گاردین: فلسطین با قدرت در جام‌جهانی حضور دارد، اسرائیل منفور است!

گاردین نوشت: در نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، فلسطین با قدرت حضور دارد، در مقابل اسرائیل نیز حضوری نفرت انگیز دارد، با وجود اینکه هیچکدام از آنها رسما در جام جهانی نیستند.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت: در نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، فلسطین با قدرت حضور دارد، در مقابل اسرائیل نیز حضوری ضعیف و نفرت انگیز دارد، با وجود اینکه هیچکدام از آنها رسماً درجام جهانی حاضر نیستند.

در ادامه این گزارش آمده است: تصاویر ویدئویی منتشر شده از قطر که همانند بنزین روی آتش منتشر شده، بیانگر احساسات ضد اسرائیلی در بین تماشاگران عربی حاضر در جام جهانی است، با وجود اینکه برخی از دولت‌های عربی در ماه‌های اخیر با رژیم صهیونیستی توافقات عادی سازی به امضا رسانده اند و روابط تجاری و حتی امنیتی آنها با تل آویو حالت علنی به خود گرفته است.

گاردین در ادامه با اشاره به حضور رسانه‌های صهیونیستی در قطر پس از برقراری خط مستقیم پروازی میان تل آویو و دوحه تاکید کرده است: از ابتدای جام جهانی با وجود اعلام وزیرخارجه اسرائیل (رژیم صهیونیستی) درباره اینکه ۲۰ هزار اسرائیلی به قطر سفر می‌کنند، تاکنون تنها ۴ هزار نفر به دوحه سفر کرده اند.

گاردین در ادامه به وضعیت تحقیرآمیز رسانه‌های صهیونیستی در قطر اشاره کرده و می‌نویسد: انتشار تصاویر اهانت به خبرنگاران اسرائیلی مانند بنزین روی آتش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد تا این مساله نمایان شود که حتی برگزاری رقابت‌هایی در سطح جام جهانی نیز نتوانسته موضوعی مانند فلسطین را از اذهان تماشاگران پاک کند.

گاردین در پایان تاکید کرده است: با وجود اینکه فلسطین و اسرائیل (رژیم صهیونیستی) رسماً به جام جهانی صعود نکرده اند اما فلسطین با قدرت در نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه حضور دارد، این در حالی است که حضور اسرائیل حضوری ضعیف و نفرت انگیز است.

گفتنی است در روزهای اخیر رسانه‌های صهیونیستی از اینکه از سوی تماشاگران جام جهانی به ویژه کشورهای عربی و اسلامی مورد تحریم قرار گرفته‌اند، ابراز نارضایتی کرده‌اند. تصاویر منتشر شده از دوحه حاکی از آن است که تماشاگران جام جهانی با روبرو شدن با خبرنگاران صهیونیست از گفتگو با آنها خودداری کرده و بلافاصله پس از اینکه خبرنگار صهیونیست اعلام کند که از «اسرائیل» (رژیم صهیونیستی) برای پوشش جام جهانی در دوحه حضور دارد، به وی متذکر می‌شوند که چیزی به نام اسرائیل وجود ندارد و کشوری که از سوی آنها اشغال شده فلسطین نام دارد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    4 1
    و همچنین انگلیس و آمریکا هم منفور است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس