خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.


*در دیدار برخی اصلاح طلبان از جمله نمایندگان ادوار مجلس با خاتمی، مباحث مختلفی از جمله پیشنهاد حضور وی در راهپیمایی روز قدس مطرح شده است. اگرچه اکثر اصلاح طلبان حاضر در جلسه با این پیشنهاد موافق بودند اما عناصر افراطی معتقدند حضور خاتمی در راهپیمایی روز قدس به معنای کشیدن دیوار میان جریان اصلاحات با جنبش سبزی است که در سال 88 شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند.


*یکی از کاندیداهای اسبق ریاست جمهوری که خود را برای انتخابات یازدهم آماده می کند طرح تشکیل یک حزب سراسری را در دستور کار قرار داده است. اگرچه هنوز نام این حزب نهایی نشده اما مشاوران وی پیشنهاد انتخاب اسم حزب را از مفاهیمی چون پیشرفت ، آبادانی و سازندگی داده اند.

*جلسات درس اخلاق هیات دولت که مدتی توسط حجت الاسلام آقاتهرانی و سپس آیت الله حائری شیرازی برگزار می شد، تعطیل شده است. دلایل این تعطیلی اعلام نشده است.


*حزب کارگزاران سازندگی در برابر برگزاری مراسم افطاری خاتمی مقاومت کرده و تاکنون مانع برگزاری آن شده است.حزب کارگزاران در صدد است محوریت انتخابات یازدهم را از مجمع روحانیون و خاتمی بگیرد.

*یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری سفارش سه نظر سنجی سراسری را تا پایان سال داده است. این نظر سنجی با هدف میزان محبوبیت وی و رقبایش سفارش داده شده است. قرار است نتایج نظر سنجی اول تا پایان شهریور، دومی تا بهمن ماه و سومی در پایان سال ارائه شود.

*در میان سریال های امسال ماه رمضان ،کمترین هزینه برای تولید مجموعه تلویزیونی" شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" با دقیقه ای 900 هزار تومان بوده است که بر اساس ارزیابی کارشناسان، سطح کیفی آن از سریال های "چمدان" با دقیقه ای یک میلیون و هفتصد هزار تومان و "خداحافظ بچه" با دقیقه ای یک میلیون و پانصد هزار تومان، بالا تر بوده است.

*قرار بود یکی از وزرای اسبق ارشاد به مناسبت میلاد امام حسن(ع) مراسم افطار هنرمندان با محمد خاتمی را ترتیب دهد که به دلیل عدم استقبال این مراسم برگزار نشده است.

*ویژه نامه روزنامه ایران با عنوان"فکرت" توقیف شده است. شنیده ایم یکی از دلایل توقیف آن سیاه نمایی علیه قوه مقننه و مجلس بوده است.

*یکی از کاندیداهای پروژه " وحدت ملی" که از سوی برخی چهره های سیاسی از جمله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری یازدهم مطرح شده است، در جمع مشاوران خود اعلام کرده تمام بازتاب ها و نظر سنجی ها و ارزیابی های خود را تا پایان مهر ماه جمع بندی و ارائه نمایید تا بنده نظر نهایی ام را برای آمدن یا نیامدن اعلام نمایم.

*یکی از شهرداران اسبق تهران که دختر وی در لندن مشغول تحصیل است در هفته گذشته برای دیدار وی عازم انگلیس بود که به وی اعلام شد ممنوع الخروج می باشد. پدیده تحصیل فرزندان مسوولان در خارج کشور بازتاب های منفی فراوانی در میان مردم دارد که مشرق به زودی گزارش های مستندی درباره این پدیده منتشر خواهد کرد.

*یک شبکه گسترده تکثیر و توزیع کتاب و سی دی های غیر اخلاقی و منحرف با نام "عجاف" متلاشی شد. اعضای این شبکه که اقدام به وارد کردن دستگاه های چاپ و استودیوهای پیشرفته ضبط موسیقی و فیلم کرده بوند در تهران و کرج مورد شناسایی قرار گرفته و بازداشت شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SMAH1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    تا وقتی که امسال «الف.ب» و «ت.پ» رو برای این گونه افشاگری ها (مثلا همین گزارش آینده تان با عنوان «پدیده تحصیل فرزندان مسوولان در خارج کشور») به کار ببرید،«کک شان هم نمی گزد».اینگونه گزارش ها را با نام واقعی بیان کنید که هم طرف مقابل شناسایی شود و هم ایشان حق دفاع پیدا کند تا اگر اشتباهی در گزارش شما است،ما هم مطلع شویم.
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    همه میدادنند که بیشتر فرزندان مسولین سابق و فعلی در کشورهای امریکایی و اروپایی و حداقل امارات و مالزی مشغول به تحصیل هستند و درصد بیشتر ناوگان هوایی هم مختص نقل و انتقال دید و بازدید است ولی ایا این وظیفه رسانه ها و....جهت افشاکری نیست و ایا نهادهای نظارتی بدلیل اینکه فرزندان خودشان هم جزو انها هستند کنترل و نظارتی بر انها ندارد و هزینه بالای انها چطوری تامین میشود ؟!
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    تمامی مسولان عزیز وزحمت کش نظام بالاخص نمایندگان محترم ومردمی مجلس مامنی در بریتانیا دارند تا آنجا که من شناخت دارم این پدیده هست برخی مسوولین یک کیف انگلیسی دارند با این اخبار یاد سریال کیف انگلیسی ضیاءالدین دری می افتم کیف انگلیسی خدا به خیر فرماید
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    واقعا سریال های امسال تلویزیون جالب نیستند الا "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد"
  • مصطفی ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    همچین تیتر زدین تحصیل دختر شهردار در لندن که گفتم چه عجب بالاخره یه انتقاد از جناب قالیباف در یه رسانه دیدیم... نگو که ای بابا شما ها وابسته تر و قبیله ای تر از این حرفهایید
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    رفته درس بخونه بياد آينده ما بچه فقيرا رو بسازه!
  • مصطفی زنجانی ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    خاتمی نه تنها حق برگشت به نظام راندارد بلکه باید جوابگوی خیانتهایی باشدکه دردولت وی دوستانش به اسرارهسته ای کرده اند وهمه ملت چندسال که دارن تاوان خیانتهای آنهارا میدهندباشند.
  • علی ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    تيتر را طوری زده‌ايد که گویی منظور قاليباف است. مثل خود متن اصلاحش کنيد و بنويسيد شهردار اسبق.
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    تما این حروف مقطع به نام حمایت از حقوق مردم و بکام رانت خواران است.
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    امیدوارم آقای خاتمی در صورت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس شعار نه غزه نه لبنان سر ندهد!!
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    چرا دروغ مي‌گوييد؛ جلسات درس اخلاق آقاتهراني در هیات دولت به درخواست خود آقاتهراني تعطیل شده است. ايشان همين چندي پيش گفتند كه علي‌رغم اصرار رئيس‌جمهور اما بدليل مشغله كاري در مجلس و رياست‌ كميسيون فرهنگي ديگر نمي‌توانم به دولت بروم. لااقل در اين شب‌هاي قدر يك كم تقوا داشته باشيد و كمتر دروغ بگوييد.
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    اقا جان خبر رو درست بخون نوشته که بعدش آقای حائری شیرازی بوده و بعد تعطیل شده ....روزه فشار اورده ها....
  • ههههههه ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    شما کی باشین؟
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    هر سال میره. چه چیزیش باعث خبر شدنش شده؟
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    عزیزم متن خبر هم فقط نوشته جلسات تعطیل شده است. مگر گفته دولت خواستار تعطیلی اش شده که عصبانی شدی؟ یک خورده دقت کن تا مجبور نشی دیگران را متهم کنی. شب قدر را هم فراموش نکن عزیزم ...
  • من ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    نابغه ، مشرق هم که فقط گفته تعطیل شده چی رو دروغ گفته؟؟!!
  • مجید آقا ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم فرموده اند که : " خبر دارای صدق و کذب است" البته متوجه نبوده اند که این خبر در مقابل انشاء است و مربوط به ادبیات نه این که مه هر خبر کذبی را به اسم خبر منتشر کنیم و یا با ایجاد ابهام در خبر حقیقت راپنهان نمائیم. اگر خبرها و تحلیلهای سایت شما در مورد موشکها و رادارها و مسائل سیاسی مهم جهان هم مثل اخبار بالا باشد دیگر نمیتوان به این سایت هیچگونه اعتمادی داشت . طرح موضوع درس اخلاق دولت و دختر شهردار بسیار مطالب بی ربطی است که نشان از ضعف مدیریت سایت میدهد
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    احسنت
  • مقدم ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    مگه خاتمی کیه که در انتخابات شرکت می کنه. در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنه ..خوب شرکت کردنش ویا برعکس آن چه تاثیری داره این همانند قصه گنجشکه ای که روی درخت نشست وبه درخت گفت که خودت را بگیر چون می خواهم پرواز کنم و...
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    هیشکدوم مالی نیست. همه در پیتی هستند.
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    با کدوم سند ادعای تمامی میکنی؟
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    0 0
    راس ميگه
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    0 0
    حالا نيس كه سالهاي قبل خوب بوده
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    0 0
    هنوز گند زده ها خشک نشده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس