کد خبر 1440905
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
‎‌‌

کاربران ایرانی در واکنش به گفتگوی علی کریمی با مکس امینی (کمدین)، به لحن و بیان علی کریمی اشاره کردند و آن را مهمترین سند بازیچه بودن کریمی در اهداف تجزیه طلبانه و آشوبگری در ایران عنوان کردند.

به گزارش مشرق، پس از مدت ها جو رسانه‌ای و هیجان کاذب برای انتشار اولین مصاحبه علی کریمی پس از لیدری برای آشوبگران ۱۴۰۱، شب گذشته با همکاری مکس امینی، کمدین ساکن کانادا، این برنامه منتشر شد. امینی که سابقه بازیگری در برنامه های کمدی غیر اخلاقی را به دوش می‌کشد، اینبار مقابل علی کریمی نشست و پرسش های حاشیه ساز قابل توجهی را از وی پرسید.

پرسش هایی که به زعم کاربران فضای مجازی، در جهت افزایش هیجان بیش از پیش اعتراضات مجازی و خیابانی طراحی شده بود.

کاربران ایرانی در توییتر در واکنش به این گفت و گو، به لحن و بیان علی کریمی اشاره کردند و آن را مهمترین سند بازیچه بودن کریمی در اهداف تجزیه طلبانه و آشوبگری در ایران عنوان کردند. این کاربران نوشتند که بیان ضعیف کریمی مقابل دوربین کاملا نشان‌دهنده این است متن توییت ها و استوری های وی توسط اشخاص دیگر تنظیم و مدیریت می‌شود.

کاربران همچنین به اواخر ویدیو مصاحبه اشاره کردند که نشان میداد فیلمبرداری این گفت و گو به غروب کشیده و مدعی شدند که آنقدر با علی کریمی تمرین و هماهنگ کرده اند که این مصاحبه ساعت ها طول کشیده است.

کریمی در این مصاحبه، شایعه همکاری مهران مدیری با نهاد های امنیتی را هم تکذیب کرد. پیشتر گفته شده بود که مدیری با نهاد های امنیتی به قصد ربایش علی کریمی در امارات ، همکاری کرده که اولین بار این خبر را مهدی رستم پور، خبرنگار دو رسانه معاند بی بی سی فارسی و رادیو فردا منتشر کرده بود. کاربران در واکنش به این تکذیب، مدعی شدند که دیگر اخبار و ادعا های شبکه های معاند هم مانند این موضوع، دروغ و فریبنده است.

در ادامه واکنش کاربران فضای مجازی در توییتر به مصاحبه علی کریمی را می خوانید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    28 3
    اولین مسال لی ما قرار بگیرد.ه امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی قرار بگیرد.
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      66 5
      علی کریمی و فرچه توالت مصی علینژاد هردوشان یک بیشرف تمام عیار و خائن به مام میهن میباشند ننگ به هردو ایشان
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      36 6
      مرگ بریزیدکریمی
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      34 1
      چقدر ادای گریه اش شبیه باربد بود به همان نسبت مضحک و خنده دار فکر کنم براشون کلاس مجازی ادای گریه میذارن
    • شاکی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      3 1
      چرا اصلا باید از این خائنین خبری منتشر بشه . همین طوری خود به خود دارین مطرحش میکنید . از این اوباش به هیچ عنوان نباید خبری ازشون چاپ بشه .
    • GB ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      11 6
      آبو بریز اونجات که میسوزه
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    27 3
    ایشان با تمرکز بر توانایی‌ فیزیکی که خدا در پاهایش قرارداده بود، تمرین کرد و مطرح شد طبیعی است که در توانایی ذهنی و قدرت استدلال مزیت و تجربه نداشته باشد و ورود در عرصه سیاسی و اجتماعی باعث از دست دادن عزت و آبروی او شود...
    • SE ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      20 2
      برترین گلزن تیم ملی باشی ولی خائن به وطن باشی پشگلی
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      13 1
      خوبه که رفت تا ادعاهای دروغین و ساختگی از آزادی و حقوق بشر اونجا رو با چشم خودش ببینه و با گوشت و خونش لمس کنه . اینکه چطور ازش سوءاستفاده میکنن حرفای رستم پور تازه اولش بود .
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    28 5
    این سلبریتی بیسواد پس از کسب 9 رای خفت بار وتاریخی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کاملا زنجیر پاره کرده و اینبار بجای کلمن ، میهن و هم میهنانشو لگد می زنه انصافا بدجور آلت دست بدخواهان وطنش شده آدم دلش به حالش می سوزه
    • CA ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      7 0
      یه خارجی بهش لبخند زد خودش و کشورش رو باخت. این بدبختی همه آدمهای بی‌هویته. حالا بی هویت میتونه زیباکلام دانشگاهی باشه یا سلبریتی و ورزشکار با تحصیلات پایین. اما اگه فردی هویت داشته باشه فریب دشمن رو نمیخوره چه فارغ‌التحصیل دانشگاه، چه مدرسه نرفته باشه.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    6 41
    بابا اینقدر حسودی نکنین.
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      14 2
      یعنی تو واقعا این دلقکو شایسته حسادت میبینی ؟؟ والا من به زلنسکی حسودی کنم به این که نه قیافه داره نه اخلاق نه شرف و وطن پرستی هم در حد همون کلمنی که مثل اسب زد زیرش نداره بیشتر واسم کلاس داره !!
    • ح IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      7 6
      اون الان خارجه با دلار های سعودی داره به ریش نداشته شماها میخنده!!
    • رها IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      0 0
      به کی دقیقا به این ؟؟؟؟
  • ح IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    40 2
    آقای کریمی به نقل از امام حسینی میگم که بهش توهین کردی تو از گندم ری نخواهی خورد!! #یزید_کریمی
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    31 4
    بازیچه موساد
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    36 2
    شک داشتید که کی این انقلاب نگه داشته واگه نمیدانستید هم بدونید این انقلاب ماها جیب خالی ها نگه داشتیم نه تنها چیزی ازش نگرفتیم تازه نمونه اش خودم کلی هم حقم خورده شد اما نگه داری ازش رو افتخار می‌دونم مثل همون که زباله گرد یا خیلیا جیب خالی دارن چون عزت برا ما خیلی شرف داره تا زیر یوغ بیگانه باشیم
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    8 15
    به ازای یک علی کریمی (که هیچگاه ازش خوشم نیامده)، شما صدها کارشناس حقوق بگیر دارید. به ازای دو سه شبکه معاند، شما یک صدا و سیمای عرض و طویل دارید و ... . اما واقعا چرا .. ؟
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 2
      یا کسی داخل عرضه نداره شفاف سازی کنه یا بنا به دلایلی که صدرشون خیانته نمیخوان . از این دو حالت که دیگه نمیتونه خارج باشه .
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      4 1
      کل آن کارشناسان یک رسانه قوی ندارند، و کل آن صدا و سیما به اندازه یک شبکه معاند بودجه ندارد!
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    6 15
    دوستان مشرقی: تا حالا فقط یکبار فکر کردید ببینید با وجود تمام شعارهای مرگ بر آمریکا، چرا مردم از روسیه متنفر هستند؟! و تا حالا فکر کردید چرا... . نه قطعا نه فکر نکردید.
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      14 1
      دوست عزیز: الان با خودت فکر کردی این چیزی که گفتی، چه ربطی داشت به موضوع؟ تا حالا فکر کردی که عقیدتو به همه جامعه نسبت ندی؟ اصلا فکر میکنی؟ تا حالا فکر کردی؟!؟!
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      1 0
      ازاینکه مارودوست خودت دونستی ممنونیم ولی مردم ازروسیه متنفرنیستندضمن اینکه مامرگ برشوروی هم داشتیم واتفاق افتاد.مسلمانیم وقرآن کتابمون.مرگ بر... درقرآن هم آمده بطورمثال قتل الخراصون:مرگ بردروغگویان.بازم هست دوست داشتی تحقیق کن.
  • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    6 2
    اولا کجا پخش شد تین گفتکو که این همه آدم دیدن دوما بگید ازکجا فیلتر شکن میارید شما سوما اکر امکان داره کل گفتگو را پخش کنید ما هم بخونیم و قضاوت کنیم
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    9 1
    همین مصاحبه که یه دلقک رو جلوی یه بازیکن فوتبال میشونن تا در مورد آینده ی یه کشور صحبت کنن، سطح فاجعه بار سواد اپوزوسیون و طرفدارانشون رو نشون میده
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      1 1
      آفرین مثل دلقک اوکراین
  • حمید ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    7 1
    خاک عالم بر سر بیسوادت علی پوزه دراز.ادم اینقدر وطن فروش.به شعور مردم توهین نکن احمق.همه تو را شناختن.با کلمات هم بازی نکن.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    7 3
    توییتر برای مردم عادی ایران فیلتره. پس مطالبی که توییتری ها می نویسند الزاما بازتاب دهنده نظر مردم ایران نیست
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    10 2
    جالبه تو صف دشمن باشی مدعی دفاع از کشورت!
  • محمد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    7 6
    اكرومگالي فك وصورتشو بينيد جز دسته مونگلا نباشه دست كمي از اونا نداره حالا واسه مردم كارشناس سياسي شده
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    4 1
    جالبه که چند روز بعد از اینکه مهران مدیری از وین اتریش به ایران برگشت و فیلمی از خودش پخش کرد و از دروغ های عجیب فضای مجازی گفت که آدم رو به اشتباه میندازه و از خطر تجزیه ایران گفت، بهش چنین تهمت احمقانه ای رو زدند با اینکه مهران مدیری به مراتب محبوب تر و مشهور تر از علی کریمی بود. حتی بازیگر تقریبا شناخته نشده و خیلی ... خیلی کمتر محبوب یا نامحبوب، پردیس احمدیه هم به مهران مدیری توهین حقیرانه ای کرد! برای همه ثابت شد که آمریکا، مخالف ایران‌دوستی و وطن‌دوستی است و مخالف محافظان ایران به هر نحوی هست، حالا چه مردم معمولی باشند چه نظامیِ قهرمان ... چه سلبریتیِ بازیگر یا ورزشکار. در برنامه احمقانه آمریکا، فقط خائن به ایران و بازیچه اوامر آمریکا باید باشی، دانسته یا نادانسته، مثل علی کریمی، تا به شکل احمقانه ای بهت دروغ نبندند :) ولی انقدر آمریکا طبق معمول احمق و ضعیف بود که نمی دونست مردم ایران، وطن‌دوست و ایران‌دوست اند و دشمن تجزیه ایران و کارهای خائنانه ای مثل کارهای علی کریمی. آمریکا دائم در حال شکست است (ویتنام، جنگ ایران و عراق، حمله به عراق و افغانستان، شکست داعش، شکست کودتا در ونزوئلا و ایران، شکست تحریم حداکثری علیه ایران). با این خودرنی ها آخر مثل هیتلر که خودکشی کرد می میرد.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 1
    جالبه که چند روز بعد از اینکه مهران مدیری از وین اتریش به ایران برگشت و فیلمی از خودش پخش کرد و از دروغ های عجیب فضای مجازی گفت که آدم رو به اشتباه میندازه و از خطر تجزیه ایران گفت، بهش چنین تهمت احمقانه ای رو زدند با اینکه مهران مدیری به مراتب محبوب تر و مشهور تر از علی کریمی بود. حتی بازیگر تقریبا شناخته نشده و خیلی ... خیلی کمتر محبوب یا نامحبوب، پردیس احمدیه هم به مهران مدیری توهین حقیرانه ای کرد! برای همه ثابت شد که آمریکا، مخالف ایران‌دوستی و وطن‌دوستی است و مخالف محافظان ایران به هر نحوی هست، حالا چه مردم معمولی باشند چه نظامیِ قهرمان ... چه سلبریتیِ بازیگر یا ورزشکار. در برنامه احمقانه آمریکا، فقط خائن به ایران و بازیچه اوامر آمریکا باید باشی، دانسته یا نادانسته، مثل علی کریمی، تا به شکل احمقانه ای بهت دروغ نبندند :) ولی انقدر آمریکا طبق معمول احمق و ضعیف بود که نمی دونست مردم ایران، وطن‌دوست و ایران‌دوست اند و دشمن تجزیه ایران و کارهای خائنانه ای مثل کارهای علی کریمی. آمریکا دائم در حال شکست است (ویتنام، جنگ ایران و عراق، حمله به عراق و افغانستان، شکست داعش، شکست کودتا در ونزوئلا و ایران، شکست تحریم حداکثری علیه ایران). با این خودزنی‌ها، آخر مثل هیتلر که خودکشی کرد می میرد.
  • محمد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 1
    سخت نیست، توییتهای علی کریمی را دریکسال قبل ببینید،ادبیاتش، نگارشش، واژگانش همه درحدیک سیکل ردی، حالا که براش می نویسندراهم ببینید،علی کریمی واقعا فکرکرداحترام بعض مردم ایران برای شخص اووشخصیتش هست، نفهمید.مردم ذاتا فوتبالدوستندوبه نمایندگان کشوراحترام میگذارن، البته محبوبیتی بین این جامعه هم نداشت، حتی بازیکن ملی بهش رای نداد، این مصاحبه تصنعی براش از یکسال فوتبال سخت تربود، فناوری بکارگرفته شده بودتا علی کریمی متنها را باارتعاش دست وعذاب درصورت تموم کنه، عروسک والسلام
  • مجتبی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    10 4
    زمانی که با مدرک سیکل میخواست رئیس فدراسیون بشه تیم ملی حکومتی نبود حالا که هیچ کس بهش محل نداد تیم ملی حکومتی شد؟ زندگی سگی یعنی همین
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      0 0
      دقیقا
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    6 4
    درود بر مرد میدانهای سخت
  • علی افصحی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    8 2
    امیرالمومنین امام علی علیه السلام می فرماید المرء مخبوء تحت لسانه شخصیت هر فردی در زبان و ادبیاتش نهفته است. سخنان بی مبنا و عصبی و عرفی و بدون هر عمق نحلیلی این بی سواد نشان ازنه تنها سبک مغزی وی بلکه ازهویت یک شورش داعش وار پرده برداری کرد که جز قتل، غارت ، آتش و تجزیه به چیز دیگری فکر نمی کرد. این آدم کپسول کینه و نفرت بود که دلیلی بر سرکوفت های متنوعی دارد که این آدم عصبی را در طول زندگی نکبتش در محاصره گرفته بوده است.سرکوفت هایی که در بازی به شدت عصبی فوتبالش هم دیده می شد او در طول بازی خود نه منظم بازی کردچون اکثرا محرومیت داشت ، مربی ای نبود که این آدم عقده ای با وی اختلاف نداشته باشد از مربیان وطنی گرفته نا غیر ایرانی، بازیکنی نبود که با وی همبازی شود و یه درگیری و اختلاف منجر نشود حالا این آدم در قامت ضریب دهنده به آشوب اراذل و اوباش ظاهر شده وای به احوال خودش و وای به احوال اراذلی که به حرف های پوچ وی ارزش قائل باشد.
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    7 20
    واقعا به درک بالای علی کریمی باید آفرین گرفت
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      5 8
      واقعا به درک بالای علی کریمی باید آفرین گفت
    • علی انزلیچی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      2 0
      خندم گرفت از درک بالاش علی کریمی یه اسکلی بیش نیست
    • ارزو IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      2 0
      و همچنین به کم عقلی تو😉
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 1
    چرا همه توییت هارو کار نکردین؟
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 8
    متاسفانه طی 43سال اقشار بازکنان ورزشی وبازیگرهای هنری درحکومت ودولت هیچگاه برایشان حایگاهی قائل نشدنند(بجز محدود افرادی را که مجبورشدنند)-پس حالا وقتش هست امثال علی کریمی که افرادی زحمتکش نخبه با لیاقت با درک بالا ومردمی حمایت شوند
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    5 0
    علی کریمی گفته مهدی رستم پور سایبریه! حالا باید نظر مهدی رستمپور در مورد این ادعای کریمی را جویا شد
  • حسینی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    14 2
    حیف پولهایی که جمهوری اسلامی خرج تو وامثال تو کرد.نمک نشناس
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 3
    درود بر علی کریمی ومحبوبم عبدالحمید ،جانم فدای عبدالحمید
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    7 2
    علی کریمی چی بدست آوردی و چی را از دست دادی. ؟ برای کی؟ مردم با وطن فروشان هر می که می خواهد باشد. مخالفند
  • ورزش و مردم IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    علی جون ما کار حکومت رو تمام کردیم. الان بی صاحاب شدیم. پس کی میای؟
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    5 1
    ما حدود ۷ و ۸ ماه قبل به وریا غفوری در ارتباط با مسائل روزمره اس اس و وزارت ورزش و مهسا و... ک همین ۳ و۴ ماه گذشته به علی کریمی از رسانه هایی مثل خبر فوری. شهر خبر. اعتماد آنلاین و هم میهن...) به صورت جداگانه پیام دادیم: که ای وریای خوب و علی کریمی و... بیائید.و گول و فریب طرفدار های الکی خودتان را نخورید. و به هیچوجه با سیاست و... کاری نداشته باشید. چرا که شناختی که از بود و نبود ورزشی و اخلاقی و....خبر داریم. شما این کاره و... نیستید. ولی ظاهرا تبلیغات و شیطنت های دشمنان و احساسات کنترل نشده خودشان و... باعث شد‌. که آنها فکر کنتد. واقعا کسی و‌چیزی هستند!!! چرا اینها قبول ندارند که تجربه ثابت کرده: جوجه را آخر پاییز می شمارند.
  • گناهکار IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 1
    این یعنی کریمی خودش رو به فنا داده و با پای خودش رفته تو تله موساد و بن‌ارّه و صهیونیستها.سرنوشت عبرت آموزیه..آهویی که شاخ به شیر بزنه و از قلمرو شیر ، خارج بشه طعمه گرگها و سگها و کفتارها و شغال ها و سوسمارهای وحشی گوشتخوار (اژدهای کومودو) میشه که شکارشون رو زجرکش میکنن و زنده‌خواری میکنن.
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 2
    خدا لعنتش کنه
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 2
    خدا لعنتش کنه
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      0 0
      آمین
  • ایرانم آرزوست IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    بی ناموس و بی غیرت به اونی نمیگن که واقعا ناموسش رو به فنا بده بی ناموس واقعی امثال کریمی هستن چون ناموس اول انسان وطن و خاکش هست.اصلا بزرگ کردن همچین آدم هایی که هیچ ارزشی ندارن کار اشتباهی است امثال کریمی بی بوته هایی هستن که مثل علف هرز ميتونن یه باغ رو خراب کنند
  • مهدی کمالی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 0
    همین که یه دلقک رو جلو علی کریمی گذاشتند برای مصاحبه به جای یه آدم سیاست مدار ، معلومه فهمیدند از این ها بخاری در نمیاد و لیدرشون هیچ ارزشی پیش مردم ندارد ، به خاطر چند تا دلقک چقدر جوان بسیجی شهید شدند
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 2
    فرچه مصی قمیکلاه خخخخ
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 3
    البته علی کریمی کمی مشکل لکنت زبان هم داره خلاصه عاقبتش ظاهرا ختم به خیر نشده، مگر اینکه...
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    اخرش. غلط. کردم نامه امضا میکند
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    به این حماقتها. انقدر بها ندهید
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    کریمی ..وطن فروش!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • کوروش IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 0
    این بی سواد که فقط نون یه توپ گرد میخوره نه توانایی فکری نه سواد نه هوش نه برای جامعه مفیده من اگه کاره ای بودم هرگز نمی استم پاس به ایران برسه اموالش هم مصادره میکردم چرا چون در جمهوری اسلامی و از صدقه سر این حکومت به اینجا رسیده . حروم لقمه اینقدر احمقه که نمیدونه الاغ شده و سوارش شدن‌
  • GB ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    از موقعی که به خارج رفته ساپورت هم میپوشه
  • US ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 0
    با اینکه مصاحبه علی کریمی با مکس امینی از پیش آماده شده و ضبط شده و ادیت شده و کات خورده بود به نظر میرسد در دقیقه 37 و 36 ثانیه به جای بدون اغراق بگم گفت بدون اقرار بگم . به نظر آأم بیسوادی شده لیدر انقلابشون
  • مجید IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    بی شرف
  • CA ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    6 0
    علی کریمی همینکه وسط اغتشاشات گذاشتی در رفتی نشون میده چقدر نامردی. بدبخت داری پل‌ها رو پشت سرت یکی یکی خراب میکنی و هیچ راه برگشتی برای خودت نذاشتی. برو سرنوشت منافقین و ضد انقلاب وطنفروش رو بخون که پیر پاتال نشستن منتظر مرگ و بعضیهاشون هم که مردن و آرزوی براندازی رو با خودشون به گور بردن و حالا فقط لعن و نفرین نصیبشون میشه.
  • ارش زند IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 2
    یعنی بایدنون بنرخ روزمیخورد
  • علی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 4
    این سایت و در پیکرتون کلا دو زار نمی ارزه
  • سامان IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    4 0
    خداراشکر که این فتنه باعث شد مردم چهره خشونت طلب ودروغ و وطن فروش وبی دین وبی شرف برخی سلبریتی‌ها مثل علی کریمی وعلی دایی وکتایون ریاحی وووو راشناختن،، این ماجرا مقدار زیادی بصیرت وسواد رسانه ای مردم ایران رادربرابرایران آمریکایی وشبکه های لندنی صهیونیستی بالا برد
  • احمد IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    يه چوب خوش تراش گوشه حياط خونه س بالاخره يه روز بکار مياد. ..
  • احمد IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    3 0
    علی کریمی و امثالش مایه شرمساری ایرانیهاست
  • محمود IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 3
    بنازم علی کریمی
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 0
    می خوام بدونم اگه مسی و رونالدو اگه خیلی تو فوتبال سرآمد تر هستن راجع به کشورشون این کارارو کنن مردم آرژانتین و پر تغال با اونا چه کار میکنن ؟؟این آقایون یادشون رفته نصف آقای گلی و قهرمانیشون تو مسابقه با مالدیو چندتا کشور ضعیف آسیایی بود البته تا ما باشیم کسی و این قدر بزرگ نکینم چمدونای خودشون و بستن کشور رو برا ما نا امن میکنن
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 0
    این آقایون یادشون رفته نصف آقای گلی و قهرمانیشون تو مسابقه با مالدیو چندتا کشور ضعیف آسیایی بود البته تا ما باشیم کسی و این قدر بزرگ نکینم چمدونای خودشون و بستن کشور رو برا ما نا امن میکنن
  • ز م IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    لعنت خدا بر علی کریمی وطن فروش .. با پول ایران عمارت زد و جو گیر شد علی کریمی واقعا بی شرفی .. بی آبرویی . خاک همه عالم بر سرت .عوضی بیشعور .. توروخدا نظرات رو بهش برسونید . که بدونه از دید مردم ایران چقدر بی ارزش و بی خاصیته
  • ز م IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    لعنت خدا بر علی کریمی وطن فروش .. با پول ایران عمارت زد و جو گیر شد علی کریمی واقعا بی شرفی .. بی آبرویی . خاک همه عالم بر سرت .عوضی بیشعور .. توروخدا نظرات رو بهش برسونید . که بدونه از دید مردم ایران چقدر بی ارزش و بی خاصیته
  • ز م IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    لعنت خدا بر علی کریمی وطن فروش .. با پول ایران عمارت زد و جو گیر شد علی کریمی واقعا بی شرفی .. بی آبرویی . خاک همه عالم بر سرت .عوضی بیشعور .. توروخدا نظرات رو بهش برسونید . که بدونه از دید مردم ایران چقدر بی ارزش و بی خاصیته
  • ز م IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    لعنت خدا بر علی کریمی وطن فروش .. با پول ایران عمارت زد و جو گیر شد علی کریمی واقعا بی شرفی .. بی آبرویی . خاک همه عالم بر سرت .عوضی بیشعور .. توروخدا نظرات رو بهش برسونید . که بدونه از دید مردم ایران چقدر بی ارزش و بی خاصیته
  • طاها IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 0
    بابا ولش کنید دنبال ویزای امریکا بود علی کریمی گرفت دیگه صداش در نمیاد اما به بهای خون چنیدن نفر . لعنت بر این بی غیرتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس