کد خبر 1440721
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
واکنش سرمربی کامرون به درگیری با دروازه‌بان تیمش: تیم مهم‌تر از هر فردی است

ریگوبرت سانگ عنوان کرد برای او تیم، مهم‌تر از هر فردی است و به همین خاطر تصمیم گرفت به اونانا بازی ندهد.

به گزارش مشرق و به نقل از ال پائیس، ریگوبرت سانگ، سرمربی تیم ملی فوتبال کامرون قبل از بازی تیمش برابر صربستان اقدام به کنار گذاشتن آندره اونانا دروازه‌بان اصلی تیمش کرد.

سانگ درباره این اتفاق گفت:‌ شرایط دروازه بان بسیار مهم است. ما در تورنمنت سختی هستیم و می دانم باید چه کاری انجام دهم. باید مطمئن شوم که تیم بالاتر و مهم‌تر از افراد است. اونانا می‌خواست از ترکیب خارج شود و ما قبول کردیم. ۲۶ بازیکن در این تیم با هم هستند و ما می خواهیم این روحیه نظم و احترام را نشان دهیم. او یک دروازه‌بان بزرگ است اما ما روی تیم تمرکز می‌کنیم.

او در ادامه گفت:‌ شما باید با نظم و انضباط تیم سازگار شوید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید فکر می کنم لازم است کنار بروید و مسئولیت را بر عهده نگیرید. تیم مهم‌تر از هر فردی است.

سرمربی کامرونی که علی‌رغم نداشتن دروازه بان اصلی خود، مقابل صربستان به تساوی رسید در ادامه گفت: من مسئولیت این تصمیم را می پذیرم.

در دیداری از گروه G جام جهانی قطر، تیم‌های کامرون و صربستان از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار مطرح ایتالیایی درباره این اتفاق نوشت: آندره اونانا تصمیم قطعی‌اش را برای ترک جام جهانی گرفته و دیگر بر نخواهد گشت. این تایید شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علوی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    من مسولیت این اقدام را میپذیرم ! آیا تاکنون این جمله را از یک مدیر و مسول و سیاستمدار ایرانی شنیدیم ؟ انصافا بدون تعصب جهت بصیرت افزایی مصادیق بگیم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس