کد خبر 1440954
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

تلاش در زندگی امروزی با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فناوریهای مدرن رنگ دیگری به خود گرفته است. من توانستم با قرار گرفتن در یک مسیر هموار و صحیح با تلاش های بی وقفه و مستمر در حوزه خشکبار از جمله انواع پسته درآمدم را با افزایش قابل توجهی مواجه کنم. در ادامه شما را با این حوزه سودمند بیشتر آشنا می کنم، همراه من باشید.

پسته اکبری ممتاز

ایران به خصوص رفسنجان یکی از بهترینها در تولید پسته اکبری ممتاز می باشند و درجه یک ترین پسته ها را دارند که به دلیل کیفیت بالایی که دارند بازار صادرات آنها بسیار گرم است.

مصرف پسته می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش قوای جنسی داشته باشد به همین دلیل هم متخصصان به افرادی که دچار مشکلاتی از این قبیل هستند مصرف پسته کله قوچی درجه یک را بسیار توصیه می کنند که با مصرف سه هفته می توانند بیش از پنجاه درصد این مشکل را حل کنند.

یکی از بهترین و پر خاصیت ترین تنقلات برای دوران بارداری که هم برای خود مادر و هم جنین مفید از مصرف پسته می باشد که کمک شایانی به جلوگیری کردن از بسیاری بیماریها و کم خونی می کند.

ولی زنان باردار به دلیل این که معده ی حساسی دارند بهتر است که در خوردن آن زیاده روی نکنند زیرا معده را بسیار سنگین می کند.

با پسته خندان درهای ثروت به روی من گشوده شد!

پسته خام فله ای

یکی از بهترین پسته هایی که می توانید تهیه کنید که از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است پسته خام فله ای می باشد که این پسته را فقط باید در زمان برداشت این محصول تهیه کنید.

بعد از آن پوسته رویی ان را از پسته جدا می کنند و پسته را برای خشک کردن آماده می کنند و از این رو است که می گوییم باید پسته تازه را در زمانی که فصل این محصول می باشد تهیه کرد.

پسته تازه یا تر به پسته ای گفته می شود که حاوی یک پوست نرم که به رنگ بنقش یا قرمز می باشد که به آن پوسته اولیه پسته می گویند که این پوسته نرم رویی، پوسته دوم پسته را که به پوسته استخوانی شناخته می شود را در برمی گیرد.

این پسته به این دلیل از قیمت مناسب برخوردار است که پوسته نرم آن باعث جلوگیری از این می شود که ما کیفیت پسته را ارزیابی کنیم البته می شود.

با پسته خندان درهای ثروت به روی من گشوده شد!

پسته دامغان تازه

برای خرید پسته دامغان تازه، اواسط مردادماه که فصل برداشت این پسته های زودرس است بهترین زمان است، چرا که علاوه بر مرغوبیت و برخورداری از سطح کیفیت بالا، قیمت آن نیز مناسب می باشد.

همچنین به دلیل این که این نوع از پسته ها خیلی زود آماده برداشت می‌شوند به عنوان اولین پسته های هر سال وارد بازار می شوند و بدین ترتیب حجم عمده‌ای از بازار را در دست می‌گیرد.

قیمت مناسب انواع پسته دامغان در کنار طعم فوق العاده و مرغوبیت آن باعث محبوبیت آن شده است تا جایی که امروزه نه تنها در کشور بلکه در سطح جهان حرفی برای گفتن دارد.

عوامل بسیار زیادی بر قیمت پسته اثر می گذارند که اولین آنها قیمت دلار و نوسانات ارزی است، چرا که پسته به عنوان یک صنعت شناخته شده در سطح دنیا براساس قیمت‌های جهانی ارزش گذاری می شود.

حجم عرضه و تقاضا نیز بر قیمت پسته تاثیر مستقیم می گذارد و اگر حجم تولید داخلی جوابگوی میزان تقاضا نباشد قیمت آن به طور محسوسی بالا می رود.

با پسته خندان درهای ثروت به روی من گشوده شد!

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس