کد خبر 143979
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به تازگی "گاف" بزرگ خود در زمینه اعلام کردن "بیت‌المقدس" بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را به صورت کلیپ تبلیغاتی به منظور جلب حمایت صهیونیست‌ها درآورد.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از اندیشکده امریکن اینترپرایز نوشت: معمولاً کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری از "گاف‌های" رقبای انتخاباتی خود در تبلیغات انتخاباتی استفاده می‌کنند، نه گاف‌ها و سوتی‌های خودشان.

با اینحال بسیاری از رسانه‌های که اظهارات "میت رامنی" رقیب "باراک اوباما" در انتخابات ریاست‌جمهوری 2012 آمریکا، در خصوص اینکه "بیت المقدس" پایتخت اسرائیل است را یک گاف اعلام کرده بودند، از اقدام جدید رامنی که در یک کلیپ ویدئویی این گاف خود را تبلیغ کرده است شگفت زده شده‌اند.

در این کلیپ تبلیغاتی به اسم "روابط تسکین داده شده"، به این مسئله اشاره می‌شود که اوباما هرگز بعنوان یک رئیس‌جمهور به تل‌آویو سفر نکرده و حاضر نشده که بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل بپذیرد و پایان این کلیپ به این شکل است که رامنی در آن اعلام می‌کند: این یک تجربه موثر است که در بیت‌المقدس، پایتخت اسرائیل باشی.

میت رامنی، هفته گذشته در سفر خود به تل‌آویو بدون در نظر گرفتن راه حل دو دولتی رژیم صهیونیستی و فلسطین تأکید کرد که "بیت المقدس" باید پایتخت اسرائیل باشد که این مسئله
انتقادات بسیاری را حتی در داخل کشور آمریکا برانگیخت.


این اظهارات نامزد جمهوری‌خواه آمریکا با هدف جلب حمایت صهیونیست‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا صورت می‌گیرد به امید آنکه بتواند حمایت یهودیان را در انتخابات ریاست‌جمهوری 2012 آمریکا کسب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس