کد خبر 1440939
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
واژگونی مینی‌بوس حامل دانشجویان در خمینی‌شهر با ۱۶ کشته و مصدوم | تصاویر دلخراش راننده‌ای که فوت‌ کرد و کوییکی که له‌ شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از واژگونی مینی‌بوس سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر خبر داد.

به گزارش مشرق، ساعت ۷ و ۱۱ دقیقه صبح امروز سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در جاده کمربندی این شهرستان پس از برخورد با یک خودرو سواری واژگون شد.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درخصوص این حادثه گفت: در این حادثه راننده ۴۵ساله مینی‌بوس در دم جان باخت و ۱۵ تن مصدوم شدند که ۱۱ تن آنان برای انجام مراحل درمان به مراکز درمانی خمینی شهر منتقل شدند.

وی با بیان اینکه راهداران و عوامل امدادی به موقع در محل حاضر شدند، گفت: علت این حادثه همچنان در دست بررسی است و توسط کارشناسان پلیس راه اعلام خواهد شد.

همچنین، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر در گفتگو با مهر خودروی سواری حاضر در تصادف را کوییک اعلام کرد و گفت این حادثه نرسیده به چشمه لادر اتفاق افتاده است.

این حادثه در حالی رخ داده است که ۷ سال پیش نیز ـ ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ـ حادثه مشابهی در همین جاده برای سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد رخ داد که در آن، ۳ دانشجو کشته و ۳۷ نفر مصدوم شدند.

شهرستان خمینی‌شهر با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان است.

واژگونی مرگبار مینی بوس دانشگاه خمینی‌شهر +عکس

واژگونی مرگبار مینی بوس دانشگاه خمینی‌شهر +عکس

واژگونی مرگبار مینی بوس دانشگاه خمینی‌شهر +عکس

واژگونی مرگبار مینی بوس دانشگاه خمینی‌شهر +عکس

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس