کد خبر 1438046
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کتک خوردن امانوئل ماکرون وایرال شد+فیلم

یک فیلم از سیلی خوردن رئیس‌جمهور فرانسه در فضای مجازی دست به دست شده و خاطره سیلی خوردن سال گذشته امانوئل ماکرون را زنده کرده است.

به گزارش مشرق، یک روز بعد از سرکوب تظاهرات گسترده روز شنبه فرانسوی‌ها همزمان با چهارمین سالگرد اعتراضات جلیقه زردها، فیلمی از سیلی زدن یک زن معترض به امانوئل ماکرون خبرساز شده است.

منابع رسانه‌ای از فرانسه خبر دادند که روز یکشنبه (دیروز) فیلمی از کتک زدن یک زن معترض فرانسوی به امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور این کشور در فضای مجازی دست به دست (وایرال) شده است.

طبق گزارش‌ها، ماکرون که به همراه نیروهای محافظ خود برای بازدید از یک منطقه پاریس پایتخت این کشور مشغول قدم زدن بود، توسط یک زن معترض فرانسوی کتک خورد.

در این فیلم دیده می‌شود که زن فرانسوی به سمت امانوئل ماکرون نزدیک می‌شود و بلافاصله به صورت او سیلی می‌‎زند. نیروهای محافظ رئیس‌جمهور فرانسه بعد از کتک خوردن ماکرون، به زن معترض هجوم برده و او را به زمین می‌اندازند و دستگیر می‌کنند.

برخی منابع فرانسوی گزارش دادند که هر چند در اصالت فیلم سیلی خوردن ماکرون شکی وجود ندارد اما مشخص نیست که زمان کتک خوردن رئیس‌جمهور این کشور مشخص نیست و ممکن است این اتفاق سال ۲۰۲۱ حادث شده باشد.

خبرساز شدن فیلم سیلی خوردن امانوئل ماکرون در پاریس در شرایطی انجام شده که پایتخت این کشور روز شنبه همزمان با چهارمین سالگرد آغاز اعتراضات جلیقه زردها، شاهد تظاهرات گسترده بود.

طبق گزارش‌ها، تظاهرات اخیر در پاریس با دخالت نیروهای پلیس فرانسه و ضرب و شتم معترضان این کشور مواجه شده است.

انتشار فیلمی تازه از سیلی خوردن امانوئل ماکرون در شرایطی انجام شده که خرداد ماه سال گذشته یکی دیگر از معترضان فرانسوی به صورت رئیس‌جمهور این کشور سیلی زده است.

در این حادثه در حالیکه امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه حین دیدار از شهر «دروم» در جنوب شرقی فرانسه بود و ماموران امنیتی کنار وی بودند یکی از حاضران پشت حصارهای امنیتی در حالیکه فریاد «مرگ بر ماکرون» سر می داد، به صورت وی سیلی نواخت.

«دامین تارل» جوان ۲۸ ساله فرانسوی با بیان اینکه از سیلی‌زدن به ماکرون «اصلاً پشیمان نیست»، گفت: «از خشونت فیزیکی ابراز تأسف می‌کنم اما این فقط یک سیلی کوچک بود»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    10 3
    این سیلی دستگرمی، فعلا بابت همراهی و حمایت و دیدار ماکرون با رهبران کودک کش اغتشاشات ایرانه.
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    6 2
    دستت طلا
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    5 0
    این بابا کتک خورش ملسه.
  • رها IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    1 0
    امروز هم دوباره کتک خورد دلم خنک شد خیلی مسیح علینژاد خودش رو گنده می دونست که با این دیدار کرده حالا چپ و راست کتک می خوره و ضایع می شه ا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس