کد خبر 1439328
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
ممانعت ماموران جام جهانی از ورود تماشاگران با شعار ضداسلامی+فیلم

ماموران قطری در ایام جام جهانی از ورود دو تماشاگر انگلیسی با لباس های جنگ های صلیبی علیه مسلمانان ممانعت کردند.

به گزارش مشرق، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ این روزها به میزبانی قطر در حال برگزاری است. قطر به عنوان یک کشور اسلامی نهایت استقاده را برای تبلیغ دین اسلام می کند.

از ممنوعیت مشروبات الکلی تا جلوگیری از ورود تماشاگران با نمادهای هم جنسگرایی از نمونه های بارز اقدام تحسین برانگیز قطر در ایام جام جهانی است.

فیلم جدیدی در این زمینه منتشر شد که ماموران قطری از ورود دو هوادار تیم ملی انگلیس با لباس های جنگجویان جنگ های صلیبی علیه مسلمانان ممانعت می کنند.

این اقدام دو تماشاگر انگلیسی به نوعی اقدام علیه مسلمانان و تحریک آنها به شمار می آید. جنگ‌های صلیبی به سلسه جنگ های گفته می شود علیه مسلمانان در سال های ۴۸۸ تا ۶۹۰ ه‍.ق رخ داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    31 1
    این مارموزا به همه مردم و جوانان دنیا القا می کنند که گذشته رو ول کنید و به آینده فکر کنید. ولی خودشون ببین تا کجا یادشونه... هر کس تاریخش رو از یاد برد، بی وطن و بی هویت و بیشرف می شود.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    4 0
    واقعا هر کشوری باید به هویت و تاریخ و تمدن خودش افتخار کند و به اصالت خودش ایمان داشته باشد و برای پیشرفت ورسیدن به اهداف انسانی خودش تلاش کند باعث اتحاد ملی و میهنی شود زنده باد ایران
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    1 0
    اسم این جنگ صلیبی بود ولی صلیبی ها در حقیقت پیرو آیین مسیح نبودند. آن ها کاروان هایی از فواحش همراه خود داشتند و حتی در مسیر خود راهبه‌های عیسوی را هم مجبور به فحشا می کردند.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    اروپا همون وحشی خونریز جنگهای صلیبیه فقط کت و شلواری شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس