کد خبر 1439825
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال یکشنبه ۱۷ مهر؛ درجا زدن بیت‌کوین در نیمه کانال ۱۹ هزار دلار

بیت‌کوین مثل دو هفته قبلی در کانال ۱۶ هزار دلار درجا زد. هولدرهای دوج‌کوین ظرف یک روز به سود ۱۵ درصدی رسیدند

به گزارش مشرق، بیت‌کوین دو هفته نسبتا آرام را در کانال ۱۶ هزار دلار سپری کرد و ظرف ۲۴ ساعت اخیر قدم‌های کوتاهی در این محدوده برداشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه پنجم آذر به ۱۶ هزار و ۶۰۰ دلار رسید که به معنی رشد یک درصدی آن نسبت به روز جمعه است. در این مدت افت‌وخیز اغلب ارزهای دیجیتال سرشناس ناچیز بوده، اما دوج‌کوین سرنوشت متفاوتی داشته و سرمایه‌گذاران آن در یک روز به سود ۱۵ درصدی رسیدند. از طرفی در این مدت حدود هشت میلیارد دلار به معاملات بازار ارز دیجیتال اضافه شد و ارزش کل بازار رمزارزها به ۸۸۰ میلیارد دلار ارتقا پیدا کرد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۶ هزار و ۶۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه پنجم آذر ۱۶ هزار و ۶۰۰ دلار به ثبت رسید تا ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال نسبت به دیروز حدود ۲۰۰ دلار افزایش پیدا کند. هر واحد بیت‌کوین صبح جمعه روی پله ۱۶ هزار و ۴۰۰ دلار معامله می‌شد و در این مدت کف و سقف قیمت بیت‌کوین به ترتیب ۱۶ هزار و ۳۹۰ دلار و ۱۶ هزار و ۶۵۵ دلار تثبیت شده است. وضعیت آرام این روزهای بیت‌کوین طوری بوده که نسبت به هفته قبل نیز بازدهی آن تقریبا صفر درصد محاسبه می‌شود. چون شنبه پیشین یعنی ۲۸ آبان بیت‌کوین مثل امروز تقریبا ۱۶ هزار و ۶۰۰ دلار معامله می‌شد. با این حال نسبت به قله تاریخی بیت‌کوین شاهد عقب‌نشینی ۷۶ درصدی آن هستیم. آبان سال قبل بیت‌کوین تا محدوده ۶۸ هزار دلار صعود کرده بود. درحال حاضر از ۸۸۰ میلیارد دلار فعلی موجود در بازار ارز دیجیتال، حدود ۳۲۰ میلیارد دلار به بیت‌کوین تعلق دارد که به معنی سهم ۳۶.۵ درصدی آن از کل بازار است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۲۰ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه مثبت چهار درصدی را نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز شنبه پنجم آبان هزار و ۲۲۰ دلار به ثبت رسید که نسبت به دیروز ۴۵ دلار افزایش پیدا کرده است. در این مدت کمترین قیمت اتریوم، هزار و ۱۷۵ دلار به ثبت رسیده و بیشترین قیمت لحظه‌ای آن هزار و ۲۲۲ دلار تثبیت شده است. با وجود رشد چهار درصدی قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی، بازدهی هفتگی آن تقریبا صفر درصد برآورد می‌شود. چون روز شنبه ۲۸ آبان اتریوم تقریبا هزار و ۲۰۰ دلار ارزش داشت. با این وجود نسبت به بیشترین قیمت تاریخی اتریوم شاهد ریزش ۷۵ درصدی آن هستیم. آبان سال قبل همزمان با رکوردشکنی تاریخی بیت‌کوین، اتریوم تا محدوده چهار هزار و ۸۰۰ دلار رشد کرد، که رکورد تاریخی برای آن به‌حساب می‌آید، اما الان ETH نسبت به آن روزها تقریبا سه هزار و ۷۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. از طرفی حجم ۱۵۰ میلیارد دلاری اتریوم، تسلط ۱۷ درصدی آن را به کل بازار ارز دیجیتال نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

دوج‌کوین که بین انواع ارز دیجیتال دنیا بهترین عملکرد روزانه را داشته، بازدهی مثبت ۱۵ درصدی را تجربه کرده است. قیمت دوج‌کوین صبح امروز شنبه پنجم آذر ۰.۰۹۳ دلار یعنی سه هزار و ۳۲۵ تومان به ثبت رسید درحالی که دیروز این ارز دیجیتال را ۰.۰۸۱ دلار خرید و فروش می‌کردند. از این در جایگاه دوم شیبا اینو با بازدهی مثبت پنج درصد دیده می‌شود. قیمت شیبا اینو در این مدت از ۰.۰۰۰۰۸ دلار به ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار ارتقا پیدا کرد. قیمت کاردانو یا همان ADA با رشد سه درصدی به ۰.۳۱۹ دلار یعمی ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. ترون که دیروز معادل ۰.۰۵۲ دلار خرید و فروش می‌شد، صبح امرزو ۰.۰۵۳ دلار ارزش داشت و بازدهی این یکی مثبت دو درصد محاسبه می‌شود. مثل ترا کلاسیک که ارزش آن به همین اندازه افزایش پیدا کرد و به ۰.۰۰۰۱۶۱ دلار رسید.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۶ هزار و ۶۰۰ دلار

۱۶ هزار و ۴۰۰ دلار

۱۶ هزار و ۶۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۲۰۰ دلار

هزار و ۱۷۵ دلار

هزار و ۲۲۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۸۳ دلار

۰.۰۸۱ دلار

۰.۰۹۳ دلار

کاردانو

۰.۳۲۳ دلار

۰.۳۱۰ دلار

۰.۳۱۹ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۸ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

ترون

۰.۰۵۱ دلار

۰.۰۵۲ دلار

۰.۰۵۳ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۱۷۳ دلار

۰.۰۰۰۱۵۸ دلار

۰.۰۰۰۱۶۱ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس