پرتغال پس از ۴ سال انتقام گرفت/ صعود سلسائوی اروپا با گلی که رونالدو نزد!

تیم ملی پرتغال با دبل برونو فرناندش از سد اروگوئه گذشت و به مرحله حذفی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر رسید.

به گزارش مشرق، در ورزشگاه لوسیل بزرگ‌ترین ورزشگاه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر دیداری از گروه H به قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد که در این نبرد پرتغال مقابل اروگوئه با نتیجه ۲-۰ پیروز شد.

این نبرد دشوار و نزدیک، نیمه نخست هیچ‌کدام از دو تیم از موقعیت‌های‌شان بهره‌ای نبردند. بهترین فرصت را هم رودریگو بنتانکور هافبک اروگوئه داشت که در دقیقه ۳۱ در موقعیت تک‌به‌تک با دیوگو کوشتا توپ را به این سنگربان کوبید.

اما نیمه دوم پرتغالی‌ها در دقیقه ۵۴ به گل رسیدند. ارسال برونو فرناندز مستقیم وارد دروازه اروگوئه شد. در ابتدا به نظر می‌رسید توپ با سر کریستیانو رونالدو سایش داشته، اما پس از بررسی مشخص شد که گل را برونو زده است. اروگوئه در تلاش برای زدن گل تساوی بود که شوت مکسی گومس در دقیقه ۷۵ به تیر دروازه برخورد کرد. لاسلسته فرصت‌ها بسیار خوبی در دقایق پایانی خلق کرد ولی موفق نبود تا این که دقیقه ۹۰ فغانی با استفاده از VAR برای پرتغال پنالتی گرفت. این ضربه را برونو فرناندز در دقیقه ۳+۹۰ تبدیل به گل دوم خودش و تیمش کرد.

با این برد، پرتغال ۶ امتیازی شد تا با صدرنشینی راهی مرحله بعد شود. اروگوئه یک امتیازی هم امیدوار است تا با شکست غنا به مرحله بعد راه پیدا کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس