کد خبر 1441370
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
دستگیری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری شش نفر از اعضای اصلی آن خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این‌باره گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر ری، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

وی با بیان اینکه محل فعالیت اعضای این باند هرمی در یک منزل مسکونی مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در ادامه و با کسب این اطلاعات ماموران پلیس با هماهنگی قضائی و اخذ مجوزهای لازم به محل مورد نظر اعزام شده و در جریان یک عملیات پلیسی شش نفر از اعضای اصلی این شرکت هرمی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه شبکه اصلی این باند کلاهبرداری متلاشی شد، گفت:‌ ماموران در بازرسی از محل دستگیری این افراد نیز مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور، جزوه و ... را کشف و ضبط کردند.

جلیلیان با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، اظهارکرد:‌این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به صراحت به کلاهبرداری از جوانان و دریافت مبالغی از ۱۰۰ میلیون تا یک میلیارد ریال از زیرمجموعه‌های خود اعتراف کردند. تاکنون کارشناسان در ارزیابی‌های انجام شده، ارزش اموال کلاهبرداری شده از سوی این شرکت هرمی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: اعضای این باند تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند. این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به مردم و به خصوص جوانان هشدار داد که فریب وعده‌هایی چون پولدارشدن یک‌شبه و ... را نخورده و در صورت مواجهه با شرکت‌های هرمی موضوع را به پلیس اطلاع‌ دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساس IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1 1
    انهدام شرکت هرمی! انهام شرکت هرمی یعنی ترکاندن یک تاول پر از ویروس. کار احمقانه ای است. باید افراد را درصورت رضایت پول دهندگان به کارشان تا حصوول موفقیت و کسب رضایت واداشت. انهدام یک تله گاه اقتصادییعنی ایجاد یک تله گاه امنیتی برای کشور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس