هیبریدی» دانست که باید از فرزندان و خانواده‌های روسی در برابر آن حفاظت کرد.

سرویس جهان مشرق- پارلمان روسیه اخیرا لایحه‌ای را تصویب کرد که محدودیت‌ها را برای هر چیزی که به عنوان ترویج مسائل همجنس‌گرایان یا روابط همجنس‌گرایان در میان روس‌ها در تمام سنین شناخته می‌شود، گسترش می‌دهد.

تبلیغ همجنسبازی، بخشی از یک «جنگ هیبریدی» / پارلمان روسیه هر نوع تبلیغ انحرافات جنسی را ممنوع کرد

به نوشته‌ی روزنامه «وال استریت جورنال»، قانون قبلی آنچه را که مقامات آن را «تبلیغ روابط جنسی غیرسنتی» به خردسالان می‌نامیدند، در سال ۲۰۱۳ غیرقانونی اعلام کرد. روز پنج‌شنبه، دومای ایالتی، مجلس سفلای پارلمان روسیه، این ممنوعیت را برای همه گروه‌های سنی گسترش داد و بر اساس اطلاعاتی که در مورد این لایحه منتشر شده، ممنوعیت‌های جدیدی را برای آنچه این قانون «تبلیغات در مورد پدوفیلی و تغییر جنسیت» نامیده، وضع کرده است.

تبلیغ همجنسبازی، بخشی از یک «جنگ هیبریدی» / پارلمان روسیه هر نوع تبلیغ انحرافات جنسی را ممنوع کرد

هر اقدامی که به ترویج همجنس‌گرایی تعبیر شود، از جمله از طریق تبلیغات، آنلاین یا از طریق وسایل سمعی و بصری، بسته به نوع تخلف و اینکه آیا توسط یک شخصیت عمومی انجام شده باشد، می‌تواند تا ۵ میلیون روبل یا حدود ۸۲۰۰۰ دلار جریمه داشته باشد. طبق قانونگذار، ممکن است برای ترویج پدوفیلیا تا ۱۰ میلیون روبل جریمه شود و اتباع خارجی از روسیه اخراج شوند.

ویاچسلاو ولودین، رئیس مجلس دومای دولتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

"این تصمیم به محافظت از فرزندان ما، آینده کشور در برابر تاریکی‌ای که توسط ایالات متحده و کشورهای اروپایی منتشر شده است، کمک خواهد کرد. ما سنت‌ها و ارزش‌های خود را داریم. "

تبلیغ همجنسبازی، بخشی از یک «جنگ هیبریدی» / پارلمان روسیه هر نوع تبلیغ انحرافات جنسی را ممنوع کرد

کرملین این قانون را در زمانی به اجرا گذاشته است که همچنین تلاش می‌کند تا کمپین نظامی خود در اوکراین را به عنوان جنگی علیه الیت لیبرال، آمران و مجریان نظم نوین جهانی، معرفی کند، زیرا به تعبیر کرملین آنان تلاش می‌کنند آنچه را که «ارزش‌های سنتی» می‌خواند، به ویژه در روسیه از بین ببرند. مقامات ارشد روسیه و کلیسای ارتدکس روسیه فعالیت های حقوق همجنس‌گرایان را به عنوان نمادی از فساد اخلاقی و تباهی غرب به تصویر می کشند که به گفته آنها هدف آن، ریشه‌کن کردن باورها و اعتقادات سنتی در کشورهایی مانند روسیه است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در ماه اکتبر در یک انجمن سیاست خارجی گفت:

"اگر نخبگان غربی فکر می‌کنند که می‌توانند به اذهان مردم، جوامعشان، به نظر من، گرایش‌های عجیب و غریب مانند ده‌ها نوع جنسیت و رژه‌های غرور همجنس‌گرایان را تزریق کنند، بگذارید هر کاری می خواهند بکنند! اما آنچه که آنها قطعاً حق انجام آن را ندارند، این است که از دیگران بخواهند در همان مسیر حرکت کنند. "

شورای فدراسیون روسیه، مجلس علیای پارلمان، باید این لایحه را قبل از ارسال به آقای پوتین برای امضای قانون تصویب کند.

بر اساس گزارش «رویترز»، به گفته دیلیا گافورووا، رئیس بنیاد Sphere، نهاد حقوقی که شبکه دگرباشان جنسی روسیه را اداره می کند، فعالان حقوق همجنسبازان قانون جدید را محکوم و آن را متهم کردند چرا که اساساً «ذکر افراد دگرباش جنسی در رسانه ها، فرهنگ و زندگی را ممنوع می کند».

او در بیانیه‌ای در تلگرام گفت که پیش‌بینی می‌کند که جامعه همجنس‌گرایان با «مشکلات زیادی از جمله مسدود کردن سایت‌ها، ممنوعیت کتاب‌ها، جریمه‌های معمولی و غیره» مواجه خواهد شد.

قانون تصویب شده در سال ۲۰۱۳ مبنی بر ممنوعیت "تبلیغات همجنسگرایان برای خردسالان" برای توجیه ممنوعیت رویدادهای رژه موسوم به «غرور» (pride) همجنسگرایان مورد استفاده قرار گرفت. با این زمینه‌ی قانونی، حتی به اهتزاز درآوردن پرچم رنگین‌کمان(نماد منحرفان جنسی) می تواند به عنوان نقض قانون شناخته شود. در سال ۲۰۲۰، تغییرات در قانون اساسی روسیه، ازدواج را به عنوان پیوند بین زن و مرد تعریف کرد. ازدواج همجنس‌گرایان در این کشور غیرقانونی است.

همزمان، خبرگزاری رویترز از روسیه گزارش داد که الکساندر خینشتاین، یکی از طراحان این لایحه، ماه گذشته گفت:

"دگرباش جنسی امروز عنصری از جنگ ترکیبی است و در این جنگ ترکیبی ما باید از ارزش‌ها، جامعه و فرزندانمان محافظت کنیم. "

تبلیغ همجنسبازی، بخشی از یک «جنگ هیبریدی» / پارلمان روسیه هر نوع تبلیغ انحرافات جنسی را ممنوع کرد
الکساندر خینشتاین

کاترینا شولمان، دانشمند علوم سیاسی، گفت که هدف این قانون ممنوع کردن هر چیزی است که نشان دهد روابط یا تمایلات دگرباشان جنسی «از نظر اجتماعی قابل قبول» یا «برابر با روابط خانوادگی سنتی یا روابط جنسی معمول است».

او در مصاحبه ای از کلن آلمان گفت:

"مردم - نویسندگان، ناشران، فقط مردم - قبل از اینکه به هر چیزی مربوط به LGBT اشاره کنند، دو بار فکر می کنند. "

شولمان گفت این لایحه همچنین یک "برد بزرگ" برای نهاد تنظیم کننده ارتباطات، Roskomnadzor بود، که قبلا "قدرت یک پلیس سیاسی را به عهده گرفته بود" و اکنون اختیار و مسئولیت نظارت بر انواع اطلاعات در جستجوی تبلیغات دگرباشان جنسی را دارد.

اپلیکیشن اشتراک‌گذاری ویدیوی TikTok ماه گذشته در روسیه به دلیل تبلیغ «ویدیوهایی با مضامین دگرباشان جنسی» به پرداخت ۳ میلیون روبل محکوم شد، در عین حال که تنظیم‌کننده رسانه روسیه از ناشران خواست که همه‌ی کتاب‌های خود را با مضمون تبلیغ همجنس‌گرایی از چرخه‌ی فروش خارج کنند.

به ادعای روزنامه انگلیسی گاردین، از زمان شروع جنگ در اوکراین، کرملین تلاش جدیدی را برای ترویج «ارزش‌های سنتی» آغاز کرده و رهبر روسیه، لفاظی‌های ضد همجنس‌گرایان را یکی از مبانی دستور کار سیاسی خود قرار داده است.

پوتین در سخنرانی اخیر خود غرب را به «حرکت به سوی شیطان پرستی آشکار» متهم کرد و به عنوان نمونه به ترویج حقوق همجنسگرایان و تراجنسیتی ها در اروپا اشاره کرد.

تبلیغ همجنسبازی، بخشی از یک «جنگ هیبریدی» / پارلمان روسیه هر نوع تبلیغ انحرافات جنسی را ممنوع کرد

این روزنامه با اشاره به اظهارات پیشین الکساندر خینشتاین، قانونگذار ارشد و یکی از طراحان این لایحه، از قول او نوشت "که جنگ در اوکراین به قانون پیشنهادی ضد دگرباش جنسی «اهمیت جدیدی» بخشیده است. "

خینشتاین با اشاره به درگیری در اوکراین گفت:

"عملیات نظامی ویژه نه تنها در میدان نبرد، بلکه در ذهن و روح مردم نیز انجام می‌شود. "

در بحث قبلی درباره این لایحه در صحن دوما، خینشتاین یک کارتون پربیننده کودکان به نام Peppa Pig را پس از پیوستن یک زوج لزبین به گروه شخصیت های آن در قسمتی با عنوان «خانواده ها»، مورد انتقادات تند قرار داد.

تبلیغ همجنسبازی، بخشی از یک «جنگ هیبریدی» / پارلمان روسیه هر نوع تبلیغ انحرافات جنسی را ممنوع کرد
زوج همجنس در کارتون معروف پِپا پگ

پاتریارک کریل، رئیس کلیسای ارتدوکس روسیه و متحد نزدیک پوتین، نیز از قانون جدید حمایت کرد. در خطبه‌ای قبلی، کریل به نحوی نمادین، عملیات نظامی این کشور علیه اوکراین راحمله به رژه‌های غرور همجنسبازان نامید.

تبلیغ همجنسبازی، بخشی از یک «جنگ هیبریدی» / پارلمان روسیه هر نوع تبلیغ انحرافات جنسی را ممنوع کرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    49 3
    99 درصد ایرانیا از همجنس بازی متنفر هستن توصیه میکنم زیاد روی این قضیه تو ایران مانور ندن
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      58 3
      با این احمقهایی که من می بینیم شعار بعدی براندازا همجنس، زندگی آزادی...
    • محمد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      26 2
      زنده باد پوتین انشالله درجنگ هم پیروز میشد
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      14 0
      بله مشکل این که این ایرانی های عزیز در اثر بمباران خبری توسط رسانه های اون ور قدرت تحلیل ازشون گرفته شده واقعا از اهداف و دلسوزیهای ترسناک آل صعود خبر ندارن نمیدونند عربستان با سابقه ۶۰ اعدام در یک روز دلش برای حقوق بشر نسوخته هدف داره و خلیج فارس میخواد انگار نمی بینند مجری اینترنشنال واضحه توییت زده قصدشون خود مختاریه نمیدونند اون ها به مردم مذهبی رحم نخواهند کرد در روز محرم میرقصن و به عقاید مردم برچسب خرافه میزنند اون ها میخوان ما عینا مثل آمریکا و انگلیس زندگی کنیم در حالی که ما با چنین تاریخ و فرهنگی با چنین ادبیاتی نمیتونیم با اون وضع بریم ساحل! نمیتونیم ازدواج همجنس ها رو ببینیم
    • فرید IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      7 1
      رهبر روسیه، لفاظی‌های ضد همجنس‌گرایان را یکی از مبانی دستور کار سیاسی خود قرار داده است!!!! ماذا فازا مشرق ؟!! چرا لفاظی‌ ؟ نمیدونی لفاظی یعنی حرف مفت زدن ؟ بنویس حملات کوبنده نه لفاظی، نکنه نفوذی ها به تو هم نفوذ کردن مشرق !
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      13 2
      ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 18
      تکلیف اون یک درصد ، که نزدیک یکملیونه ، چی میشه ؟
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      23 0
      چند سال پیش بیش از نصف مردم آمریکا هم از همجنس بازی متنفر بودند ولی ظرف چند سال این امار به ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد. تبلیغات را دست کم نگیرید.
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      11 0
      خطاب به ۱۲:۳۲ برن به جهنم ما نمیخوایم یه مشت فساد و مروجان انحرافات جنسی تو کشورمون باشن.
    • ح IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      9 1
      اون یک درصد؟ خب الان تکلیف نزدیک 80 میلیون مسلمان ساکن اروپا چیست؟ که نزدیک ده درصد جمعیت اروپاست!! چرا آنها نمی‌توانند حجاب داشته باشند؟ درضمن هر کشوری قوانینی داره وقتی اکثریت مخالفن اقلیت میتونن گورشون رو گم کنن
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      5 0
      حرف یکی از کاربران خیلی درسته رسانه به مرور زمان ارزش های اخلاقی مردم رو نابود میکنه چند سال پیش مردم در سواحل آمریکا با پوشش عادی بودن ولی الان اگه کوتاه نپوشی مسخره میکنند
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      5 0
      اون یک درصد پیروان شیطان میتونن بمیرن که هم خودشون راحت شن و هم ما.
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 4
      ح// مسلمانها در اروپا ، اروپایی نیستند و میهمانن ، موضوعش با کسی که در کشور خودش هست فرق داره .
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 2
      ح // پیشنهاد شما اینه که جمعیتی به زور ، کوچ داده بشن . فکر نمیکنید چنین تغییر بافت جمعیتی ، تعریف نسل کشی بگیره و دنیا رو بر علیه ایران بشورونه ؟ راه بهتری سراغ ندارید؟
    • CH ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      2 0
      اون یک درصد هم اتباع بیگانه هستند که کار را از ایرانی ها گرفتند و بیت‌المال مردم ایران بهشون داده میشه. اخراج شوند میشیم 100 درصد. کشور از هشت میلیون افغانستانی نجات بدید. اکثرشون چاقو حمل میکنند و گروهی به دختران ایرانی تجاوز.
  • محمد IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    38 2
    درود بر مجلس روسیه رستگار شوید
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      9 0
      موافقم
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 5
      خینشتاین دیگه چیه ؟ همچی چیزی تا حالا نشنیده بودیم خخ
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    6 21
    تک جنسیتی کردن پارک ها باعث خوشحالی هم جنس گراها هست
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      7 2
      چرت نگو
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      5 0
      خیلی ناراحتی سرتو بکوب به دیوار
    • متخصص مغز و اعصاب IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      8 1
      از نظر علمی ، اثرات تفکیک جنسیتی بر تمایل فرد به جنس موافق یا مخالف شناخته شده نیست .
  • مانی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    25 3
    درود بر پوتین
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    26 4
    لعنت خداوند به غرب و فرهنگ کثیف غربی به نخبگان و خواص منحرف غرب و به مردم اسیر شکم و شهوت پرستی غرب و به تمام غربگرایان در دنیا
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 8
      از دنیا ، چیش موند پس؟ 😂
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      7 0
      دلقک از نظر تو دنیا فقط غرب و غرب پرستان هستند ؟
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 2
      چشمت رو باز کن ، تمام دنیا حتی چین با غرب در ارتباط هست . ۲۰۰ کشور جهان ،بدون استثنا ، حتی کره شمالی ، درشون انتخابات انجام‌ میشه ، انتخابات یک ابزار دموکراسی هست که از غرب به بقیه دنیا رفته . تاثیرگداری غرب اینه .‌
    • ح IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 0
      چشمامون بازه توی همون چین هم نمیزارن همجنس‌بازا آب خوش از گلوشون پایین بره چون در شرق برخلاف غرب خانواده چیز مهمیه
  • ایرج IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    15 2
    سال 1396 یک سفر کاری یک‌ماهه به روسیه داشتم . چیزی که از جامعه روسیه متوجه شدم اینه که جوانان در مناطق غربی کشور مثل مسکو ، سن‌پترزبورگ تا حدی درگیر فرهنگ منحط و مبتذل غرب هستند اما مناطق مرکزی ، و بخصوص جنوبی و شرقی هنوز فرهنگ اصیل و سنتی خودشون را حفظ کرده اند . بخاطر همینم هست که دولت روسیه بشدت مشغول تقویت کلیسای ارتدوکس و مساجد در مناطق مسلمان نشین هست. البته اینم بگم که روستاهای روسیه ، چه در بخش اروپایی و چه در بخش آسیایی ؛ آداب و سنت های مذهبی خودشون را تا حد زیادی حفظ کرده اند و دولت هم مشغول تقویت کلیسا و مساجد هست تا از ابتذال جامعه و خانواده جلوگیری شود . در کلیساها بغیر از مراسم دعا و مناجات ، کارهای فرهنگی و خیریه زیادی توسط کشیش کلیسا و خانواده اش در حال انجام است . در مذهب ارتدوکس ، کشیش ها دارای همسر و فرزند هستند .
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    23 1
    در قرآن سزنوشت قوم لوط رو بخونید
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 2
      سرنوشت قوم یوگوسلاوی را هم بخون
    • ح IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      1 0
      قوم یوگوسلاوی؟ چی شد؟ مارو با مسیحی ها مقایسه نکن!!
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    18 2
    درود بر پوتین
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    20 0
    درود بر یکتا پرستی و پاکی. مرگ بر فساد
  • DE ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    18 2
    آیا پرچم همجنس بازی درست در کنار پرچم آمریکا برفراز بام سفارت این کشور در برلین، آنهم بصورت دائمی، امری کاملا تصادفی و بدون هیچ هدف سیاسی است؟
  • . IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    23 1
    دمش گرم، تازه داره راه مسلمونها رو میره هرکس از انحرافات خود را نجات داد موفقیتش حتمی است.
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      7 0
      همین فرمون ادامه بدید ، بیسته
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    11 1
    گزارش قانون جدید روسیه در ممنوعیت اشاعه و تبلیغ همجنس گرایی.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    5 0
    نمادهای این نجاستها روی لوازم تحریر و کتاب داستان و پوشاک بچه‌های خودمونم هست کسی هم نیست جلوشونو بگیره
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    2 0
    درود بر پوتین .....ولی غرب با گسترش همجنس بازی که اول خودش نابود میشه پس چطور انرا تبلغ میکنند من این را نمیفهمم میشه توضیح بدید. دوستان لطفا در کامنت ها به این سوال من جواب بدید که متوجه نمیشم واقعا چرا غرب این کار رو میکند.
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 0
      پروفسور ! خب میخواد بقیه رو هم با خودش به زیر آب بکشه راستی چرا میون نخبه ها ی ایران ، تو جزء فرار مغزها نشدی ؟؟؟؟!!!!!
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    2 0
    درود بر پوتین .....ولی غرب با گسترش همجنس بازی که اول خودش نابود میشه پس چطور انرا تبلغ میکنند من این را نمیفهمم میشه توضیح بدید. دوستان لطفا در کامنت ها به این سوال من جواب بدید که متوجه نمیشم واقعا چرا غرب این کار رو میکند.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 0
      هیچ حیوانی هم در حال جنگ یا شکار به حیوان دیگر تجا وی ز جنسی نمیکن
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 1
      گناه‌کار اگه عاقلانه عمل می‌کرد که گناه نمی‌کرد. بر مبنای عقل تحلیل‌شون نکن. بر مبنای وسوسه شیاطین تحلیل‌شون کن. اونا خودشون رو از خدا جدا کردن.
  • علی افصحی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    3 0
    این همان مفهوم «صدور انقلاب اسلامی است»که امام خامنه‌ای از آن سخن گفتند و افزودند «صدور انقلاب همانند رایحه خوش گلسنان است که همه را جذب می کند» و اینک در شرایطی که برخی کشورهای حقیر مرتجع منطقه جبرا و تجت فشار آمریکا و غرب وحشی رو به ضد ارزش های غربی آورده اند اما یکی از قدرت های بزرگ جهان هماهنگ با فرهنگ انقلاب اسلامی علیه ضد ارزش های غرب وحشی به پا خاسته و همگام با رهبران کلیسای ارتدوکس علیه یکی از مهم ترین عوامل ویرانی جامعه بشری یعنی هم جنس گرایی اقدام قانونی و اجرایی انجام می دهد ضمن این که جنگ اوکراین را جنگ علیه عوامل ضد سنت های اصیل اجتماعی می نامد. یعنی جنگ در یک بسنر منطقی صپرت گرفته که پیروزی در آن قطعی است. این همان منطق جنگ و صلح انقلاب اسلامی است. جنگ و صلحی که هم در میدان و هم در ادهان شکل می گیرد که در فرهنگ انقلاب اسلامی جهاد مقدس نامیده می شود. جهان عزت طلب تشنه فرهنگ انقلاب اسلامی است.
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 4
      کجای کتب اسلامی یا قرآن ، اسمی از همجنسگرایی اومده ؟ چرا اقدام روسیه رو حمل بر اسلامگرایی میدونید ، در حالیکه روسیه احکام مستقیمتری مثل آزادی شراب یا ذبح اسلامی یا خوردن گوشتهای حرام را مورد قانونی برای رعایتشون نگفته ؟
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      4 1
      شاخه هایی از کلیسا یا مسیحیت هم با استنادات دینی خودشون که بیان میکنن ، همجنسگرایی را مورد انتقاد قرار دادند .
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      4 1
      موصوع همجنسگرایی که روسیه پیش اومده ربطی به اسلام‌ نداره ، موضوعی هست که شاخه هایی از کلیسا یا مسیحیت هم با استنادات دینی خودشون که بیان میکنن ، همجنسگرایی را مورد انتقاد قرار دادند .
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      3 0
      موصوع همجنسگرایی که روسیه پیش اومده ربطی به اسلام‌ نداره ، موضوعی هست که شاخه هایی از کلیسا یا مسیحیت هم با استنادات دینی خودشون که بیان میکنن ، همجنسگرایی را مورد انتقاد قرار دادند .
    • ح IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 1
      یومن ب بعض و یکفر ببغض؟ کجای قرآن اومده؟ خدا سرنوشت قوم لوط که همجنسگرا بودن رو تو قرآن نیاورده؟ پیامبر و امامان حدیثی ندارن؟ چرا چرند میگی؟ شماها میگفتید قرآن حجاب رو هم نگفته ولی 7 آیه فقط راجع به حجاب اومده!!! ببند دهنتو اصلا قرآن نخوندی مزدور
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 0
      شریک قرار دهید نمیبخشد . غیر قابل انتشار
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      1 0
      ح// حافظ قران ،کجای قران از تفکیک جنسیتی صحبتی شده ؟
    • ح IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 0
      زمانی که قرآن گفته زنان و مردان نامحرم از هم چشم بپوشن و با هم تماس نداشته باشن این خودش یعنی تفکیک احمق. مگه میشه تفکیک نبود و به هم دیگر هم نگاه نکرد؟؟ درضمن شما سرنوشت قوم لوط رو بخون حتما عینا تو قرآنه!
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    4 0
    در ایران هم اگر حجاب آزاد بود. اغتشاشگران برای اعتراض به همجنس بازی رو می اوردند و به خودشان آسیب می زدند تا به خیال خام خود نظام را سرنگون کنند!
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 1
    از جریمه مالی استفاده کرده روسیه. ما هم باید علیه منحرفان جنسی از جریمه مالی استفاده کنیم.
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      اگه مغرض نباشی و فهمت همین قدر باشه که خطرناکه! اما قطعا مغرضی‌.
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    2 0
    الحمد الله، این‌ها نشانه ریشه‌های قوی دینی و عقلی در روسیه است. مرگ بر آمریکا و پیروان دوزاریش
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    4 0
    این کارتون به عنوان آموزش زبان , سال هاست که دست بچه های ایرانیه و ترجمه هم شده بدجوری گرفتیم خوابیدیم نهادها و سازمان های مسئول رفتن تو خواب زمستانی ! اینکه چرا شخصیت های اصلی آن خوک است و بعد مفاهیم هم جنس گرایی و ... دارد قطعا نشانه آموزش زبان نیست , ما آخر سر به کمربند کویپر هم کاوشگر می فرستیم اما هنوز سمت تولید انیمیشن اسلامی ایرانی به شکل حرفه ایی و مستمر نرفتیم !!! بیل را از زیر انداختن ما هنوز نفهمیدیم داستان چیه , 10 تا شرکت دانش بنیان سازمان دهی و بسیج کنید برن دنبال بومی سازی صنعت تولید انیمیشن و بازی , چرا انقدر بی توجهیم ؟
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      دهه هشتادیها از ثانیه ای که چشم باز کردن در این نطام و در داخل کشور بودند ، اگر قرار بود کارهایی که میگی اثر کنه ، الان شاهد این شرایط نبودیم ، پس تکرار خطا ، منطقی نیست
    • محمد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 1
      جهت اطلاع ما دهه هشتادی ها شاید در کشور ایران با جمهوری اسلامی بزرگ شده باشیم ولی در فضای مجازی گشتیم که تحت کنترل غرب و صهیونیست هست دلیل اصلی وضع فعلی هم همینه البته بی‌خیالی عده ای تو مملکت هم بی تاثیر در جنگ شناختی ، مجازی نبود
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    2 0
    روسیه درست و بجا اقدام کرده و جلوی انحرافات جنسی را گرفته. البته این را هم بگم که آمریکا هم متوجه شده است. در زمان کلینتون که ورود دو جنسه ها را رو ب نیروهای نظامی راه دادند بیل کلینتون درخواست "نه بگو و نه بپرس را" مطرح کرد. اما بعد از واقعه چلسی منیگ که سرباز ارتش آمریکا بود و از طریق کامپیوتر دسترسی ب اطلاعات محرمانه آمریکا داشت، مفدار بسیار زیادی از این اسناد را در اختیار روزنامه نگار استرالیایی ب نام جولین آسانژ قرار داد که او هم آنها را رسانه ای کرد. دولت آمریکا از افشای این اسناد کاملا بهم ریخت. چلسی را محاکمه نظامی کرد و بعدها اوبا او را بخشید. متوجه شدند که روی چنین افرادی نمی‌شود حساب کرد و در را بر روی دوجنسه ها برای ورود ب ارتش آمریکا مسدود کردند. آسانژ هم هنوز در زندان، منتظر استرداد او ب آمریکا هستند.
    • حمیدرضا IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      *** خطاب به 16-16 ..‌. نهادهای نظارتی آمریکا قبلا متوحه شده بودند .. فساد اخلاقی پنتاگون فرماندهان سی آی ای و حتی شخص رییس جمهور کلینتون را هم آلوده می‌کنه ..
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 0
    این تصمیم عقلانی برای حفظ کانون خانواده از برکات روابط روسیه با ایران است آقای الکساندر دوگین فیلسوف روسی در تصمیمات درست در روسیه نقش مهمی دارند و برای پیاده سازی اهداف انسانی در کشورش دخترش را از دست داد
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 0
    جالب بود
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 1
    آقا این چرت و پرت را ول کنید ارز ایران در عراق خریدار ندارد تاجرها بی چاره شدن
  • مهدی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 0
    اون کارتون P....... P را فیلیمو پخش میکند. باید مراقب برنامه هایی که بچه ها می بینند باشیم حتی شبکه هایی مانند فیلیمو
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      1 1
      صدا و سیما به اون عربض و طویلی وحود داره ، از یک برنامه در یک سایت نمایشی میترسید؟ چرا ؟ این خودش نشونه وجود ایراد در خود سیستم نیست ؟
    • ح IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 0
      مشکل در سیستم؟ این سیستم چی ازش مونده آخه؟ هیچ توجهی به این عرصه نکردیم و بعید میدونم بکنیم کاری که غرب با انیمیشن و بازی با دنیا میکنه هیچ سلاحی نمیتونه انجامش بده
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    تابلو هست هدف از ترويج هم جنس بازي چي هست،ميخوان جمعيت كره زمين كم بشه تا كره زمين منابعش حفظ بشه و ازاونور ربات هاي هوشمند تا بخشي جاي نيروي انساني رو پر كنه ،رباتي كه منابع زميني رو مصرف نميكنه.با دين هم مخالفند چون باعث تشكيل خانواده و توليد فرزند ميشه
    • IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 0
      تمدن غرب از یک طرف دین ستیزی و از یک طرف هوای نفس هست.
  • عمو IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    این جنگهای نمی دانم چه و چه یا هر چه هستند، این جریانات همجنسبازی فقط به این ربط داره که اینها بعد از همه خوشیهایی که داشتند دیگه تفریحی ندارند جز اینکه بِرَن غلطهای اینچنینی انجام بدهند که تجربیّات به آنها ثابت کرده که با تحمیل این جریانات و تفکّرها و سماجت و لجاجت و دخالتهای کثیف در این موضوعات پولهای کلان و امتیازات زیادی هم بدست می آورند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس