کد خبر 1441033
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
بعد از عبور از اسطوره پرسپولیس؛ کاپیتان تیم ملی امشب هم رکورد می‌زند!

احسان حاج صفی یکی از بازیکنانی است که سومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند.

به گزارش مشرق، احسان حاج صفی در کنار کریم انصاریفرد، علیرضا جهانبخش و مسعود شجاعی ۴ بازیکنی هستند که ۳ جام جهانی را تجربه کردند. البته تفاوت شجاعی با این ۳ نفر در این است که مسعود جام جهانی‌هایی که در آن حضور داشته ، پشت سر هم نبودند.

تا قبل از دیدار مقابل آمریکا حاج صفی و جهانبخش در هر ۸ دیدار تیم ملی در جام جهانی به میدان رفتند ولی انصاریفرد فقط در ۵ بازی به میدان رفته است. با توجه به محرومیت جهانبخش از بازی امشب ، حاج صفی با حضور در ترکیب تیم ملی به رکورد ۹ بازی برای تیم ملی خواهد رسید.

حاج صفی که امشب هم کاپیتان تیم ملی در بازی مقابل آمریکا خواهد بود، برای پنجمین بار به عنوان کاپیتان تیم ملی در جام جهانی بازی خواهد کرد. احسان که به همراه علی پروین و جواد نکونام تا قبل از شروع این دوره از جام جهانی ۳ بار بازوبند کاپیتانی را در جام جهانی به بازو بسته بودند، در دیدار مقابل ولز برای چهارمین بار به این مهم رسید و از پروین و نکونام عبور کرد.

حالا کاپیتان تیم ملی امشب رکورد خودش را در این زمینه بهتر خواهد کرد و همچنین این فرصت را دارد که در صورت صعود تاریخی ایران به دور بعد ، برای ششمین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در جام جهانی به بازو ببندد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس