ایران ولز نمایه

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: اگر بخواهیم در شادی پیروزی مقابل ولز بخوابیم در واقع آمریکا را به هدفش نزدیک تر کرده ایم بنابراین باید دوباره با تعصب بازی کنیم تا صعودمان قطعی شود.

به گزارش مشرق، مهدی مناجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با مشرق، درباره شرایط این روزهای تیم ملی در آستانه دیدار آخر مرحله گروهی اظهار داشت: باعث خوشحالی است که تیم ملی با تغییراتی که در ترکیب خودش مقابل ولز انجام داد از حالت دفاعی به حالت هجومی تغییر شکل داد و از این جهت خودش را در شرایط بهتری در جام جهانی به دیگر کشورها معرفی کرد.

وی ادامه داد: همیشه همه گفته اند که بهترین دفاع حمله است. دیدیم که با همین سیستم هجومی، تیم ولز در نیمه دوم بازی اولش با آمریکا چطور آنها را تحت فشار گذاشته بود ولی در دیدار با ما چطور صدای برخورد توپ به میله های(تیرکها) دروازه اش را می شنید.

وی افزود: بازی ما مقابل آمریکا همیشه با یک حالت تعصبی برای فوتبالیست ها و هواداران ملی همراه بوده است. آمریکا تیم کوچکی نیست و ما نباید در این تصور باشیم که به راحتی می توانیم آنها را شکست بدهیم. باید فکر کنیم که در آغاز بازی با آمریکا همه چیز دوباره از صفر شروع می شود.

دلم به برد روشن است فقط نباید به آمریکا رحم کرد/ همه ایران حامی تیم ملی هستند

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: باید دلیل بردمان را پیدا کنیم و روی نقاط ضعف مان تمرکز داشته باشیم تا مقابل آمریکا فرصت هایی که به ولز و انگلیس دادیم را ندهیم. قطعاً شکست امریکا مقابل ایران دور از انتظار نیست. ما این توان را داریم.

مناجاتی یادآور شد: با نگاهی به تیم یکدست و بازیکنان متعصب و لژیونر کشورمان همچنین حمایت و دعای خیر مردم برای تیم ملی مان که همواره هم مثمرثمر واقع شده این امیدواری وجود دارد که بتوانیم در بازی آخر باز هم پیروز شویم تا همه رکوردها را بشکنیم و به دور بالاتر راه پیداکنیم.

دلم به برد روشن است فقط نباید به آمریکا رحم کرد/ همه ایران حامی تیم ملی هستند

مناجاتی در این باره که آیا تیم ملی می تواند برای اولین بار چهارمین بازی در جام جهانی را تجربه کند یا نه گفت: من دلم خیلی روشن است. برد در دستان ماست اما اگر کمی این دست و آن دست کنیم آن وقت آمریکا کار دستمان می‌دهد. نباید به این تیم رحم کرد و از طرفی هم نباید شک داشته باشیم که می توانیم آمریکا را کنار بزنیم. امیدوارم با یک برد دیگر شاهد جشن دوباره اهالی فوتبال و مردم خوب کشورمان باشیم تا همه از این بابت خوشحال شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    12 8
    البته منافقینی که پرچم انگلیس را لیس زدند از برد ایران مقابل آمریکا ناراحت و افسرده خواهند شد!
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 2
      خوشحالیها و غمهای فوتبال ، خیلی کوتاه مدته . یک هفته بعد از جام ، همه جیز برمیگرده به حالت هولش ، عیر از برای فقط قهرمان .
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 1
    کی روش بازی را میبره کیروش مرد روزهای سخته کیروش همین که دوستی ها و نظم را در تیم ارایه کرده من خوشبینم که بازی را میبره کیروش وحید امیری را برای این بازی نگه داشته تا هیچ کس نتونه بازی او را انالیز کند و او در روز بازی امریکا چراغ خاموش بیاد امریکا را نابود کند .ببینید فردا نظر من درست بود یا خیر ............ولی من مطمعنم این اتفاق خواهد افتاد
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 2
    فکر میکنید ، بعد از جام جهانی ، همه اعضای تیم ایران میان داخل کشور برای جشن یا از همونجا نیرن کشورهای تیمهای باشگاهیشون ‌؟
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 3
    خوشحالیها و غمهای فوتبال ، خیلی کوتاه مدته . یک هفته بعد از جام ، همه چیز برمیگرده به حالت اولش ، غیر از برای فقط قهرمان .
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 2
    خدا کنه طارمی دو تا گل بزنه
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 2
    امریکا خواهد برد
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      ایران6آمریکا0
  • A-R IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 1
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 2
    جوری آمریکا را سوراخ سوراخ می کنیم که تا ابد هر وقت نام ایران بزرگ را می شنوند شلوارشان را قهوه ای کنند
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 1
    جوری آمریکا را می بریم که بره بچسبه به تاریخ و جغرافیا
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 2
    گریه ی مهناز افشار و مسیح علی نژاد این روباه پیر ملعون و دیگر کاسه لیسان غربگدا و آلبانی نشینان بی مغز احمق بعد از باخت کشور بی تمدنشان مقابل ایران قوی دیدنی خواهد بود. پماد سوختگی بخرند و به ماتحتشون بمالند. هر چند کار از پماد سوختگی هم گذشته باید توی تشت آب خنک بنشینند
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    باید مثل بازی با ولز ملی پوشان باید روحیه داشته باشند و بجز برد چیز دیگری نخواهیم باید کاری کنیم داور هم نتواند بازنده مان کند تا حتماً پیروز بشویم انشاالله
  • سعید رضایی تنظیم کننده IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 1
    انم فدای ایران و مرگ بر مسیح و علی کریمی
  • DE ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    همه ایران ؟؟؟؟؟ شماها همه ایران نیستید !
  • یام IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    قبل از بازی گفتم ایران می‌بازه.الان بین دو نیمه هم میگم ایران میبازه چون آمریکا تیم قوی و خوبی داره...حتی هلند رو در دور بعد احتمال زیاد ببره.تیمی که با انگلیس مساوی کنه قطعاً تیم خوبیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس