از گذشته تا به امروز همه ی انسان ها تشنه ی قدرت و ثروت بودند و دوست داشتند با کسب ثروت به موفقیت ها و رویاهایشان برسند. یکی از علایق و آرزوهای من هم، درآمد بالا و رفاه مالی در زندگی بود، تا اینکه با یک حوزه پر سود آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این حوزه تمام تلاشم را به کار بگیرم تا موفقیت را لمس کنم. فعالیت در حوزه انواع پسته سود زیادی را برای من به همراه داشت، در ادامه شما را با چند نمونه از این خشکبار سودمند بیشتر آشنا می کنم، همراه من باشید.

پسته دامغان تازه

به طور کلی همه انواع پسته همچون پسته دامغان تازه فارغ از محل کشت آن دارای خواص فوق العاده ای می باشد که پسته دامغان نیز از این امر مستثنی نیست‌.

پسته تازه با آنتی اکسیدان موجود در خود، با رادیکالهای آزاد که به سلولهای بدن آسیب می رسانند مبارزه کرده و مانع عملکرد منفی آنها می شود، پسته همچنین با کاهش کلسترول خون به کاهش بیماریهای قلبی و درنتیجه سلامت آن کمک زیادی می کند.

با فیبر موجود در خود با سیر نگه داشتن بدن به مدت طولانی، باعث جلوگیری از اشتهای کاذب شده و از پرخوری جلوگیری می کند.

پسته دنیا را به مکان زیباتری برای زندگی کردن تبدیل کرد!

پسته اکبری ممتاز

انواع پسته از جمله پسته اکبری ممتاز همچنین به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدانها ار به وجود آمدن سلولهای سرطانی جلوگیری می کند.

باعث از بین رفتن رادیکالهای آزاد می شود که این رادیکالهای آزاد در بدن بسیار مخرب و مضر هستند.

اگر دقت کرده باشید اکثر ورزشکاران و افرادی که قصد لاغری دارند در رژیمهای خود از پسته استفاده می کنند که یکی از دلایل آن به دلیل فیبر مناسبی است که دارند.

مصرف پسته شامل برخی مزایای زیر می باشد:

  • معده را تقویت می کند.
  • نیروی جنسی را افزایش می دهد.
  • جهت تسکین دادن سرفه بسیار مفید است.
  • ذهن و حافظه را تقویت می کند.
  • برای آرامش اعصاب و تقویت قلب مفید است.

پسته دنیا را به مکان زیباتری برای زندگی کردن تبدیل کرد!

پسته خام فله ای

قیمت انواع مختلف پسته تازه همچون پسته خام فله ای پایین تر از پسته خشک شده باشد و از طرفی هم این محصول در موارد بسیار کمی برای فروش قرار می گیرد.

اگر هم قرار به فروش آن باشد فقط باید در فصل برداشت آن این اتفاق بیافتد و به غیر از این زمان پسته خام تاره دیگر در دسترس نیست.

یکی از دلایل آن بالا گفته شده زیرا مدت زمان محدودی برای فروش آن وجود دارد.

اما از دلایل اصلی این که این محصول کمتر به فروش می رسد این است که تولید کنندگان پسته اگر محصول خود را خشک کنند و سپس به بازار عرضه کنند سودی بیشتری عایدشان می شود تا اینکه آن را به صورت خام و تازه بفروشند.

علاوه بر آن پسته تازه را برای صادرات نمی توان استفاده کرد و حتما باید آن را خشک کرد تا بتوان آن را صادر کرد.

پسته دنیا را به مکان زیباتری برای زندگی کردن تبدیل کرد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس